וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא לעולם לא טועה": הנוסטרדמוס החדש בתחזיות מטרידות לשנה הזאת

15.1.2023 / 23:29

האיש שמכונה "נוסטרדמוס המודרני" טוען שמלחמת עולם שלישית בפתח וכי הסוחרים במטבעות מבוזרים יסבלו מפגיעה כלכלית כואבת. הנה התחזיות הקיצוניות שלו ל-2023

את'וס סלומה/instagram.com/athos_salome

את'וס סלומה מדיווינופוליס, ברזיל, שזכה לכינוי "נוסטרדמוס המודרני" וטוען כי ניבא את הקורונה והפלישה הרוסית לאוקראינה, מזהיר מפני בואו של האנטיכריסט ב-2023, אבל זה לא ממש מה שזה נשמע.

הנביא טוען ש-2023 תהיה "תחילתה של הסוף" עם חזרתו של האנטיכריסט, שיתגלה לא כישות אחת ברורה. בן ה-35 טוען שתהיה מכה כואבת למטבעות קריפטוגרפיים וכי וירוס זומבים קטלני יגיע מאנטארקטיקה.

את'וס אמר ל-Daily Star: "בניגוד למה שכולם חושבים, האנטיכריסט לא מגיע מאירופה ואמור להופיע במלואו בין השנים 2023 ל-2026, על פי מחקרי הקבלה. למרות שהספרים הקדושים רואים באנטיכריסט ישות, זה לא אומר שהוא יופיע כאדם אחד. למעשה, האנטיכריסט כבר מוכן ובדרך". הוא מסביר שמדובר בהמחשה של מציאות עולמית, הקשורה למטבע חדש. הוא הוסיף: "מי יודע, אולי זה יקרה בין רוסיה לסין? להוריד את הדולר לא יהיה קל. לא הייתי רוצה לייאש את המשקיעים במטבעות קריפטוגרפיים, אבל תקלה או משהו שיטתי שכזה עלול לקרות - ולגרום לאלפי משקיעים להפסיד הרבה מאוד כסף".

ב-2023 כולנו נשחק אותה אלוהים

הוא גם טוען שבסיס האוויר האמריקני עמוס תיאוריות הקונספירציה, אזור 51, הוא ביתו של פורטל תת קרקעי תלת מימדי. את'וס אמר: "ישנה מנהרה מתחת לפני הקרקע באזור, המובילה לפורטל תלת מימדי, שאמור להיפתח ב-2023. הפורטל הזה יוכל להעביר אנשים בין ממדי מרחב וזמן. יש מנהרה שמובילה למקום אחר והגישה הזו תגרום לכולם לשחק אותה אלוהים. זה אולי נראה בלתי אפשרי, אבל זה קיים. זה כבר קורה באנטארקטיקה".

עוד נבואות ל-2023
אחרי שחזתה את המלחמה באוקראינה: אלה התחזיות ההרסניות של באבה ונגה לשנת 2023
תחזיות האימה של נוסטרדמוס לשנת 2023 נחשפות

בחודש שעבר חשף את'וס שתי תחזיות נוספות שלו. האחת קשורה לפלישה הרוסית לאוקראינה, שלדבריו תצית את מלחמת העולם השלישית. התחזית השנייה שלו טוענת שרובוטים דמויי אדם צפויים להחליף את בני האדם במקומות העבודה ולהביא לשיאי אבטלה חדשים.

עוד "אחד שיודע"

האיש שחזה את גורל הארי ומייגן בתחזיות ל-2023 - כולל מסר מדאיג לישראל

לכתבה המלאה

הוא אמר אז: "אני לא מדבר באוויר. אני לא חוזה עתידות. הכוחות שלי הוכחו בידי המדע. לפני כמה חודשים התחזיות שלי נותחו והוכח שאין אצלי טריקים. כבר בגיל 12 הבנתי שאני שונה מאחרים, עם רגישות רבה יותר לשמוע ולדבר על אירועים שאין לי שליטה עליהם. לעיתים פקפקתי בעצמי וחשבתי שדברים שאני רואה לא באמת יקרו - אבל הם התגשמו תוך זמן קצר". את'וס טוען שהוא קיבל את כוחותיו מאלוהים ואמר שכל בני האדם נבראו בצלמו ולכן אנו אלים למחצה: "אני מאמין שנבחרתי לעזור לאנשים בעולם הזה", הוא הוסיף, "קיבלתי מתנה נבואית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully