וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסטרדמוס, נוסעים בזמן, סולן הקיור ועוד אנשים ש"ידעו מראש" על מותה של המלכה אליזבת - והזהירו אותנו

עודכן לאחרונה: 11.9.2022 / 23:38

מיסטיקנים ומתקשרים רבים ברחבי העולם ניסו לנבא מתי תסתיים כהונתה של המלכה אליזבת השנייה - ויש כמה שדייקו באופן מפתיע, כולל אפילו סולן הקיור. הנה כמה מהם שאולי כדאי שנתחיל לקחת את הדברים שלהם יותר ברצינות

בווידאו: המלכה אליזבת השנייה מתה בגיל 96/קרדיט: רויטרס

המתקשרת האנה קרול

האנה קרול בת ה-19 עלתה לכותרות בחודש שעבר כשניבאה מספר תחזיות לשנת 2022 והופתעה לגלות ש-10 מהן התגשמו. כעת המספר כבר עומד על 11.

28 התחזיות של האנה עוסקות בעיקר בעולם התרבות ואלו שהתגשמו כוללות אלבומים חדשים להארי סטיילס וביונסה, פרידה של קים קרדשיאן ופיט דיווידסון - ולידה לריהאנה ולפריאנקה צ'ופרה, אשתו של ניק ג'ונאס. היא התעקשה שהמלכה אליזבת השנייה תמצא את מותה עוד השנה - והנה זה קרה.

אם כבר 11 מהתחזיות שלה התגשמו, אולי כדאי שנתייחס ברצינות לאלו שעדיין לא, כמו אירוסים צפויים לקנדל ג'נר, היריון להיילי ביבר, איחוד של וואן דיירקשן, הודעה של טיילור סוויפט שהיא מאורסת או נשואה, יציאה מהארון של בילי אייליש שתחשוף שהיא ביסקסואלית, מות הראפר 6ix9ine ואולי ההודעה ה"דרמטית" ביותר: "האנטומיה של גריי" תודיע שהעונה הבאה תהיה האחרונה שלה.

האנה, שמתגוררת בפוקסבורו, מסצ'וסטס, ארה"ב, אמרה: "תמיד עסקתי בתרבות הפופ ובסלבריטאים, אז רוב התחזיות שלי נוגעות לזה. תמיד היה לי את זה, שידעתי שמשהו הולך לקרות. זה כמו חזון שאני מקבלת של משהו שקורה, כמו תחושת בטן ממש חזקה".

הנבואה ה-11 והכואבת מכולן:

והנה הרשימה המלאה של מה שהתגשם - ומה שעוד מצפה לנו:

סולן הקיור

זה באמת נשמע מופרך, אבל המוזיקאי רוברט סמית', סולן הקיור, חזה כבר לפני עשור את יום מותה של המלכה אליזבת - והוא צדק באיחור של יום אחד בלבד.

התחזית שהייתה אז בדיחה וכיום נשמעת מצמררת הושמעה לבמהלך ריאיון שכעת, עם מות המלכה, מופץ שוב ברשת. בריאיון שנערך בפסטיבל הוריקון בגרמניה ב-2012, דיבר רוברט על הסלידה שלו ממשפחת המלוכה הבריטית. הוא אמר באומץ: "תמיד שנאתי את משפחת המלוכה הבריטית והשנה זה כל כך מעצבן עם חגיגות היובל". הוא אמר שהוא "לא אוהב לקבל פטרונות ממישהו שלא עשה כלום" והוסיף: "אני חושב שתהיה מהפכה". המראיין השיב לו: "אתה חושב כך? אבל המלכה פופולרית כפי שמעולם לא הייתה" ורוברט ענה לו: "המלכה הולכת למות ב-7 בספטמבר, תהיה התקוממות ענקית ואני אהיה המלך". המנחה התבדח: "כלומר, כן, אם היינו יכולים להצביע למלך, היינו מצביעים עבורך". המלכה כידוע נפטרה ב-8 בספטמבר. צירוף מקרים?

"זה כמו לצפות במשפחת סימפסון", כתב אחד בתגובה בהתייחס לנבואות המתגשמות של המשפחה הצהובה ואחר הוסיף: "הוא היה קרוב. ההודעה יצאה לציבור ב-8 בספטמבר. אם הוא גם היה נוקב בשנה 2022, הייתי מאמין שהוא יודע משהו שאנחנו לא".

צפו ב"נבואה" שלו:

הנוסע בזמן

אדם אנונימי שטוען כי הוא נוסע בזמן שיתף סרטון בטיקטוק (@timetraveller_2082) בתאריך 15 באפריל בו הוא אמר שהמלכה אליזבת תלך לעולמה השנה - ויש לו גם עוד תחזיות מעניינות ל-23 השנים הקרובות. בסרטון הוויראלי הוא כתב: "אני באמת נוסע בזמן. בשנת 2023 הביג בן יקרוס עקב רעידת אדמה בלתי צפויה. בשנת 2030 יצא GTA 7". הוא הוסיף: "המלכה אליזבת תלך לעולמה ב-4 באוקטובר 2022. בשנת 2046 למפלי הניאגרה תהיה חסימה ענקית ומפלסי המים יתחילו לעלות. היזהרו".

אז נכון, הוא לא לגמרי דייק בתאריך, אבל בהתחשב בחייה הארוכים של המלכה (96 שנים) ובתקופת שלטונה הממושך (70 שנה ו-214 ימים), "פספוס" של 26 ימים בלבד עדיין גורם לנו לחשוד שאולי מיהרנו לשפוט. גם בתגובות הצופים התרשמו: "היא שלטה במשך 70 שנה והוא פספס בפחות מחודש. זו עדיין רמת דיוק מפתיעה", כתב אחר ואחר הוסיף: "הבדל של כמה שבועות אבל וואו".

הנה כל התחזיות שלו:

ציוץ מ-2021: "מלכת אנגליה תמות ב-8 בספטמבר"

ציוץ ישן של מתרגל וודו חזה לכאורה את תאריך מותה של המלכה אליזבת. עם זאת, הוא לא ציין את השנה או השעה שבה זה יקרה. למשתמשי טוויטר יש רגשות מעורבים לגבי הציוץ הזה, כשרבים טענו שזאת הונאה.

הציוץ של מכשף הוודו העונה לשם @orunmilavd בטיקטוק, קבע: "מלכת אנגליה הולכת למות ב-8 בספטמבר. אני רואה את התאריך הזה מרחף מעליה, תמשיכו לא להאמין בוודו. אתם עוד תראו". על אף שהציוץ, במקור בצרפתית, לא הזכיר את השעה, השנה או הסיבה לפטירתה של המלכה, התאריך המדויק גרם לו להפוך לוויראלי עם יותר מ-15,000 לייקים בטוויטר. הוא הסביר שלא ידע את השעה או הסיבה למותה כי "אנחנו לא יכולים לפעול או להשפיע, רק לחזות. רק לדעת מראש לפעמים עם מרווח שגיאה טוב".

בעוד חלק האמינו, היה מי שמצא הסבר: "כל מה שאתה צריך לעשות זה שיהיה לך חשבון פרטי, לפרסם מספר תחזיות בפרטי, למחוק את הלא נכונות וביום הנכון לפרסם את התחזית הנכונה לציבור. היו אנשים שעשו זאת לתוצאות משחקי כדורגל בעבר".

הציוץ שחזה את התאריך המדויק

הנביא נייג'ל גייסי

מייסד כנסיית Prophetic Hill בגאנה, הנביא נייג'ל גייסי, חזה את מותה של המלכה לפני כתשעה חודשים, אז הוא גם ביקש שיתפללו עבורה.

בסוף השנה שעברה הוא חזה לכאורה את מותה של המלכה אליזבת ואמר בקטע שתועד במצלמות: "בואו נתפלל למלכות אנגליה. האל נשא את רוחי והביא אותי לארמון בקינגהאם. שם ראיתי הרבה פרחים וראיתי שאנגליה בוכה. בואו נתפלל עבור המלכה".

גם במקרה שלו היה ספקנים. "אם ידעת שזה יקרה השנה, מדוע לא ציינת תאריך?", שאל אחר ואחרת הוסיפה: "להגיד שאישה בת 96 הולכת למות זה ניחוש מושכל. לא נבואה. חוץ מזה על מה יש להתפלל? היא עשתה מעל ומעבר על האדמה הזאת. זמן להמשיך הלאה".

הקוראת באספרגוס

בניגוד למכשפה העיוורת המתה באבה ונגה ולנוסטרדמוס הגדול, זו דווקא הקוראת באספרגוס שדיברה על אסון מלכותי שצפוי לקרות השנה ודייקה יותר מהם.

הקוראת באספרגוס, ג'מימה פקינגטון, שחוזה עתידות בעזרת... מקלות אספרגוס, טענה שהשנה "צפוי עצב למשפחת המלוכה, שערוריות וגרוע מכך". חכו עם הפירגון. בניגוד לאחרים כאן בכתבה התחזית שלה הכי פחות מפורטת, כלומר ניתנת לפרשנויות אחרות - והיא גם ניבאה שבוריס ג'ונסון ימשיך לכהן כראש ממשלת בריטניה - וטעתה. האספרגוס יצאו פחות מדויקים השנה, מתברר.

הקוראת באספרגוס. GettyImages
בפעם הבאה תנסי עם מלפפונים/GettyImages

ומה אמר נוסטרדמוס על מותה של המלכה אליזבת השנייה?

לנביא המפורסם מכולם, נוסטרדמוס, היו שלל תחזיות לשנת 2022, ביניהן עלייה באינפלציה וברעב העולמי, פיצוץ עז של פצצה גרעינית שיוביל לשינויי אקלים, פגיעת מטאור שעשויה להביא לקץ האנושות ומותו של ולדימיר פוטין, אבל הוא לא דיבר על מוות של מלכה.

זה כמובן לא מונע ממעריציו המשוכנעים שהוא חזה את כל מה שקורה בעולם למצוא נבואה שלו שמתאימה לתקופה הזו. בתחילת שנת 2022, בפורום Above Top Secret, אחד המקורות המפורסמים ביותר לנושאי תיאוריית קונספירציה, עלו השערות שאחת מנבואותיו של נוסטרדמוס שפורסמו ב-1555 מתאימה באופן מושלם למצב שבו נמצאת כעת בריטניה והכתר הבריטי.

נוסטרדמוס כתב: "בסוף המלחמה, המעצמות הגדולות משתנות. ליד החוף נולדים שלושה ילדים יפים הם יהרסו את האנשים כשיגיעו לגיל. הם ישנו את הממלכה ויראו אותה לא גדלה יותר". המומחים לנושא משוכנעים שהילדים היפים הם הנסיכים וויליאם, הנרי והנסיכה ביאטריס, כולם נכדי המלכה אליזבת השנייה והנסיך פיליפ. המלחמה אליה הוא מתייחס היא מלחמת פוקלנד בין בריטניה לארגנטינה בשנת 1982. שבעה ימים לאחר סיום הסכסוך, הנסיכה דיאנה מוויילס ילדה את ויליאם, בנה הבכור. החוף בנבואה יכול להתייחס לנהר התמזה, שחוצה את לונדון, או האוקיינוס ​​האטלנטי, המקיף את הממלכה המאוחדת ומהווה מפתח בסיסי לזהות הבריטית כמדינת אי.

לפיכך, המומחים מפרשנים שלפי הנבואה הזו נוסטרדמוס מזהיר כי לאחר מות המלכה, משפחת המלוכה הבריטית תיעלם מהמפה, המלך החדש צ'ארלס השלישי לא יבלה הרבה זמן על כס המלכות, בגלל גילו המתקדם, בעוד שיורשו הנסיך וויליאם יכול לוותר לחלוטין על המשך המלוכה בבריטניה ולהפוך את המדינה לרפובליקה בפעם השנייה בתולדותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully