וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שאתם צריכים לדעת לפני דייט עם מזל דגים

עודכן לאחרונה: 27.4.2023 / 10:44

קלפי הטארוט לא מייצגים רק שיעורים ומסרים - אלא גם טיפוסים, דפוסי אופי ואישיות. היום נרצה לבדוק כיצד זה מרגיש לצאת לדייט עם מזל דגים, נסיך הגביעים. איך נזהה שאנחנו במחיצתו? איך נדע כיצד לכבוש את לבו? וממה כדאי לנו להיזהר?

איך למצוא זוגיות בעזרת 9 חרבות?/Youtube/Sagie Mendelboim

תחילה נזכיר שאמנם לקלפים עצמם יש מגדר מסוים, אך משום שמדובר בארכיטיפים - כולנו יכולים לזהות בעצמנו קצת ממלך הגביעים או טיפה של מלכת החרבות. היום נרצה לבדוק אם אנחנו יוצאים לדייט עם מזל דגים, הלא הוא נסיך הגביעים. איך נזהה שאנחנו במחיצתו? איך נדע איך לכבוש את לבו? וממה להיזהר? בואו נתחיל.

איזה טיפוס הוא?
נסיך הגביעים הוא הטיפוס הרגיש והרומנטי, זה שיש לו דמיון מפותח, שבחיים לא יצטט שיר רנדומלי בפרופיל של אתר ההיכרויות. אם כבר, הוא ישים שם את הציורים והשירים שהוא עצמו כתב, כדי שמחוזרות יוכלו לקבל הצצה אל נפשו. הוא האמן המיוסר (אבל הוא עשוי להיות גם אומן מאושר), הוא הגבר שלא כל אחת מבינה, אבל הרבה מאוד - רוצות להבין. העולם הרגשי שלו מהפנט, מגוון ומעורר השראה, ושיחה איתו היא כמו נסיעה אל מחוץ לעולם הזה. לפעמים הוא הטיפוס "המטפל": זה שמעניק המון אמפתיה, רגש ותשומת לב - ובשיחה קצרה מאוד, לפני ששמנו לב אפילו - כבר חשפנו את כאבי הילדות שלנו ואת חרדות העתיד, כי הוא מאזין בחסד.

איך הוא בדייט?
דייט עם הנסיך יכול להיות מאוד מרפא. יש אנשים שהשהיה במחיצתם מעניקה לנו איזו השראה מיוחדת, רוגע, שלווה, הרגשה שאנחנו נמצאים בעולם קצת אחר. זה בדיוק ה"ווייב" שנותן לנו נסיך הגביעים. זה אפילו לא הדברים שהוא אומר, אלא משהו באווירה שלו - אווירה של קבלה, סבלנות, רכות. אין מצב שהוא יראיין אותנו עם שאלות גנריות בדייט. הרבה יותר הגיוני שהוא יזרום איתנו, עם הנושאים שלנו בא לדבר עליהם, עם מצב הרוח שלנו - ונושאי השיחה שאנחנו אוהבים. הוא גם הכי לא טיפוס של דייט רשמי, הוא אוהב פשוט "לחוות" בני אדם ולראות מה זורם.

איך כדאי להתחיל איתו?
הכי כדאי להציע לו ללכת לים. איך הוא אוהב ים! את האוויר, האפשרות לשתוק ביחד וליהנות מהאווירה, המים, החול, הגלים. אפילו לא צריך לדבר הרבה! רק נכתוב לו "ים?" והוא כבר לבוש ומוכן ליציאה. בנוסף, שיחה על נושאים איזוטריים תבוא לו טוב, הוא אוהב לדבר על אלים, תרבויות, אמונות וטארוט, הוא אפילו מהגברים הבודדים שישמחו לדבר על מזלות אסטרולוגיים! עניין נוסף וחשוב הוא - אומנות. הוא מאוד אוהב לדבר על אומנים, מוזיקאים, ציירים, גישות שונות ואסכולות. כן, אומנות היא החיים - במיוחד בשיל הנסיך הזה שנהנה מחקר הנפש על כל צורותיו. בקיצור - אם אנחנו מכירים כנס אומנות, פסיכולוגיה על הבר, בודהיזם או תערוכה - זה דייט!

מזל דגים. נעמה מנדלבוים,
בני מזל דגים דווקא אוהבים לדבר בדייטים.../נעמה מנדלבוים

ממה להיזהר?

הנסיך הזה הוא נסיך ולא מלך, מה שאומר שיש לו עוד דרך לעבור כדי להבשיל למלך של ממש. הוא עוד צעיר, מתנסה ויכול להיות שלבו שלם וטהור, אבל הוא עוד לא צבר מספיק מיומנויות בתחום הזוגיות כדי לדעת איך לנהל סיטואציות נכון. בנוסף הנסיך הזה לא תמיד יודע לבטא את עצמו באופן ברור וקונקרטי, הוא כזה פילוסוף בנשמתו שהוא לא תמיד מבין אפילו בעצמו מה הוא בעצם צריך, מה הצעד המעשי הבא ואיך לבקש את הדברים הקונקרטיים מהסביבה שלו. ייתכן שהוא יצטרך עזרה בכך - ואולי הרבה מאוד סבלנות. ייתכן שהוא ייפול לקטגוריה של "מטפל" ולכן חשוב לדאוג שהזוגיות מאוזנת.

למה כדאי לך אותו?
כי הוא מקסים, עמוק, ידידותי והנוכחות שלו מלאה בריפוי. יכול להיות שנרגיש מלאים באנרגיה, בריפוי, במודעות ובהתרוממות רוח - רק מעצם השהייה איתו. הוא כמו תרופה לנפש, ואנחנו נחווה צמיחה רגשית מאוד משמעותית בנוכחותו. אף אחד לא יבין ללבנו כמוהו, הוא חבר ללב ולחיים. מה גם, שאיתו לא באמת צריך לצפות כל הזמן בטלוויזיה או בתוכן חיצוני - השיחה איתו רווייה בדמיון ויצירתיות וייתכן שבן הזוג הזה יהפוך למוזה של ממש בחיינו. המגע שלו נפלא ומרפא, והמסאז'ים שלו מצוינים גם אם הוא לא למד בעבר לטפל. כל עוד נעבוד איתו על אלמנטים של תקשורת בין אישית ברורה, והבעה של הצרכים שלו - נוכל לשגשג יחד לאורך זמן.

הורוסקופ יומי למזל דגים >>


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully