וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסטרדמוס החדש מבשר: "מלחמת עולם שלישית תפרוץ השנה לאחר התרסקות מטוס"

1.2.2023 / 7:35

האיש המכונה "נוסטרדמוס החדש" וחזה לכאורה את מות המלכה אליזבת' השנייה, מעלה טענה מצמררת לפיה התרסקות מטוס בטייוואן תצית את מלחמת העולם השלישית - עוד השנה

הנבואות של קרייג המילטון-פרקר/youtube.com/@CraigHamiltonParker

קרייג המילטון-פרקר, האיש שזכה לכינוי "הנוסטרדמוס החדש" לאחר שחזה לכאורה את מות המלכה אליזבת' השנייה, טוען שהתרסקות מטוס איומה בטייוואן עלולה להביא לפרוץ מלחמת העולם השלישית - עוד השנה.

הנביא בן ה-68 טוען שהוא מסוגל לראות את העתיד ועובד כמדיום לצד אשתו, ג'יין. הוא טוען שחזה בין היתר את מגיפת הקורונה, הברקזיט ואת נשיאותו של דונלד טראמפ. כעת הוא טוען שחזה התגשות בין שני מטוסים או שתי צוללות מול חופי טייוואן. לדבריו, האירוע יוביל לקונפליקט גדול יותר בו יהיו מעורבות סין ורוסיה - וכי זה יהפוך ל"דבר החמור ביותר שיקרה כאן בשנתיים הקרובות".

בשיחה עם ה-Daily Star, הוא אמר: "התנגשות בין שתי צוללות או שני מטוסים יספקו ניצוץ למצב המתוח ודברים יצאו משליטה. יהיה קונפליקט הנוגע לטייוואן. אני חושב שיהיה לנו סכסוך מקרי במובנים מסוימים".

התרסקות מטוס. ShutterStock
התרסקות מטוסים בטיוואן תוביל לפרוץ מלחמת עולם שלישית?/ShutterStock

המתיחות באזור אסיה הגיעה לשיאים חדשים בחודשים האחרונים, כשסין טוענת שטייוואן היא חלק משטחה, בעוד טייוואן טוענת שהיא מדינה עצמאית. ארה"ב לקחה את הצד של טייוואן, מה שאומר שכל סכסוך בין מדינות אסיה עלול להסלים לממדים דרמטיים.

קרייג מעריך שהיקף הסכסוך עלול להיות גדול למדי ואפילו לגרום למלחמה הקשה באוקראינה להיראות קטנה לעומת מה שמצפה לנו. הוא הוסיף: "אני מרגיש שזו הולכת להיות בעיה רצינית. אוקראינה תחוויר בהשוואה לזה. אני גם מרגיש שרוסיה תעמוד לצד סין וזה רק יחמיר את המצב. זו הדאגה העיקרית שלי".

עם זאת, הוא רואה לכל המצב הזה סוף טוב: "בסופו של דבר זה יסתדר. אני מרגיש שהמצב יסתיים בסין חדשה שמפורקת למספר מדינות, במקום סין אחת גדולה".

הוא לא היחיד שחזה מלחמת עולם
אלקסה 'חזתה' את התאריך שבו תתחיל מלחמת העולם השלישית - ואין עוד הרבה זמן

אחרי שצדק כשניבא מלחמה באוקראינה: נוסטרדמוס חוזה מלחמת עולם ב-2023

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

התחזיות של קרייג המילטון-פרקר שלכאורה התגשמו:

מוקדם יותר השנה קרייג מסר כמה תחזיות הנוגעות למשפחת המלוכה: "אחד ממשפחת המלוכה הבריטית יעבור תאונה", הוא אמר, "אני גם חושש לבריאותו הנפשית של המלאך צ'ארלס. בהמשך השנה הוא יודה שסבל מדיכאון לאחר ההכתרה". הוא גם דיבר על "הבעיה הגדולה של 2023", לדבריו, "המחסור במזון במדינות מתפתחות". הוא אמר: "זו בעיה נוכחית אבל בשנה הזאת היא תהפוך רצינית יותר".

נוסטרדמוס המקורי גם חזה "מלחמה גדולה" שתפרוץ בקרוב, אם כי הוא לא ציין תאריכים ספציפיים בתחזיותיו וגם לא ציין אלו מדינות יהיו מעורב במלחמה - מלבד צרפת. האסטרולוג הצרפתי כתב בספר התחזיות שלו משנת 1555: "שבעה חודשים מלחמה גדולה, אנשים מתים בגלל הרוע. רואן, אוורה לא תיפול לידי המלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully