וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלמתם שבגדתם בבן זוגכם? זו הסיבה המטרידה לכך

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 23:43

חלמתם על בגידה עם האקס, חבר קרוב או עמית לעבודה? מפענחי חלומות טוענים שחלומות אלו הם לא שיקוף של הרצון שלכם לבגוד - אלא משהו עמוק יותר שאתם כנראה פחות מודעים אליו. זו המשמעות האמיתית של ההתנהגות הבוגדנית שלכם בלילות

חמש עובדות על חלומות/מערכת "אסור לפספס"

חלומות תמיד מלווים במעט מסתורין, כשרבים מנסים לפענח מה החלומות החוזרים שלהם מנסים להגיד להם. האם הסיבה שאנחנו חולמים שוב ושוב על סקס עם ידיד קרוב משמעות הדבר שבתוך תוכנו אנחנו חושקים בו ומסרבים להודות בכך? ואם בגדנו בבן הזוג שלנו עם מישהו אחר בחלום - האם זה אומר שאנו לא מרוצים ממערכת היחסים שלנו וכמהים לבגוד?

אז קודם כל, הרגעו: החלומות הבוגדניים שלכם אינם מסמלים צורך נסתר לבגוד. יותר ויותר מפענחי חלומות שערכו סקרים ובדיקות בנושא הגיעו למסקנות חותכות שהצורך שלכם לבגוד בחלום אינו משקף את הצורך שלכם לבגוד במציאות. עם זאת, הם בהחלט מסמלים משהו הנוגע אליכם ואל מערכת היחסים בה אתם נמצאים.

קמעונאית המיטות, Dreams, ניסתה גם היא לפענח מה עומד מאחורי חלומות הבגידה שלנו: "למרות שהחלומות האלה מאוד לא נעימים ומדאיגים, הם לא מעידים בדרך כלל על הטלת ספק במערכת היחסים שלכם. במקום זאת, הם בדרך כלל מהווים סימן לכך שחסר לכם משהו אחר בחיים".

חלומות על בגידה. ShutterStock
אל תכנסו ללחץ: חלומות הבגידה שלכם אינם מעידים על הצורך שלכם לבגוד/ShutterStock

כעת, כדי להבין טוב יותר את סמליות החלום, עלינו לפרק את "חלום הבגידה" למספר גרסאות. הראשונה סובבת סביב התרחיש בו החולם בוגד עם זר מוחלט. חלומות על בגידה עם אדם זר עשויים להעיד על תחושת אשמה. "חלומות על בגידה עם אדם זר מעידים לרוב על תחושת הזנחה או על אשמה על הזנחה", מסבירים ב-Dreams, "חפשו רמזים לכך במערכת היחסים שלכם. אם לכם או לבן הזוג שלכם יש תחביב נוסף או הרבה עבודה שגורמת לכם להתראות פחות מהרגיל - יתכן ששם מקור הבעיה".

הגרסה השנייה היא חלום על בגידה עם האקס. לפני שאתם ממהרים להסיק שאתם עוד מאוהבים או חושקים באקס שלכם, אז לא בזה מדובר. ב-Dreams הסבירו: "האקס עשוי לייצג משהו שחסר לכם בחייכם או במערכת היחסים שלכם שלו יש. אם הוא מצליח בקריירה, מקים משפחה או משקיע באימונים - יתכן שדברים אלו הם שמעסיקים אתכם, יותר מהאדם עצמו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
בגידה. ShutterStock
"חלומות על בגידה עם אדם זר מעידים לרוב על תחושת הזנחה או על אשמה על הזנחה"/ShutterStock

עוד בנושא:
אסטרולוגים קבעו: אלה המזלות שצפויים לבגוד בכם ולשבור את לבכם
אלו המזלות עם הסיכוי הנמוך ביותר לבגוד בכם


הגרסה השלישית מתמקדת בבגידה עם מישהו מהחיים שלכם - אם זה הבריסטה בבית הקפה השכונתי, עמית לעבודה או סתם מישהו שאתם רואים מדי פעם בנסיעה. אדם זה בדרך כלל מייצג משהו אחר מלבד עצמו. סביר יותר להניח שאתם חושקים יותר בשגרת החיים שלו או בהישגים שלו. כמה מפענחי חלומות סבורים שסוג של זה חלום כן מעיד על ליבידו גבוה ועל הרצון להגשים פנטזיות מיניות, אם כי שוב לא מדובר כאן ברצון לעשות זאת עם האדם שהופיע אצלכם בחלום.

התרחיש האחרון וככל הנראה הנפוץ מכולם הוא חלום בו שאתם בוגדים עם סלבריטאי. לפי Dreams, הסלבריטאי המדובר עשוי לייצג חלק מסוים בחולם שאינו בא לידי ביטוי. "אם אתם חולמים על בגידה עם זמרת פילנתרופית, אולי זה הצורך הפנימי שלכם לתרום יותר שהביא לחלום הזה", הם הוסיפו.

לסיכום, כשזה מגיע לחלומות על בגידה - נסו למצוא משמעות שהיא מעבר לחשקים המיניים הנסתרים שלכם. תקשרו עם בן הזוג אם חלומות אלה גורמים לכם ללחץ, חרדה או פקפוק בקשר שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully