וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שאתם צריכים לדעת לפני דייט עם מזל עקרב

קלפי הטארוט לא מייצגים רק שיעורים ומסרים - אלא גם טיפוסים, דפוסי אופי ואישיות. היום נרצה לבדוק כיצד זה מרגיש לצאת לדייט עם מזל עקרב, מלכת הגביעים. איך נזהה שאנחנו במחיצתה? איך נדע כיצד לכבוש את לבה? וממה כדאי לנו להיזהר?

איך למצוא זוגיות בעזרת 9 חרבות?/Youtube/Sagie Mendelboim

תחילה נזכיר שאמנם לקלפים עצמם יש מגדר מסוים, אך משום שמדובר בארכיטיפים - כולנו יכולים לזהות בעצמנו קצת ממלך הגביעים או טיפה ממלכת החרבות למשל. אז יצאנו לחקור איך זה לצאת עם המלכה האם: מה היא אוהבת, מה היא לא אוהבת, מה ידחה אותה או יעשה אותה שלך לנצח (בתקווה). רוצה לצאת עם מזל עקרב (מלכת הגביעים)? הנה מה שמצפה לך:

איזה טיפוס היא?
המלכה הזאת היא אחת המלכות המרגשות, המסעירות והסקסיות שיש. מכירים את הספר "למה גברים מעדיפים ביצ'יות?" אז יש מצב שהספר הזה נכתב עליה. זה לא שהיא באמת "ביצ'" היא יכולה להיות מאוד נחמדה, חמה ופתוחה, אבל יש לה ביטחון עצמי גבוה והיא לא נשארת אפילו דקה במקום שגוזל ממנה את שמחת החיים, העצמאות או האור הפנימי. היא לא תהיה נחמדה "בכוח", היא תשים אנשים במקומם אם הם חצופים או לא נותנים לה יחס נאה - ויש לה יכולת ביטוי גבוהה שהיא לא חוששת להשתמש בה. יהיו אנשים שיראו בה סנובית אבל כמו שהמלכה הזו בטח תאמר - "זאת בעיה שלהם".

מה היא מחפשת בבן או בת זוג?
היא מחפשת קודם כול טיפוס כובש ומרגש. כסף, מעמד או יציבות - זה לא הקטע שלה, גם לא תואר ראשון או שני - שאותם אנחנו יכולים להביא אולי אל אמא שתמחא לנו כפיים, אבל את המלכה הזו? זה לא עד כדי כך מרשים. היא כן מתרשמת מהישגים - בעיקר כאלו שהושגו מתוך תשוקה או כישרון. היא אוהבת אנשים שחושבים בגדול ומחוץ לקופסא, שאוהבים אתגרים מכול הסוגים, שיש בהם עוצמה ומוטיבציה לכבוש את העולם, או לפחות - את העולם הקרוב לביתם. היא מאוד אוהבת כישרונות, אומנויות ומיסטיקה. אז אם אנחנו מתמחים באחד או יותר מהתחומים האלה, כדאי שנציין זאת בפניה (ברגע שנזהה את הטיפוס המיוחד שהיא). היא מאוד אוהבת אנשים לא קונבנציונאליים שזורמים עם הקריאה הפנימית שלהם וחוצבים את דרכם.

איך היא בדייט?
אז באותו קו - בדייט היא רוצה קצת ריגושים. ים? הולך, שיחה מעולה על המון נושאים? כן תודה רבה. לזרום למסיבה באמצע הדייט או להופעה יחד? בהחלט. לא כדאי להתנהל לפי כללי טקס. שלא נבין לא נכון - היא רוצה לחוות השקעה והתרגשות מנוכחותה, אבל לא שבלוניות ויובש.. היא מלכת המים - והיא צריכה זרימה ונועם. יכול להיות שהמיניות תצוץ יחסית מוקדם בדייט איתה, אבל מכיוון שהיא מלכה, יש סיכוי גדול שהיא תרצה להוביל את הדברים ולהחליט לאן זורמים, כמה ואיך... לכן צריך לכבד אותה - חייבים!

מזל עקרב. נעמה מנדלבוים,
היא אוהבת אנשים שחושבים בגדול ומחוץ לקופסא, שאוהבים אתגרים מכל הסוגים/נעמה מנדלבוים

ממה להיזהר?

קודם כל, צריך לבחון היטב האם המלכה הזו היא בשלב המחויבות בחייה. בגלל שהיא נוטה לפעול מתוך מצבי רוח ותחושות כאלה ואחרות, צריך להבין אם היא כבר התבגרה, ויודעת לייצב את התנועה הפנימית שלה, אם היא מסוגלת להישאר יציבה לאורך זמן או לא. את זה אפשר להבין מהיסטוריה קצרה ביותר של מערכות יחסים - אז כדאי לשאול אותה! בנוסף, צריך להתכונן לכך שהיא טיפוס יחסית דרמטי, שיש לה פה ושם שגעונות, ולכן אם אתם מחפשים מישהי מאוד גנרית, יציבה ונורמטיבית - זאת לא המלכה בשבילכם.

למה כדאי לכם אותה?
כי היא מרתקת, סקסית, מדהימה, יצירתית ומיוחדת במינה. אין כמותה. אז אולי היא לא האישה הקלאסית או "של פעם" שמבשלת ומכינה לבעלה את נעלי הבית ליד הכורסא, אבל היא מספקת מסע מרתק בחיים האלה, מסע של גילוי עצמי, מסעות, הנאות, שכרון חושים ותנועה מתמדת. היא כל הזמן מתפתחת ולכן אין איתה רגע דל. היא אוהבת בעוצמה וכשהיא שם - היא שם עד הסוף. היא מאוד סקרנית ואינטלקטואלית כך ששיחה איתה לעולם לא תיפחת או תשעמם.

הורוסקופ יומי למזל עקרב >>


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully