וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד חדש של ילדת הרפאים שחורת העיניים מעורר בהלה בבריטניה

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 0:11

רוח רפאים של ילדה שחורת עיניים העוקבת אחר הולכי רגל באזורים מיוערים בבריטניה נצפתה בידי מזל"ט. כעת יותר ויותר אנשים מאמינים בקיומה של הילדה המצמררת ומאמינים שהיא לא לבד

האם תועדה ילדת הרפאים שחורת העיניים?/Haunted Finders TV

זוכרים את הרוח של הילדה עם העיניים השחורות שמטרידה אנשים ביערות בבריטניה? אז היא נצפתה שוב - הפעם בידי רחפן - ושלומה טוב, תודה ששאלתם. מה שאנשים מאמינים שזו רוח רפאים של ילדה שנרצחה ביערות, נצפתה בידי רחפן כשהיא אורבת להולכי רגל בשמורת טבע פופולרית.

מומחי פעילויות על טבעיות טענו שהתיעוד המצמרר הזה עשוי להיות עדות אמיתית לישות העל טבעית באזור, לאחר שנים של תצפיות. הצילומים המסתוריים צולמו במקום "הרדוף ביותר" בבריטניה, קנוק צ'ייס, סטפורדשייר - שם ה"רוח" לכאורה רודפת מבקרים מזה למעלה מארבעה עשורים.

רוברט פולמה הוא צייד רוחות רפאים שמאמין שהילדה שחורת העיניים היא אמיתית. הוא אמר ל-SUN: "קנוק צ'ייס נחשב לאחד המקומות הרדופים ביותר בבריטניה, כך שאין זה מפתיע שהאזור מושך אליו הרבה שמועות על מפלצות ורוחות רפאים. היו לנו הרבה דיווחים על הילדה שחורת העיניים שנראתה מסתובבת באזור. בהתחלה היא נראית כמו ילדה רגילה והמטיילים חוששים שמדובר בילדה קטנה אבודה ביער - ואז הם רואים את העיניים שלה והיא פשוט נעלמת. זה מפחיד".

תיעוד חדש של הילדה שחורת העיניים. YouTube, צילום מסך
תיעוד של הילדה שחורת העיניים/צילום מסך, YouTube

המומחה לרוחות רפאים מאמין שהרוח של הילדה הזו עשויה להיות ילדה שמתה מדיפתריה במאה ה-18, מכיוון שהמחלה גרמה לעיניים להראות שקועות וכהות. תיאוריה מסקרנת נוספת היא שרוח הרפאים הזו לא הצליחה לעבור לעולם הבא כי יש לה עניינים לא גמורים על האדמה. יש הסבורים שהיא נרצחה על ידי רוצח סדרתי בשם ריימונד מוריס - שרצח שלושה ילדים באותו אזור בין השנים 1954 ל-1967.

בניגוד לכל אלה, יש גם לא מעט אנשים שסבורים כי מדובר במתיחה ואומרים שהמקומיים מתלבשים בכוונה כדי להפחיד מטיילים ולהשאיר את האגדה האורבנית בחיים. קבוצה של בני נוער מכחישה זאת וטוענת שזיהתה את הרוח כשיצאה לקמפינג באזור ב-2021. על החווייה המפחידה סיפר אחד ל- Birmingham Live: "הייתי מבועת לחלוטין. נחשפתי לסיפורים בחדשות על הילדה שחורת העיניים, אבל רק כשהדבר הזה עמד ממש מולי, יכולתי להאמין לזה. ידעתי מיד שיש לנו עסק עם הדבר האמיתי כי היא זזה בדרכים שבני אדם פשוט לא יכולים לזוז. זה היה כאילו היא יכולה לבצע טלפורטציה ממקום אחד לאחר כשהיא נעה והסתתרה לה מאחורי העצים". אלו גם ראו את הילדה הקטנה למחרת בבוקר מביטה בהם בעיניה הכהות מאחורי עץ, לדבריהם.

עוד תיעודים של רוחות
"רוח רפאים" נתפסה בפעם השנייה במצלמות שופכת בירות בבר

35 שנים אחרי: רוח הרפאים המפורסמת ש"גורמת להפלות" תועדה במצלמה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

צפו בתיעוד חדש שלה:

לי בריקלי, מומחה נוסף לפעילות על טבעית, אמר ל-Daily Star: "היה גם תקרית נוספת באוקטובר 2019, כאשר ילדה צעירה רדפה אחרי הילדה שחורת העיניים ליד קסטל רינג, ושוב - היא לא הצליחה להדביק אותה. הילדה המסכנה רצה בין העצים בעקבות הילדה שחורת העיניים עד שהגיעה לירידה תלולה על קצה צוק בגובה של כשבעה מטרים. לולא הצליחה להאט את קצבה ולהימנע מהנפילה, הילדה הייתה נפגעת בחומרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully