וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: המסר היומי שלכם הוא...

רוני טארוט

עודכן לאחרונה: 16.3.2022 / 19:03

לקלפי הטארוט יש יכולות נסתרות. גלילה רנדומלית בטיקטוק עשויה להוביל לחשיפת מסר שאינו מקרי ותואם בדיוק את מצבכם. הנה כמה מסרים שתוכלו להיעזר בהם

קלפים ומסרים/tiktok.com/@ronistarot

קלפי הטארוט מספקים תשובות לשאלות מורכבות ומהווים אמצעי לצמיחה רוחנית, להבנה ולפיתוח המודעות העצמית. המסרים שאנו מקבלים דרך הקלפים עוזרים להאיר מצבים מעורפלים ולסדר לעצמנו את המחשבות.

לפעמים אנחנו לא יודעים לומר את הדבר שאותו אנחנו צריכים לשמוע ומה שיעזור לנו בהתמודדות היומיומית הוא דווקא לקבל מסר מרגיע ומחזק. לכן, במקום לשאול שאלה ספציפית את הקלפים, אני (רוני טארוט) אוהבת לתת לקלפים לבחור בעצמם את המסר שאותו האדם שנמצא בצד השני של המסך צריך לקבל.

אנשים גוללים סרטונים באפליקציה ופתאום קופץ להם מסר מהקלפים "ממש במקרה". אני מאמינה שאין דבר כזה מקריות. היקום תומך בנו ומנסה להכווין אותנו בכל דרך אפשרית להגשמה. זה יכול להופיע בחיינו דרך שיר שהושמע "במקרה" ברדיו או משפט ששמענו בסדרה בנטפליקס. אנחנו רק צריכים לדעת לראות את המסרים ולהבין שיש סיבה לכך שהם הגיעו אלינו - גם אם בדרך עקיפה.

זה מוכיח את עצמו. אני אוהבת לקרוא תגובות של צופים ולראות שרבים לא מאמינים עד כמה מדוייק הוא המסר שהגיע אליהם ועד כמה הטיימינג הזה היה נכון עבורם. הנה כמה מסרים לדוגמא, שאם הגעתם עד לכאן ונחשפתם אליהם - כנראה שיש סיבה לכך. קחו אותם איתכם והיעזרו בהם:

@ronistarot **לא לשאול שאלות טפשיות או שליליות ?#טארוט #שאלה #מסר #כןלא ♬ The Journey - Sol Rising

מוזמנים להתעדכן בפתיחות נוספות בערוץ הטיקטוק של רוני טארוט ובאתר שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully