וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית נומרולוגית לשנת 2023 - כולל טיפים לרונאלדו, מסי ונועה קירל

יפעת אורלב, נומרולוגית ומתקשרת

15.12.2022 / 15:10

הנומרולוגית והמתקשרת יפעת אורלב חוזה מספר אסונות עולמיים שהולכים להגיע אלינו בשנה החדשה - אך יש לה גם בשורות משמחות לליונל מסי ונועה קירל. הנה התחזית שלה ל-2023

נועה קירל מבצעת את השיר "פאוץ'" בהופעה חיה בפארק הירקון, תל אביב, 24 באוגוסט 2022/מילים: נועה קירל, רון ביטון, ירדן פלג, איתי שמעוני ודורון מדלי; צילום: יח"צ נועה קירל

עדכון, 18.7.2023:
נראה שהתחזית של הנומרולוגית והמתקשרת יפעת אורלב התבררה כנכונה. היום דווח בוואלה! סלבס שכוכבת הילדים מיכל הקטנה ובעלה איש העסקים ניר ויצמן נפרדו. כך כתבה אורלב בדצמבר האחרון: "במפה שלה (מיכל ויצמן) יש משבר שאותו היא צריכה לעבור כקארמה השנה, תיקונים עם דמויות זכריות בחייה ומשבר זוגי או אישי". המשיכו לקרוא לעוד מתחזיותיה לשנה הזאת.


כל העולם נערך לכניסתה של השנה האזרחית החדשה, שנת 2023. כריסטמס (חג המולד) הוא אומנם לא "החג שלנו" כמו שהגדירו אותו בעבר הסבתות שלנו, אבל אין ספק שהשנה האזרחית העולמית שעטופה לה במזג אוויר חורפי ומחבק, עצי אשוח ורחובות מקושטים ומוארים בעולם (וגם קצת בארצנו הקטנטונת) - ונראים להם כמו גלויה ססגונית מסרט דיסני מצוייר - לגמרי מכניסים אותנו לאווירת החג ונותנים לנו הרגשה שהשנה האזרחית, שנת 2023, היא בהחלט מאורע שחשוב לציין ולחגוג.

אבל מה מגלים לנו המספרים? שנת 2023 בהיבט המערבי, בצמצום למספר חד ספרתי, תתן את התדר 7 (2+0+2+3). התדר של סיכום הספרות בשנה האזרחית משליך על כל אחד מאיתנו באופן שונה. הספרה 7 - כמו היום השביעי, 7 פלאי תבל, 7 יבשות, 7 מדורי הגיהנום, 7 מדורי גן עדן ושבעת המינים - מסמלת את חשבון הנפש, המשוב, התיקון וסיכום 6 השנים האחרונות והבנה שהשנה הזו או תשדרג את הקיום של האנושות או תתיש אותו.

לחלק מהאנשים השנה הזו תבוא על מנת ללמד, לקבל החלטות, להילחם, להמציא, לאבד או לנצח. חלקנו יצאו מהשנה הזו מאוד מחוזקים עם תובנות חדשות - וחלקנו יאלצו להתנסות בהרבה מאוד ניסיונות בשנים הקרובות כי לא הפנימו או למדו את הלקח המתבקש השנה.

סילבסטר 2023. Giphy
שנת 2023 - חלקנו יצאו מהשנה הזו מאוד מחוזקים עם תובנות חדשות/Giphy

בעולם אני צופה מלחמות סייבר, שביתות רעב, קשיי אקלים ומלחמות הישרדות כלכליות בגלל מלחמת רוסיה-אוקריאנה.

ארצות הברית תהיה מפולגת. אני צופה סכנה בריאותית לנשיא לשעבר ביל קלינטון ולנשיא הנוכחי ג'ו ביידן, עליה בכעסיו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין (7.10.1952) שיכולים להביא אותו לעשות מעשים של אל-חזור מבחינת "תמות נפשי עם פלשתים".

באירופה אני צופה חולי וסכנה לשחקן הצרפתי אלן דלון, חוסר יציבות לנשיא הצרפתי עמנואל מקרון סביב סוף שנת 2023 - מה שאומר שאסור לו לנוח על זרי דפנה השנה.

בבריטניה ימשיכו השערוריות סביב דוכסית סאסקס מייגן מרקל והנסיך הארי לצד הרחבת המשפחה בממלכה. אולי אחת הנסיכות תביא בשורה? התראה בריאותית אני רואה לצערי גם עבור האפיפיור המכהן פרנציסקוס.

בעניין המחקרים הרפואיים בעולם - יהיו לנו בשורות טובות של מציאת תרופות למחלות חשוכות מרפא, התפתחות והמצאות חדשות בתחומי הרובוטיקה, הביולוגיה והמדעים המדויקים.

ויש עוד תחזיות לשנת 2023
אלה התחזיות ההרסניות של באבה ונגה לשנת 2023
תחזיות האימה של נוסטרדמוס לשנת 2023 נחשפות

תחזית נומרולוגית לשנת תשפ"ג לפי חלוקה לילידי תשרי-אלול >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בנאום בוושינגטון, 3 בנובמבר 2022. רויטרס
"אני צופה סכנה בריאותית לנשיא ג'ו ביידן"/רויטרס

בחרתי השנה לתת תחזית קצת יותר נקודתית ל-2023 למספר סלבריטאים בארץ ובחו"ל שעניינו אותנו השנה:

ג'ניפר לופז (24.7.1969) ובן אפלק (15.8.1972)

פתחתי על הזוג עם קלף מלך הגביעים שמסמל את האהבה, המשפחתיות והשליטה. מספר הגורל של ג'ניפר הוא 2 ומספר גורל של בן אפלק הוא 6. אין ספק שהקשר ביניהם הוא קשר קארמתי מההתחלה ולכן זה היה כל כך טבעי לראות אותם שוב יחד - והפעם לשנים רבות ומאושרות. ההתאמה הזוגית הזו מקבלת אצלי את ציון ההתאמה הכי גבוה שיש, כך שאני צופה לשניהם שנה טובה בהיבט הזוגי וגם המקצועי. עם זאת, אני חייבת לציין שאחד מהילדים של ג'ניפר יזדקק לה יותר השנה ועם כל האושר הגדול של המיסוד עם אפלק, ג'ניפר צריכה להעניק קצת זמן איכות לאחד מהם בלי כל המשפחתולוגיה מסביב.

ג'ניפר לופז ובן אפלק בפרמיירה של הסרט "Marry me" בלוס אנג'לס, 8 בפברואר, 2022. Mario Anzuoni, רויטרס
"שנה טובה בהיבט הזוגי והמקצועי". ג'ניפר לופז ובן אפלק/רויטרס, Mario Anzuoni

כריסטיאנו רונאלדו (5.2.1985)

מה לא נאמר על הכדורגלן האגדי הזה שכבש פסגות שרבים מאיתנו רק היו חולמים עליהן? כריסטיאנו יושב על קלף גלגל המזל, מספר גורל 3, שמספר לנו על הרבה מזל, צ'ארמריות וחוש הומור משובח. עם זאת, כריסטיאנו מבפנים מלא בחוסר שקט וברצון לפרפקציוניזם בלתי מתפשר. השנה אליה הוא נכנס, שנת 2023, היא שנה של הרבה חשבון נפש לצד שינויים שהוא ירצה לעשות. אחרי 5 שנים שגרתיות, הנה השנה היקום מחייב אותו לשנות. נקודה. השינויים יכולים לבוא אצלו בכל תחומי החיים - האישיים והמקצועיים.

כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל. PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP, GettyImages
"שנה של הרבה חשבון נפש לצד שינויים שהוא ירצה לעשות". כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP

ליונל מסי (24.6.1987)

עוד שחקן כדורגל אגדי ומוכשר לא פחות, מספר גורל 1, שמדבר על כדורגלן על שיושב דווקא על נתיב של העסקים והניהול לצד איש המשפחה והחיבור לאבהות שהיא אצלו ערך עליון לא פחות מהכדורגל. בשנה הזו מסי סוגר דברים בחייו לטובת התחלות חדשות שיעשה ב-2023 . כיוונים כמו תפקידי ניהול בסביבת הספורט נראים השנה אצלו במפה. הקלף שיצא למסי הוא קלף של אס המטות, מה שמדבר על התחלות מאוד מבורכות שמגיעות ממקום מאוד מאוזן.

ליאונל מסי, שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
"תפקידי ניהול בסביבת הספורט נראים השנה אצלו במפה". ליונל מסי/רויטרס

נועה קירל (10.4.2001)

מספר גורל 8 שמדבר על אישיות מאוד חזקה פיזית ומנטלית, ממוקמת מטרה ועם ראייה עסקית שלא הייתה מביישת את היועצים העסקיים שבנינו. עם כל הערצה הגדולה שסביבה, נועה אישה של מעט חברים אמיתיים ואמונה אמיתית רק בעצמה. היא תקשיב לכולם אבל תקבל החלטות לבד. אצל נועה קירל שלפתי את קלף העולם, שמדבר על יותר זיקה לחו"ל או לעסקים שקשורים מעבר לים. מבחינה נומרולוגית 2023 בשביל נועה היא שנה של הזדמנויות בינלאומיות כמעט בכל התחומים.

נועה קירל MTV. באדיבות MTV ישראל, Getty Images,
"היא תקשיב לכולם אבל תקבל החלטות לבד". נועה קירל/באדיבות MTV ישראל, Getty Images

מיכל ויצמן (9.11.1982)

מספר גורל 4. כשרואים את מיכל ויצמן (מיכל הקטנה) חושבים שהחיים ממש קלים לה. זה לא לגמרי נכון. מיכל עובדת מאוד קשה למחייתה. במפה שלה יש משבר שאותו היא צריכה לעבור כקארמה השנה, תיקונים עם דמויות זכריות בחייה ומשבר זוגי או אישי. היא נכנסת ב-2023 לעיתוי של סגירת מעגלים, אולי ניתוק מכמה אנשים שלא בדיוק עושים לה טוב, רצון לשנות דברים עם עצמה ולעשות טוב למה שהנשמה שלה צריכה באמת ולא למראית עין. אצל מיכל שלפתי את קלף הצדק. שמדבר על שיפוט פנימי, המצב הקיים בחייה והחלטה מה היא תרצה לעשות עם זה.

חוה זיגבוים, מיכל הקטנה, נועם פרוסט. וואלה, צילום מסך
"במפה שלה יש משבר שאותו היא צריכה לעבור כקארמה השנה". מיכל ויצמן/צילום מסך, וואלה

אין ספק ששנת 2023 הולכת להיות מאתגרת לכולנו. שימו לב שהתדר 7 שאותו היא מביאה נועדה לעשות גם לכל אחד מאיתנו תיקון, כל אחד היכן שהוא רוצה לשפר, להשתדרג, להשיל קליפות והעיקר לצאת ממנה מחוזקים באמת. המשפט שאומר "ירידה לצורך עליה" בהחלט מאפיין את שנת 2023 שבאה עלינו לטובה. שנה אזרחית טובה לכולם!


הכתבת היא יפעת אורלב, נומרולוגית קבלית ומערבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully