וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאה בקלפים: מה משמעות קלפי האבירים והנסיכים?

מירי בת שדה

15.11.2021 / 9:39

הקלפים הפופולאריים ביותר בקריאה הם קלפי האבירים והנסיכים. בעוד קלפי האבירים מייצגים שינויים פוטנציאליים, קלפי הנסיכים מעידים על נכונות ללמוד ולהתפתח - אך גם על הקושי להגיע לשם

נושאי הציורים בקלפי הטארוט שאובים מאירופה של סוף ימי הביניים. הקלפים שימשו גם בחוגי האצולה וגם בשכבות הבינוניות, על כן מופיעים בקלפים דמויות מימי הביניים, קלפים המייצגים את הסמכות הדתית כמו הקיסר, האפיפיור, הכוהן הגדול והנזיר כמו גם נסיכים, אבירים וכדומה. הפעם נעסוק בקלפי האבירים ובמשמעותם הרווחת כשאלה יוצאים לכם בפריסה.

קלפי האבירים
האבירים יושבים על סוסים בשטח פתוח. האביר הרוכב על הסוס יכול לבטא תנועה אל עבר מטרה, הוא מייצג אנרגיה של שינוי שהוא בגדר פוטנציאל, מותנה ביכולתיכם לצאת מאזור הנוחות ולפעול. האבירים הם במסע של התבגרות . כמובן שתשובה לשאלה שלכם תהיה תלויה בקלפים אחרים בפריסה.

קלפי טארוט. מירי בת שדה, מערכת וואלה!
קלפי האבירים/מערכת וואלה!, מירי בת שדה

אביר המטות -
מסמל חוסר בגרות, דחף להתקדם אך עדין לא ברור לאן בדיוק. הוא חסר בטחון עצמי ולא יודע מה הוא רוצה באמת כדי להתקדם ביעילות. הוא צריך לבדוק מה היעד שלו, לתת תשומת לב ומודעות עצמית ולהימנע מאימפולסיביות. עליו לתת הזדמנות לתהליך שצריך להיבנות לאט ובעדינות.

אביר המטבעות -
קיים רצון להתקדם, אבל איכשהו אין מימוש. הוא מונע על ידי שיקולים של רווח ותועלת היכולים להוביל אותו לכיוון פורה. אמנם, בגלל שהוא מהסס - אין התקדמות. הוא ממתין לסימן כלשהו מהסביבה, הוא קרוב אל עבר המטרה ובכל זאת זה חומק ממימוש מעשי. יש לו מוכנות אך הוא אינו בטוח.

אביר החרבות -
יש בו דחף לצאת לפעולה, קיימת מוטיבציה אך היסוסים וספקות עוצרים את דחף הרצון להתקדם. עליו להיות יוזם ואקטיבי. הקלף קורא לפעולה. נחישות והתמדה יכולים להביא להצלחה.

אביר הגביעים -
מייצג נתינה רגשית, פתיחות וכנות. הוא האביר הרומנטי, מפגין הרגשות, המתמסר. הראייה שלו אידיאלית ואולי לא כל כך מציאותית. עליו לצאת לדרך חדשה שהוא יצור אותה על פי צו ליבו. יש לאפשר לתהליך לקרות.

עוד בוואלה!

אמת או מיתוס? זה מה שבאמת קורה במפגשי קריאה בקלפים

לכתבה המלאה
קלפי טארוט. מירי בת שדה, ShutterStock
קלפי הנסיכים/ShutterStock, מירי בת שדה

הנסיכים

קלפי הנסיכים מצוירים כאנשים צעירים העומדים על אדמה לא מעובדת. קלפים אלה יכולים לייצג מי שמתחיל לפעול בשטח לא מוכר, עדיין לא יודעים להתגבר על בעיות כי חסרה עדיין מיומנות ושליטה. בצד החיובי הם יכולים להעיד על נכונות ללמוד ולהתפתח ומצפים לגישה סלחנית מאחרים מכיוון שהם חסרי ניסיון.

נסיך המטבעות -
מגלם ראייה מעשית, היסוסים ותחושה שמשהו חסר. מייצג את מזל בתולה, בעל יכולת שירותית טובה, מקצועיות וביקורתיות. הוא רואה את הפרטים הקטנים אך לא את התמונה הכוללת. מימוש המטרות יהיה בעבודה קשה וממוקדת. נסיך זה זקוק ליציבות, סדר וארגון. עליו להאמין בעצמו וביכולות שלו.

נסיך המטות -
מסמל את מזל קשת, המייצג חופש ומרחבים, יציאה לדרך חדשה - אם בטיולים או בלימודים, שתרחיב את אופקיו. יש לו פוטנציאל יצירתי וכוונה להתקדם, אך עדיין חסרה לו הדרך הנכונה כדי שדברים יקרו. קיים בו חשש להיות כבול. החשש הזה עלול לתקוע אותו ולמנוע ממנו להתקדם. הצורך בשינויים וריגושים עלול להוות לו למכשול .

נסיך החרבות -
עדיין אינו יודע מה לעשות עם היכולות והמשאבים שלו. הוא מרבה להתלבט ומהסס. מייצג את מזל תאומים, חושש מהתמודדות עם אי וודאות. הוא עסוק בחיפוש מתמיד ,נהנה להיות בתנועה. הוא תקשורתי וחברותי, ענייני ושכלתני. שינוי בצורת חשיבה עשוי להפוך גורם מעכב לגורם מועיל ויעיל .

נסיך הגביעים -
מייצג את מזל דגים, מסמל עולם רגשי עמוק, יש לו כוונות רומנטיות שעדיין לא הבשילו ובאים לידי ביטוי בהיסוסים .הקלף קשור להתחלות חדשות בתחום הרגש או הרוח. מסמל גישה אידיאליסטית שעל פיה לאדם כושר נתינה והקרבה עצמית. לעתים לא מציאותיים כי קיימת נטייה לרחף ולהתפזר.

דוגמא לפריסה

מתן, בן 34, מתלבט בנושא קריירה ועיסוק. הוא רוצה להיות עצמאי, אבל חושש שלא יוכל לפרנס את משפחתו עם היוזמה שלו. הוא מבקש לשאול את הקלפים האם נכון לו להמשיך להיות שכיר או להעז ולפתוח עסק עצמאי בחצי השנה הקרובה?

תשובת הקלפים: אביר המטבעות , נסיך המטבעות, 2 מטות.

קלף התשובה עשוי לשקף את מתן ,שמוסר העבודה שלו גבוה, מוכן לעבוד קשה ולהשקיע. הוא רוצה שהעסק שיפתח יהיה פורה יציב ומוצלח. יש אפשרות לפתוח עסק עצמאי, אך לא בטוח שהוא עדיין במקום הזה. הוא עדיין מהסס, לא בטוח בעצמו לגמרי. קיים בו הרצון ללמוד, להתמיד - והוא נכון לעמוד מול כל אתגר. כדי לפתוח עסק עצמאי הוא צריך להיות בטוח בפוטנציאל של העסק, עליו להתחיל ללמוד קודם את הנושא, לחקור ולבדוק את השוק שאליו הוא רוצה לפנות. הוא יכול להתחיל בתהליך הבנייה אך עדיין אינו בשל לצאת לאור עם היוזמה שלו .לאחר שייכנס לתהליך הלמידה ובדיקת הכדאיות, יוכל לשאול שוב את הקלפים בעוד זמן מה האם זה העת לפתוח עסק עצמאי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully