וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת שנתיים מתעקשת שהיא סבתא רבתא של אמה בסרטון מעורר צמרמורת

7.3.2022 / 23:28

אימא תיעדה את הרגע המצמרר בו בתה בת השנתיים הצביעה על תמונה של סבתא רבתא שלה וטענה שזו היא בתמונה: "היא לא ראתה את התמונה הזאת לפני ולא היה לה מושג שמדובר בסבתא רבתא שלי". ברשת שיתפו סיפורים דומים

בת שנתיים טוענת שהיא סבתא רבתא של אמה/@gi_gi216

אם שיתפה בטיקטוק סרטון של בתה בת השנתיים אוחזת בתמונה של סבתא רבתא שלה וטוענת שזו היא שמופיעה בתמונה. ההתעקשות שזו היא בתמונה גרמה לרבים להאמין שמדובר בגלגול נשמות, וכי זו הנשמה של סבתא רבא שמצאה את עצמה בגופה של הילדה.

בסרטון שפרסמה האם המכונה בטיקטוק @gi_gi216 נראית בתה הקטנה, אלה, מביטה בתמונה ישנה בשחור לבן של סבתה וסבתא רבתא שלה וקוראת בקול "זאת אני". היא כתבה: "בתי בת השנתיים מצאה תמונה של סבתי וסבתא רבתא שלי. היא אומרת שהיא סבתא רבתא שלי". האם המופתעת הסבירה בתגובות שהם ביקרו בבית של אמא שלה ואלה ראתה את התמונה הזו בפעם הראשונה. "היא מעולם לא ראתה את התמונה הזו ולא יכלה לדעת שמדובר בסבתא שלי ובסבתא רבתא שלי", הוסיפה.

בת שנתיים טוענת שהיא סבתא רבתא של אמה. Tiktok/@gi_gi216, צילום מסך
בת שנתיים טוענת שהיא סבתא רבתא של אמה/צילום מסך, Tiktok/@gi_gi216

בסרטון רואים את הילדה חוזרת ואומרת: "זאת אני". "מי זו את?" שאולת אותה אמה. "זו סבתא ואני", אלה משיבה לה ומרימה את המסגרת כדי להראות לאמא שלה, "זו סבתא ואני". "תראי לאמא מי מהן זו את", האם אומרת שוב. "זאת", עונה אלה, מניחה את האצבע על סבתא רבא של אמה. האם הוסיפה שזה היה רגע מאוד מרגש עבור אמה: "אמא שלי כמעט בכתה. היא בדיוק מיסגרה את התמונה הזאת. הבת שלי אמרה לאמא שלי את אותו הדבר. לא אמרתי לה שזאת סבתא ולא הסברתי לה מי הנשים שבתמונה".

צפו בקטע המלא:

רוב הצופים נותרו המומים ממה שראו ולא מעט שיתפו סיפורים דומים על ילדים שטוענים שהם קרובי משפחה שנפטרו. "הבן שלי הוא אמא שלי", כתבה אחת בתגובות, "יום אחד הוא קרא לי 'דולבייבי'. כמעט נפלתי מהכיסא שלי. היא מתה כבר 10 שנים ואף אחד לא יודע שהיא קראה לי ככה". אחר כתב: "הבת שלי אמרה פעמים רבות 'כשהיית בבטן שלי' או 'כשהיית הבת שלי'. אמא שלי מתה כשהייתי בת 5". צופה שלישי שיתף: "הבת שלי היא סבא שלי. היא שרה את השירים שהוא היה שר. אני אפילו לא מכיר אותם". אחרים נותרו סקפטיים: "זה רק דמיון של ילדה. לא צריך לקחת ברצינות", כתב אחד ואחר הוסיף: "הילדה שלי מסתכלת על תמונות של אלזה ואומרת שזו היא, אז זו באמת היא?!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully