וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורתי, פרפקציוניסט ומעשי: הכירו את מזל בתולה

בני מזל בתולה הם טיפוסים מאוד מיוחדים, שמתאפיינים בעיקר בשאיפה הקיומית שלהם לפרפקציוניזם. הם מאוד ביקורתיים ושיפוטיים כלפי עצמם ואחרים - אבל כנראה שזה מה שעוזר להם להגיע רחוק. הכירו את מזל בתולה

מזל בתולה. ShutterStock
פרופיל מזל בתולה/ShutterStock

מזל בתולה (23/8-22/9)

מה לא אמרו על בני מזל בתולה? שהם פדנטיים עד אימה, שהם פרפקציוניסטים שקשה לתאר וששום דבר לא ממש מספיק להם - בעיקר כשזה קשור למה שהם עצמם עשו, שיש להם יכולת ניג'וס שהייתה זוכה באליפות של גינס אם היתה כזו, שהלשון החדה שלהם יכולה ביום טוב לעשות קציצות מכל מזל אחר ושהם תמיד רואים הכל - שום דבר לא נעלם מעיניהם. מה מכל אלה נכון?

מזל בתולה שייך ליסוד האדמה הפרקטי, מה שאומר שהרגליים שלו נמצאות על הקרקע, אבל מצד שני הוא גם שייך לקבוצת המזלות המשתנים, מה שאומר שהוא גם מאוד דינמי יחסית לשאר מזלות האדמה, השור והגדי. כן, יש צירוף כזה : גם פרקטיים - וגם משתנים. זאת הבתולה שלנו.

הבתולה שייכת לבית ה-6 שעיקרו - עבודה ושירות. איכשהו הצורך הפרפקציוניסטי שיש למזל הזה מטביע את חותמו בכמה וכמה מקומות. בני ובנות מזל בתולה דורשים מעצמם הרבה, אולי הרבה יותר ממזלות אחרים. מצד שני, זה גם מזל שאוהב לתת מעצמו, אבל בצורה מושלמת: קשה לו לעשות טעויות והוא אוהב לרדת על עצמו כשזה קורה - ולא מעט.

איור פרפקציוניזם. ShutterStock
בני מזל בתולה פרפקציוניסטים ומאוד ביקורתיים - גם כלפי עצמם/ShutterStock

כוכב מרקורי הוא גם שליט מזל בתולה, אבל שלא כמו בתאומים - במזל הזה הוא נותן שירות, אוהב לעבוד, מאוד פרפקציוניסט ודורש מעצמו הרבה מאוד שלמות. אולי בגלל חיפוש השלמות הזאת, אחת התכונות החזקות של המזל הזה היא הביקורת. אם זו ביקורת עצמית או חיצונית - הלשון המושחזת של הבתולה תדע תמיד למצוא את נקודת התורפה ולרדת עליה, אולי כי היא קודם כל עושה את זה לעצמה, למרות שזה לא תמיד זה נראה לעין.

למזל בתולה שייכים אנשים שיודעים ואוהבים לעבוד קשה. הצורך לעבוד בעבודות של מתן שירות, כמו טיפולים למיניהם, מאוד משמעותי כאן. אנחנו נמצא בני מזל בתולה רבים בתפקידים טיפוליים מאוד כמו אחיות, רופאים, מעסים ועוד ועוד. בנוסף, נוכל גם למצוא אותם בתפקידים של מכירות ושיווק - וכאן נגלה מזל שתמיד יודע איפה הכי טוב לקנות מה, מה בדיוק צריך לעשות מתי ובעיקר - עם מי.

זהו מזל שהוא פשוט אלוף בכל מה שקשור לפרטים קטנים והוא מבצע אותם בשלמות, אבל מצד שני - קשה לו לראות את כל התמונה. משום כך אומרים שהבתולה נפלא בתור שכיר ובכל תפקיד שיש מעליו בוס, אבל להיות בוס עצמו - זה כבר קצת קשה לו, שכן הוא דורש מעצמו דברים שהוא עצמו לא יכול לעמוד בהם - וזה בא על חשבונו הוא. אולי בגלל זה, המזל הזה כל כך טוב בלעבוד עבור מישהו אחר ורק לעצמו קצת קשה לו לפרגן. הבתולה אולי אוהב מאוד לקטר, אבל להיכנס לעימותים? ממש לא: אז הוא מפנים ושומר בבטן. לפעמים זה בא לטובתו - ולפעמים אולי כדאי שילמד לשחרר.

הורוסקופ יומי למזל בתולה >>

עוד בוואלה!

מרוכז בעצמו, דרמטי וחדור מטרה: הכירו את מזל אריה

לכתבה המלאה

למי הבתולות מתאימות מבחינה זוגית?

בני מזל בתולה מוצאים התאמה זוגית די מושלמת עם בני מזל עקרב. זה אחד הצירופים הטובים שיש בגלגל המזלות, גם בגלל ששני המזלות יכולים בשקט להיכנס למקום פרפקציוניסטי ולא מוותר עם עצמם וגם עם השני - וגם בגלל שהשניים לא רק זקוקים להרבה יותר בטחון רגשי מאחרים - אלא גם יכולים לתת אותו זה לזה ואפילו בכמויות.

בני מזל בתולה יתאימו גם לבני מזל דגים כי הם הפכים משלימים. הדגים מאפשר לבתולה להעביר ביקורת ולחנך אותו בלי לקחת ללב. גם עם בני מזל סרטן הבתולות יכולות להצליח. הסרטן הוא מאוד ביישן, אבל ליד הבתולה הוא מרגיש בהחלט שווה, כי היא משקיעה בערך כמוהו. אם זאת, עם הסרטנים כדאי להירגע בביקורת. הם פחות אוהבים את זה.

את שאר ההתאמות תוכלו לקרוא כאן >>

ביונסה. ShutterStock
הנה דוגמא לפרפקציוניזם. ביונסה המלכה היא בת מזל בתולה/ShutterStock

איזה בתולות אנחנו מכירים?

אלונה סער (24 באוגוסט 1997), אסף זמיר (31 באוגוסט 1980), נסרין קדרי (2 בספטמבר 1986), ביונסה נואלס (4 בספטמבר 1981), עמוס תמם (6 בספטמבר 1977), אדם סנדלר (9 בספטמבר 1966), מגי אזרזר (10 בספטמבר 1986), עידן רייכל (12 בספטמבר 1977), הנסיך הארי (15 בספטמבר 1984), ניב סולטן (16 בספטמבר 1992), גיא לרר (19 בספטמבר 1979) ושרית חדד (20 בספטמבר 1978).

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully