וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה אנחנו יודעים לומר על הדייר הראשון בבית "האח הגדול" לפי המזל שלו?

עודכן לאחרונה: 10.5.2022 / 15:37

אחד הפרטים הראשונים שפורסמו על הדייר הראשון שנכנס לבית "האח הגדול" בעונה החדשה הוא המזל שלו - מזל סרטן. לא סתם צוין המזל שלו: הוא מצביע הרבה על האישיות המורכבת של המתמודד. הנה מה שאנחנו כבר יכולים לומר לכם עליו

בווידאו: תמיר ורדי, שרית פולק-רוסו ועומר ברזני - גמר האח הגדול/מערכת וואלה!

אמש בהופעה היסטרית של מארון 5 חשפו רשת 13 את תאריך עליית העונה החדשה של "האח הגדול" (7.6) ופרטים ראשונים על המתמודד הראשון שיכנס לבית. המתמודד (עדכון: ניצב) הגיע לפארק הירקון מלווה בשני מאבטחים והוצג על המסך הגדול כשפניו מכוסות במסיכה ומשקפיים. הפרטים היחידים שפורסמו על המתמודד הוא גילו (בן 21), עיר מגוריו (תל אביב) והמזל שלו (סרטן).

אז נכון שגילו ועיר מגוריו לא אומרים לנו הרבה עליו (אם כי הסטריאוטיפ התל אביבי יכול לרמוז לנו משהו), אך המזל שלו מסגיר לא מעט פרטים. הסרטן הוא מזל מאוד רגשי וזקוק להרבה חום ואהבה סביבו. הוא מאוד קשור לבית וזקוק מאוד למסגרת של בית כשהוא מתבגר (בקרוב תהיה לו אחת כזו למשך - אולי - שלושה חודשים). מה שקורה בבית משפיע עליו אולי יותר מאשר על כל מזל אחר. הבית של הסרטן מסמל גם צורך חזק בבטחון רגשי. אולי בגלל זה האדם הקרוב ביותר לסרטן היא אמו.

צפו ברגע ההכרזה:

הדייר צפוי לעורר לא מעט דרמות בעונה הזאת. שליט מזל סרטן הוא הירח, שגורם לשינויים תכופים במצב הרוח, לעיתים ללא סיבה נראית לעין. הוא רך ומפנק כשטוב לו וקוטר לא קטן כשרע לו.

המזל הזה גם מאוד אוהב לעצב את הבית שלו ולעצב בכלל, אוהב לטפל באחרים ולהיות "האמא של הבית" לכל מי שזקוק לכזו. במקרים רבים הסרטן הוא הבית עצמו והכל סובב סביבו: ארוחות גדולות, שיפוצים קטנים, פרגולה שהוא בונה במו ידיו או מרפסת שסגר בכוחות עצמו - כל מה שקשור לדברים שהוא אוהב, מביא אותו להשקיע בהם - ועם הרבה רגש. הרגש הזה הוא גם מה שמפעיל אותו במקומות אחרים ואולי משום כך, הסרטן מאוד לוקח ללב כל מה שקשור לביקורת אישית וכללית. כשהוא נעלב, הוא לא שוכח, מתחשבן לא מעט ולוקח לו הרבה זמן לסלוח ולעבור הלאה.

להורוסקופ היומי של מזל סרטן לחצו כאן >>

מעבר לכך, הסרטן גם רומנטי מאוד, אוהב אוכל טוב, נוחות ונוסטלגיה, אספן מושבע של חפצים, מתקשר לאנשים שהוא אוהב כמה פעמים ביום כדי לוודא שהם עדיין שם - ומתרפק על העבר, גם אם העבר הזה היה רק לפני שבוע.

אז מה אתם אומרים: צפויה לנו פתיחה מעניינת?

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully