וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית נומרולוגית לשנת תשפ"ג לפי חלוקה לילידי תשרי-אלול

יפעת אורלב נומורלוגית קבלית ומערבית

עודכן לאחרונה: 26.9.2022 / 9:42

שנת תשפ"ג בגימטריה היא 783, כשהמספר 7 עוסק ברוחניות, 8 בעולם החומר ו-3 במזל. הנומורלוגית יפעת אורלב מסבירה מהי משמעות המספרים ומעניקה הצצה למה שמצפה לנו בשנה החדשה לפי חלוקה לחודשים

נומרולוגיה. ShutterStock
שנת תשפ"ג - 783 בגימטריה. מה זה אומר?/ShutterStock

השנה החולפת הייתה ברובה סוג של יציאה מעבדות לחירות.

חווינו יציאה הדרגתית ממגפת הקורונה שיצרה זעזוע כלל עולמי של תחלואה פיזית, תעסוקתית ונפשית. הבנו שליקום יש דרכים משלו כדי לתת לנו להבין שהזמן שלנו בעולם החומר מוגבל ושרק שינוי אמיתי ותודעתי יכול לחולל בעולם הזה שינוי חיובי. היקום נכנס לעידן חדש, הכללים בו משתנים ואנחנו - השחקנים הראשיים במחזה - חייבים להשתנות גם כן.

הקורונה לא נשלחה אלינו סתם. היא באה כתיקון וכניסיון לשנות בנו משהו. ההבנה שכהרף עין נוכל לאבד את בריאותנו, מקום עבודתנו ושמחת החיים שלנו ולא משנה אם אנחנו מאילו שמאמינים במגיפה ובחיסוניה אם לאו. אותה הבנה בסיסית חותרת למסקנה המתבקשת שכדי שמשהו טוב יקרה בעולמנו אנחנו צריכים פשוט להשתנות כאן ועכשיו.

אם לפני 50 שנה מישהו היה מדבר על רפואה אלטרנטיבית, על קשת טיפוליה ושיטותיה, רפואת תדרים, הילינג, מדיטציות ואימון אישי ורגשי היינו חושבים שאיזה בורג יצא לו מהמערכת המוחית. אבל הנה, העולם השתנה והיום מקובל בישראל ובעולם כולו במקביל לרפואה המערבית, להתייעץ עם רופא אלטרנטיבי כדי לתת מזור לנשמה שלנו במקביל לטיפול בגופנו הפיזי. כמו שגוף ונפש חוברים להם יחדיו, גם הרוח והחומר, הטוב והרע, חייבים לבוא באותה נשימה.

ההבנה שיש משהו שהוא גדול מהתפיסה החומרית שלנו היא המפתח לשינוי התודעתי. ההבנה שרק עם חיבורים אנרגטיים חיוביים ואותנטים נוכל להביא את העולם לעולם טוב יותר.

התפיסה הטבעונית, השמירה על איכות הסביבה, ההגנה על בעלי החיים, הצדק והחמלה, האיחוד, האהבה ללא תנאי, כל אילו הם תחילתו של ניצוץ השינוי שנראה השנה לצד המלחמות הבלתי פוסקת מול הכח, השלטון, הממון, הבצע, הניצול, הניכור, השוחד והעוולות.

עם ישראל נבדק בציציות, אנחנו "העם הנבחר" שאותו אלוהים בוחן יותר ומדקדק בו יותר כי הוא בחר בנו מכל העמים.

השנה שבאה עלינו לטובה היא תשפ"ג ובגימטריה 783. בצמצום לחד ספרתי נקבל את הספרה 9. מדבר על סגירת מעגלים. 9 משול לתשעת ירחי לידה, שבו הכל מתבשל בשנה הזו מצד אחד לצד סגירת דברים שמהם אנחנו רוצים לשכוח - בכדי שהשנה העוקבת תהיה מחבקת יותר.

הספרות 783 מדברים על 7 - רוחניות, 8 - עולם החומר והמלחמות, 3 - מזל.

שנה שיש בה הגנות רבות שאותן נצטרך - לצד שמירה ביטחונית ומזל שאותם לבטח נזדקק.

נומרולוגיה. ShutterStock
ההבנה שיש משהו שהוא גדול מהתפיסה החומרית שלנו היא המפתח לשינוי התודעתי/ShutterStock

אז מה צופה לנו השנה לילדי תשרי - אלול תשפ"ג?

ילידי חודש תשרי- נתיב חייכם השנה ישתפר לטובה, דברים סוף סוף יתחילו להסתדר לכם לטובה. זמן טוב להגשים את המטרות שלכם ולתרגם אותו לכסף. התמקדו במטרה אחת במקום להתפזר, הסבלנות תשתלם לה.

ילידי חודש חשון - התמקדו ביצירת הקשרים בחייכם, היזהרו ממניפולציות של אנשים. תעדיפו קומץ חברים מצומצם ונאמן על פני אנשים לא נאמנים. אם אתם זקוקים ליעוץ רגשי או כלכלי אל תהססו לפנות לאיש מקצוע. עם זאת, אפשר לסמוך על האינטואיציות שלכם שבדרך כלל לא מאכזבות אתכם.

ילידי חודש כסלו - השנה הזו היא שנת המזל שלכם לכסף והצלחה. עם זאת, אתם חייבים לעבור דרך הקושי והאתגרים . תוכלו להתמודד עם כל אתגר בתנאי שתסמכו על היכולות שלכם. תהיו זהירים בהשקעות של הכספים שלכם. אהבה חדשה או חיזוק הקשר הקיים יהיו מנת חלקכם השנה.

לידי חודש טבת - השנה הזו תקבלו מלא תמיכה מהסביבה. סוף סוף מישהו יכיר באיכויות המקצועיות שלכם. חיי אהבה יהיו מלאים באתגרים. נסו לעבוד על עניני התקשורת הרגשית שלכם. נכון, אתם אנשים של מרחבים אבל יציבות אמיתית עם מרחב אמיתי תעשה לכם רק טוב, במיוחד השנה.

ילידי חודש שבט - החשש שלכם לקחת סיכונים תקע אתכם רוב השנים. השנה זה הזמן לקחת יוזמה ולהבין שכשלון הוא חלק מהצלחה ורק מי שמנסה מצליח. לשמור על התזונה ועמוד השידרה ולהוריד עול מיותר. טיפול נפשי השנה יעשה לכם טוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
נומרולוגיה וכסף. ShutterStock
ילידי חודש כסלו - השנה הזו היא שנת המזל שלכם לכסף והצלחה/ShutterStock

ילידי חודש אדר - אל תחששו לבקש עזרה מאנשים. אתם אילו שרוב הזמן נותנים לכל העולם את תשומת הלב שלכם וכשאתם צריכים עזרה - אתם ננעלים. זה הזמן לתת לאנשים גישה ללב שלכם, לשתף, ללמוד מטעויות ולעשות סוף סוף את מה שאתם באמת אוהבים.

ילידי חודש ניסן - הצלחה בכל התחומים: כספים , קריירה וחיי האהבה. שיתופי פעולה שלא מומשו אשתקד יבואו השנה להזדמנות שנייה. קחו את השפע שהיקום נתן לכם ותרגמו אותו לעשיה מבורכת.

ילידי חודש אייר - שימו לב לענייני כספים השנה. רכישות לא הכרחיות דחו לשנה הבאה. השנה עשו שינוי תודעתי, יותר השקעה בעצמכם, ברגש שלכם ובאושר האמיתי שלכם . קורס לנשמה יעשה לכם טוב וגם הרחבת מעגל החברים בחייכם.

ילדי חודש סיוון - סוף סוף מגיעה השנה שבה אתם מתרגמים את כל ההשקעות הרגשיות והכלכליות שלכם בשנים הקודמות לשמחה והנאה. אתם שתמיד הייתם אחרונים ברשימה לקטיפת הפסגות שאותן רציתם להגשים - השנה יש לכם אפשרות כזו. כאילו מים זורמים נכנסו לנתיב המזל שלכם.

ילדי חודש תמוז - דברים אצלכם קורים בהדרגה השנה. זמן להשקיע במשפחתולוגיה: אם יש לכם הורים זקנים, בקרו אותם יותר בבחינת "כבד את אביך ואת אמך". אם אתם הורים לילדים, תנו להם את מירב תשומת הלב. בשורה טובה תגיע בתחום הכלכלי, השקעה מניבה או קידום.

ילידי חודש אב - השפע הרוחני והחומרי מגיע אליכם אחרי עבודה קשה של כמה שנים. נסו לשמור על הפתיל הקצר שלכם, תספרו עד 10 ואז תוכלו גם להנות מפרי עמלכם. השנה תהיה הזדמנות להחיות קשר עם חבר או בן משפחה מהעבר ששכחתם מקיומו אחרי שנים של עומס.

ילידי חודש אלול - העייפות השנה היא בעיקר נפשית. זה הזמן להירגע ולהניח לעצמכם. אל תהססו לבקש סליחה ממי שפגעתם בו. הזדמנות כלכלית לצד הצלחה לימודית לסטודנטים שביניכם תעשה לכם את השנה. עשו קצת גיחות מהשיגרה המחבקת.

מאחלת לכולם שנה טובה, שמרו על הבריאות שלכם החורף הזה ועשו טוב לאחרים וגם לעצמכם, כי רק ככה נוכל ליצור פה עולם טוב יותר.

הכתבת היא יפעת אורלב, נומרולוגית קבלית ומערבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully