וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למתקשרת שחזתה נכונה 10 מאורעות שקרו בעולם התרבות השנה יש תחזית מצמררת למלכה

17.8.2022 / 23:54

המתקשרת, דור ההמשך לבאבה ונגה, כתבה לעצמה מספר נבואות לאירועים בעולם התרבות שצפויים לקרות השנה - ועשר מהן כבר התגשמו. כעת, כשכולם מאמינים לה, הם חוששים מהגורל שהיא צופה למלכה אליזבת השנייה

התחזיות של האנה קרול ל-2022/tiktok/hannahcarrollxxx

האנה קרול, בת ה-19, כתבה לעצמה ב28 בינואר מספר תחזיות לשנת 2022 והופתעה לגלות שעשר מהן התגשמו. התחזיות שכתבה עוסקות בעיקר בעולם התרבות האהוב עליה ואלו שהתגשמו כוללות אלבומים חדשים להארי סטיילס וביונסה - ולידה לריהאנה ולפריאנקה צ'ופרה, אשתו של ניק ג'ונאס. לצער הבריטים, היא חוזה שהמלכה אליזבת' השנייה תמות עוד השנה - ואם כל התחזיות שלה אכן מתגשמות, כנראה שתקופת אבל תכה בקרוב את הממלכה הבריטית.

האנה סיפרה שהיא מרוויחה כמעט 1,800 דולר בחודש רק מקריאות אישיות. מספר הפניות אליה גבר מאז שחשפה את התחזיות המתגשמות שלה, כולל זו שהתגשמה רק בשבוע שעבר - כשקים קרדשיאן ופיט דייווידסון נפרדו. התחזית הבאה שתתגשם לדעתה תהיה כניסתה להיריון של קורטני קרדשיאן.

הנה כל התחזיות שלה ל-2022:

התחזיות של האנה הרשימו את 75,000 העוקבים שלה בטיקטוק. האנה, שמתגוררת בפוקסבורו, מסצ'וסטס, ארה"ב, אמרה: "זה ממש מרגש כשקורה משהו שחזיתי. אני אוהבת לראות את התחזיות שלי מתגשמות. תמיד עסקתי בתרבות הפופ ובסלבריטאים, אז רוב התחזיות שלי נוגעות לזה. תמיד היה לי את זה, שידעתי שמשהו הולך לקרות. זה כמו חזון שאני מקבלת של משהו שקורה, כמו תחושת בטן ממש חזקה. עכשיו אני מנהלת עסק שבו אנשים שולחים לי תמונות של עצמם ואני יכולה לקבל תחושה מתי הם הולכים ללדת, האם ומתי הם הולכים לשנות קריירה או למצוא אהבה".

הוא הוסיפה: "אנשים שולחים לי הודעות כל הזמן ואומרים לי שהתחזיות שלי התגשמו, ממש בתאריך המדויק שציינתי בפניהם - וזה כל כך כיף לשמוע. לא ציפיתי שמישהו יצפה בסרטונים שלי ועכשיו זו העבודה שלי, לעשות תחזיות. זה מפתיע ומרגש".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

אלה התחזיות שלה שהתגשמו:

קים קרדשיאן פיט דיווידסון. אינסטגרם, צילום מסך
היא חזתה את הפרידה של קים קרדשיאן ופיט דיווידסון. גם ככה לא ראינו לזה עתיד/צילום מסך, אינסטגרם

האנה הכינה לעצמה בינואר האחרון רשימה של 28 תחזיות הנוגעות לאירועי תרבות שיקרו בשנה הזאת. רבות התגשמו, כולל אלבומים חדשים להארי סטיילס וביונסה, כניסה להירון של ריהאנה ולידה של ניק ג'ונאס ופריאנקה צ'ופרה. לאור אהבתה למשפחת קרדשיאנס, כמה מהתחזיות שלה נוגעות למשפחה המפורסמת ושתיים כבר התגשמו: קלואי וטריסטן תומפסון הביאו לעולם ילד נוסף וקורטני וטרוויס סקוט מנסים להיכנס להריון. האנה אמרה: "בעונה האחרונה של 'הקרדשיאנס', טרוויס וקורטני שיתפו שהם עוברים הפריה חוץ גופית כדי ללדת תינוק, אז ראיתי את התחזית שלי מתגשמת בתכנית. זה היה מדהים. חשבתי שהתחזית הזו אולי קצת מופרכת כשכתבתי אותה כי יש לה כבר שלושה ילדים והיא בת 43, אבל זה היה מקסים לראות את זה מתגשם. הם נראים ממש מאושרים ביחד, אז אני שמחה בשבילם".

המלכה אליזבת השנייה. רויטרס
האנה חוזה את מותה של המלכה אליזבת - עוד השנה/רויטרס

התחזיות הנוספות של האנה כוללות את מותה של המלכה אליזבת, אירוסיה של קנדל ג'נר והיריון להיילי ביבר. כל זה עוד השנה. היא גם חוזה איחוד של וואן דיירקשן, הודעה של טיילור סוויפט שהיא מאורסת או נשואה, יציאה מהארון של בילי אייליש שתחשוף שהיא ביסקסואלית ומות הראפר 6ix9ine. היא אמרה: "אני עדיין חושבת שכל התחזיות שלי יתגשמו, אבל אולי קצת טעיתי בתזמון וחלק מהן יקרו בשנים הקרובות ולא בשנה זו. ניבאתי שלתכנית 'הרווק' תהיה עונה הומוסקסואלית מלאה עם מתמודדים להט"בים בלבד ואני חושבת שזה יקרה, אבל לא השנה".

הסרטון המעודכן ביותר שלה:

האנה שיתפה את התחזיות שלה בטיקטוק לאחר שהראשונה שלה התגשמה, זו הנוגעת לניק ג'ונאס ופריאנקה צ'ופרה שהביא לעולם ילד. כתוצאה מכך, זרים החלו לשלוח לה הודעות בבקשה לקריאה אישית והאנה מנהלת כעת עסק שמייצר תחזיות לגבי חייהם האישיים של אנשים. כשהיא מבצעת בסביבות 30 קריאות בשבוע, העסק החדש שלה מניב רווחים של כ-1,800 דולר בחודש - והמעריצים ממהרים להודות לה כאשר תחזיותיה מתגשמות.

האנה אמרה: "הרבה מהתחזיות שעשיתי לאנשים באופן אישי התגשמו. אני יכולה להגיד לך מתי את הולכת להיכנס להריון או מה מין התינוק שיוולד לך, האם ומתי תתחילי במסלול קריירה חדש או מתי תכירי את בן הזוג הבא שלך. אני מבקשת מאנשים לשלוח לי כמה תמונות שלהם ואז אני יושבת על המיטה שלי, מסתכלת עליהן ומנסה להתכוונן באמת לאינטואיציה שלי ולראות מה היא אומרת עליהם. בדרך כלל אני עושה בערך 15 קריאות כל יומיים-שלושה, תלוי כמה אני עסוקה. מעולם לא חשבתי לעשות את זה כקריירה לפני כן ומעולם לא חשבתי שאנשים יראו את התחזיות שעשיתי בינואר, אבל הכל הולך לי ממש טוב. אני בהחלט סומכת אפילו יותר על האינטואיציה שלי עכשיו ואני רק מחכה לראות מה עוד מהדברים שחזיתי אז יתגשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully