וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוח רפאים" נתפסה בפעם השנייה במצלמות שופכת בירות בבר

28.7.2022 / 0:22

האם לרוח הרפאים הזאת יש משהו נגד אלכוהול? בעלת בר בבריטניה האשימה קבוצה של גברים על ששפכו את הבירה שלהם - רק שבמצלמות האבטחה היא גילתה שאף אחד לא אחראי למעשה. בפעם השנייה שזה קרה היא כבר הבינה: "רוח רפאים השתלטה לי על המקום"

ראש העיר טוען: רוח רפאים תקפה שומר בבניין העירייה/Jose Manuel Rios Morales

שני סרטונים ששותפו ברשת גרמו לרבים להאמין שבר בן 300 שנים רדוף על ידי רוח רפאים שונאת בירות. באחד המקרים שתועד במצלמת האבטחה בבר White Swan Inn שבדאנסטבל, בדפורדשייר, נראה בקבוק בירה נופל מהמדף שמאחורי הבר כומתנפץ על הרצפה - כשאין אף עובד באזור שיכול לגרום לכך.

התקרית המפחידה אירעה מוקדם יותר החודש, כשאחד העובדים נראה רץ לבר מהכיוון הנגדי כדי לנסות להבין מה בדיוק קרה שם. מנהלת הפאב, טאשה מגנאן, אמרה ל-Metro: "צוות הבר היה כל כך מבוהל אחרי זה. הם חשו צמרמורות בכל הגוף. יש לנו עכשיו הוכחה נוספת לקיומה של רוח רפאים בבר שלנו. אין לנו מושג מי היא הרוח - אבל היא לא אוהבת בירה".

צפו בתיעוד המוזר:

בפברואר השנה קלטה טאשה תקרית מוזרה נוספת במצלמה, אז היא האשימה קבוצה של גברים על שהפילו כוס בירה לרצפה. הם הבטיחו לה שלא נגעו בבירה - והקבוצה עברה לשלב ההוכחות. בצפייה במצלמות האבטחה טאשה גילתה להפתעה שהבירה נפלה בכוחות עצמה.

טאשה, שעובדת מזה 20 שנה בבר, טוענת שהרגישה בעבר שמישהו צופה בה והיא לא היחידה. גם יתר העובדים התלוננו לא פעם על תחושות מוזרות ובלתי מוסברות שצופים בהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הנה התיעוד הקודם:

"כך תזהו אם גם הבית או מקום העבודה שלכם רדוף רוחות"

פוסט מצמרר בקבוצת הפייסבוק "ההיסטוריה העשירה של האמונה הקתולית" טוען שיש כמה סימנים ברורים המעידים על הימצאותה של רוח רפאים בבית. משתמש הפייסבוק קיזיטו ג'וסף טוען שלחלק מהסימנים האלה ניתן למצוא הסבר טבעי - אולם לעיתים מקורם אינו ברור.

לדבריו, בן משפחה שחולה שוב ושוב או ויכוחים חוזרים ונישנים בין בני משפחה יכולים להעיד על המצאות רוח רפאים בבית. הוא טוען שרוח רפאים עשויה לפתח דיכאון אצל תושבי בני הבית, לגרום להם לחוש חסרי ערך, לא אהובים ודחויים.

הוא טוען גם שהופעת נמלים או ציפור שחורה יכולים לבשר רעות. כמו כן, ריח דגים, גופרית, נרות או ריח רע של פגר יכולים להעיד על הימצאות רוח: "אפשר גם שהריח יופיע רק בחלק מסוים של הבית כמו הסלון או חדר השינה", הוא הוסיף.

התנהגות חריגה של בעלי חיים היא סימן מובהק לקיומה של רוח רפאים, לדבריו. "אם הכלב נובח ללא הרף או מפחד להיכנס לאחד החדרים בבית, כנראה שיש שם משהו", הוא אמר. מן הסתם הוא גם ציין חפצים שזזים בבית מעצמם או מכשירים אלקטרוניים שנדלקים ונכבים בעצמם. הוא הוסיף: "גם קולות מפחידים כמו בכי של תינוק, צעדים או קול הקורא בשמך יכולים להעיד על השתלטות שד".

הוא ממליץ לשים לב לאינטואציות ולתחושות שלנו: "אם אתם מרגישים שמישהו מסתכל עליכם, יתכן שמישהו באמת מסתכל עליכם". הוא מציע גם לחפש סימנים מובהקים יותר כמו דם או שריטות על הקירות, טביעת רגל על הרצפה, עשן לבן שעולה משום מקום וכתמים על הקירות. לסיום הוא טוען שגם הפרעות שינה וסיוטים הם דרכה של הרוח להודיע שהיא כאן כדי להישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully