וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מלחיץ: פעוט מנופף ל"רוח הרפאים של סבתא רבתא" ופורץ בצחוק

2.5.2022 / 23:48

הורים מבועתים שיתפו ברשת את התקרית המוזרה בה בנם בן השנתיים נראה מנופף לפינה ריקה בחדר ומתחיל לצחוק. השניים בטוחים שהוא נופף לרוח הרפאים של סבתא רבתא, שהבטיחה לפקח עליו מלמעלה

רוח רפאים תוקפת חתול סקרן/Tik Tok / stardustannie

רבים מאמינים שפעוטות מסוגלים לראות רוחות. לדוגמא, במקרה שאירע בקיץ שעבר, פעוטה נצפתה מנופפת למוניטור בחדרה בעוד קול מוזר לוחש לה "הצילי אותי". גם בתקרית הבאה תועד פעוט מנופף לפינה ריקה בחדר והעלה את חשד ההורים שבפינה הזאת התיישבה לה רוח הרפאים של סבתא רבתא שלו, שמתה מוקדם יותר השנה.

ג'יימי בונט נכח באותו רגע מקריפ וחשב בהתחלה שבנו בן השנתיים, לוקי בונט, פשוט מצביע על אהיל בחדר השינה של ההורים. בתיעוד מהערב ההוא ניתן לראות את הפעוט בוהה באוויר לפני שחיוך עולה על פניו והוא מתחיל לנופף לפינה ריקה בחדר ולפרוץ בצחוק. לאחר מכן לוקי נשמע אומר שוב ושוב "היי" בעוד אביו, ג'יימי, צוחק ושואל "למי אתה אומר שלום?".

האב בן ה-30 סבור שלוקי ראה את סבתא רבתא המתה שלו, איזבל מאת'רס, אליה הוא היה מאוד קרוב - עד שמתה מסרטן בגיל 87 מוקדם יותר השנה. הוא טען גם שלוקי מאוד ביישן ואף פעם לא אומר שלום לאנשים, מלבד בני המשפחה שלו - ושאיזבל אכן אמרה להם שהיא "תדאג למשפחה" מהעולם הבא.

תינוק מנופף לרוח הרפאים של סבתא רבתא?. Stacey MacGillivray TIKTOK, צילום מסך
פעוט מנופף לרוח הרפאים של סבתא רבתא שלו?/צילום מסך, Stacey MacGillivray TIKTOK

האם, סטייסי מקגיליברי בת ה-25, מספרת שהיא מצאה את התיעוד הזה מנחם. לדבריה, מרגיע אותה לחשוב שאיזבל שומרת עליהם . ג'יימי, עובד טסקו, מודה שהוא היה כל כך מבוהל באותו לילה שהוא קנה מנורת לילה וישן איתה דולקת כמה ימים לאחר מכן.

ג'יימי, תושב בלאצ'וליש, סקוטלנד, אמר: "זה ברור שהוא הצביע על מישהו בפינה ואמר שלום. הוא מאוד ביישן, אז הוא לא יגיד שלום לאף אחד אלא אם כן הוא בן משפחה. איך שהוא חייך ונופף, האדם היחיד שיכולנו לחשוב עליו, אליו הוא מרגיש כל כך קרוב, הוא סבתא של סטייסי. היא נפטרה ממש לאחרונה והוא היה קרוב אליה".

ג'יימי הוסיף: "לא הייתי אומר שהאמנתי בדברים רוחניים לפני כן, אבל האמונות שלי השתנו מעט. זה נחמד לדעת שאולי יש חיים אחרי המוות - ואולי היא הייתה שם ושמרה עליו. אומרים שילדים יותר רגישים לדברים האלה. ידענו זמן מה שהיא גוססת והיא כן אמרה שהיא תשמור עלינו מלמעלה. בהתחלה חשבתי שהוא מצביע על הצל של האור. כשהוא הצביע שוב ושאל 'מה זה?' יכולתי לראות שהוא מצביע לפינה ואז הוא התחיל לנופף ולומר 'היי'. הוא חייך וציחקק גם אחר כך. הוא ישב במיטה עם חיוך גדול על הפנים. באופן מפתיע, זה למעשה היה אחד הלילות הכי טובים שהיו לנו איתו".

צפו בתיעוד המלחיץ:

ג'יימי טוען שלוקי נופף לארון פתוח ליד חדר השינה שלהם מספר פעמים בעבר, אבל החוויה הזו היא זו שהעניקה לו צמרמורת אמיתית: "הייתי בהלם ולא ידעתי מה לעשות. נבהלתי, אבל זה הביא קצת נחמה לסטייסי שאולי זו הייתה סבתא שלה. קנינו מנורת לילה קטנה לכמה ימים שלאחר מכן".

סטייסי שיתפה את הסרטון המצמרר בטיקטוק, שם הוא צבר יותר מ-2 מיליון צפיות ולמעלה מ-100 אלף לייקים. רבים נותרו מבועתים מהסרטון. "אלה סבא וסבתא שאומרים 'היי'", כתב אחד ואחר הוסיף: "המלאך השומר שלו היה נוכח. עובדה שהוא לא פחד". צופה שלישי כתב: "אומייגד, אני במקום האב הייתי תופס את התינוק ורץ החוצה מהחדר הזה כל כך מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully