וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה המשמעות של החלומות שלנו על כסף? פיענוח חלומות

דפנה ביסמוט

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 11:57

המתקשרת דפנה טוענת שלהופעת כסף בחלומות יש משמעויות שונות - כשזה תלוי באופן בו מוצג, ניתן או נלקח הכסף. הנה הפרשנויות שלה לחלומות המעושרים שלנו

חמש עובדות על חלומות/מערכת "אסור לפספס"

הכסף הוא אלמנט יומיומי שמשמש לסחר וכבר מראשית ההיסטוריה תפס מקום חשוב כאמצעי לרכישה או למכירה ו/או כסימן סטטוס כלכלי וחברתי. כבר בתורה כתוב שאברהם קונה את מערת המכפלה בעבור ארבע מאות שקל (בראשית כג', ז'-ט'). לכן, חלומות על כסף לפי הקבלה מאוד שכיחים בפורום לפירוש חלומות. הפרשנות לסימבול הכסף בחלום לא השתנתה מאז ימי ההיסטוריה.

חלום על כסף: שימוש ביומיום
הכסף בחלומות לרוב הוא סימן חיובי ומעיד על שינוי חיובי בחומריות ושפע בחיים, על שינוי חיובי באנרגיית החולם, שינוי בפרנסה ועל קבלת הזדמנות בחיים. כסף בחלומות מתייחס לאופן שבו אנו מורגלים להשתמש בו בחיינו: לדוגמא חלום על כסף בארנק - מסר על הצלחה כלכלית. חלום על כסף שהלך לאיבוד- מסר על קשיים כלכליים. חלום על מציאת כסף - מסר על הצלחה חומרית והזדמנויות בחיים. חלום על קבלת כסף - מסר על קבלת הזדמנות לשינוי בחיים. חלום על שטרות כסף - מסר על התמודדות החולם בתקופה מאתגרת. חלומות על מטבעות כסף או זהב - מסר על הצלחתו של החולם בתחומי החיים.

חלום על כסף לפי הקבלה
חלום על כסף לפי הקבלה הוא חלום חיובי ונבואי. לפי הקבלה, החלום נועד לחזק רגשית את החולם בתקופה של התמודדויות ושינויים - ומצביע שהשינויים חיוביים לעתידו של החלום.
חלום על מטבעות זהב מעיד על הפוטנציאל של החולם להתפתח כלכלית ,על הצלחה של החולם להניב רווח בהשקעותיו.
חלום על מטבעות כסף מעיד על רצונו של החולם להתעשר כלכלית. גם בחלומות על מטבעות כסף לפי הקבלה יש מסר נבואי, המרמז על רווחה כלכלית או על רצונו של החולם להגיע לכך.
חלום על דולרים מתייחס ליכולותיו הכלכליות של החולם ועל מעמד כלכלי גבוה,על היכולת לממש את תוכניותיו של החולם.

חלום על צ'ק
צ'ק בחלום מסמל חלקים במציאות חיינו שמטרידים את מחשבותינו ויתבהרו בעתיד.
חלום על קבלת צ'ק צ'קים - קבלת צ'ק בחלום מסמלת על תחומים בחיינו שמעוכבים ושיתאפשרו עבורנו בעתיד הקרוב.
חלום על מציאת צ'ק - חלום על מציאת צ'ק מסמל על הזדמנות חומרית שתיפתח לפנינו בעתיד.

אישה רושמת צ'ק. ShutterStock
צ'ק בחלום מסמל חלקים במציאות חיינו שמטרידים את מחשבותינו ויתבהרו בעתיד/ShutterStock

מיקום הכסף
חלום על כסף בתיק/ארנק - חפצים ששומרים על הכסף מעידים על יכולת לאגור כסף, על תוכנית עתידית , מסר נבואי על הצלחה כלכלית וגם על קמצנותו של החולם.
חלום על כסף ביד - חלום זה מסמל על קמצנותו או חסכנותו של החולם.
חלום על כסף בכיס - חלום זה מסמל על חוסר זהירותו של החולם בעניינים כספיים. חלום על כסף בכיס מזהיר את החולם שעליו לשמור על כספו.
חלום על כסף מזומן - חלום זה מעיד על אמצעי תשלום זמין ובחלום מסמל על נגישותו של החולם להגשמת חלומותיו.
חלום חוזר על כסף - חלום זה מסמל מצוקה כספית שבה נתון החולם, על חוסר וודאות כלכלית. חלום חוזר על כסף מראה שלחולם יש דאגות שמטרידות אותו כגון תוכניות עתידיות.
חלום על ספירת כסף - ספירת כסף בחלום מעידה על יהירות וקטנוניות של סופר הכסף.
חלום על מציאת כסף - חלום זה קשור להפתעה שמשמחת את החולם. חלום על מציאת כסף מסמל גם התמודדויות והזדמנויות בחיים. פירוש החלום על מציאת כסף מתבסס גם לפי תחושות החולם וברוב החלומות על מציאת שטרות ומטבעות כסף יש אווירה של שימחה והתפעלות. המסר לחולם של מציאת הכסף הוא שהוא מבורך מלמעלה, שנפתחת לו הזדמנות חיובית ושעליו לסמוך על עצמו.
חלום על מציאת כסף על הרצפה ו/או באדמה - חלום זה מסמל על שינוי במצבו הרגשי של החולם לטובה. הכסף מייצג בחלום את השלמת האנרגיה החסרה של החולם.

חלום על מציאת כסף לפי הקבלה
לפי הקבלה, חלום זה הוא בעל מסר חיובי המצביע על שפע בחיי החולם והצלחתו.

חלום על קבלת כסף או נתינת כסף
באופן כללי קבלת שטרות כסף בחלום מסמלת לחולם על שפע ושינוי חיובי בחייו בכל תחומי החיים. חלום על קבלת כסף רב מעיד על שפע משמעותי בחייו של החולם. חלום על קבלת כסף רב מסמלת גם קבלת הזדמנות שתניב שינוי חיובי בחיי החולם במישור האישי והכלכלי. חלום על נתינת כסף לאדם אחר מעיד על אופי חיובי ונדיב של החולם כלפי אחרים ועל יכולת הנתינה שלו.

חלום על כספומט
הכספומט הוא אמצעי להוצאת כספים. חלומות על כספומט או שימוש בכספומט בחלום מזהירה את החולם מפני בזבזנות יתר. חלום על כספת בחלומות מסמלת את תת המודע של החולם. אם חולמים על כספת ולא על התוכן שלה, המסר בחלום הוא שיש לחולם תוכניות עתידיות. אם בחלום על כספת רואים מה נמצא בכספת, המסר בחלום הוא על הצורך בהגשמת התוכניות הללו.

חלום על שטר כסף קרוע
שטר כסף קרוע בחלום הינו מסר על ביטול הבטחה שיכלה לקדם את החולם כלכלית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
חלומות על כסף. ShutterStock
לפי הקבלה, חלום זה הוא בעל מסר חיובי המצביע על שפע בחיי החולם והצלחתו/ShutterStock

עוד בנושא:

חלום על חוב כספי
חלום זה מעיד על התחייבות שקשה לחולם לקיים. חוב כספי בחלום מעיד על כישלונו של החולם לעמוד בהתחייבות שלקח על עצמו. חלום על חוב מסמל גם על התמודדות עם קשיים ומכשולים ועל אנרגיה קרמתית שהחולם צריך לתקן מול אדם אחר.

אובדן וגניבה
חלום על אובדן כסף מסמל על כישלונו של החולם לממש הזדמנות חשובה בחייו. לאבד כסף בחלום יכול לסמל גם על כישלון והפסד בפרנסה, מה שדומה מאוד לחוב כספי בחלום. חלום על גניבה של כסף מסמל שהחולם פועל בדרך לא נכונה וכדאית עבורו. חלום על גניבת כסף מהווה מסר נבואי על כישלון בפרנסה ועל אובדן כספי שיפגע בפרנסת החולם. חלום זה יכול לסמל גם על חוסר אנרגטי בחיי החולם.
חלום על גניבת כסף מארנק - גניבת כסף מהארנק מסמלת על פגיעה כלכלית, כישלון במימוש תוכניות כלכליות, פזרנות ובזבזנות.
חלום על גניבת כסף לפי הקבלה - לפי הקבלה, מדובר בחלום אזהרה לחולם על הידרדרות כלכלית וקשיים בפרנסה.
חלום על שוד - חלום על שוד וגניבת כסף הוא מסר על שינוי כלכלי חיובי ושיפור בהיבט הכלכלי בחיי החולם.
חלום על כסף מזויף - חלום על כסף מזויף מסמל שהחולם נאיבי ותמים ושעליו להיות חשדן וזהיר לגבי תוכניותיו וכספו.

חלום על זכייה בכסף
זכייה בכסף בחלום הנו חלום שכל אחד היה רוצה. חלום על זכייה בכסף הוא מסר חיובי לחולם. המסר הוא על הצלחת החולם בחיים והעלאת הביטחון העצמי שלו.

ירושה
קבלת כסף מנפטר בחלום - חלום זה מסמל על קבלת ברכה להצלחה בחיים. חלום על קבלת כסף מנפטר הנו חלום די שכיח. הנפטר בחלום יכול להיות אמא או אבא או כל אדם אחר שנותן כסף בחלום. חלום נתינת כסף לנפטר - חלום זה מסמל על הצורך בעשיית מצווה לעילוי נשמת הנפטר בשל קושי שהנשמה חווה. נתינת הכסף בחלום מתורגמת לאנרגיה שמתעלת את מסעה של הנשמה.

לסיכום, לכסף בחלום יש הקשר של שפע ועושר. כסף בחלום מודד את פרנסתו של החולם ויכולותיו - ומרמז על שינוי חיובי בחומריות ובשפע בחיים.

חלמתם שזכיתם בכסף? חלמתם שאיבדתם כסף? חלמתם על כסף ורוצים לדעת את המשמעות? צרו קשר דרך פורום החלומות בלחיצה כאן.

הכתבת היא דפנה ביסמוט, מתקשרת מטפלת ומורה רוחנית, מנהלת מכללת צומת רוחניות - מבית פרפרים המרחב הרוחני.
הירשמו למגזין "עושים טוב לנשמה" בלחיצה כאן >
לשליחת הודעה בוואטסאפ לחצו כאן >
לשליחת הודעה בפייסבוק לחצו כאן >

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully