וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם מזועזעת מספרת: "הבן שלי סיפר לי שנדרס בחייו הקודמים"

30.9.2021 / 23:33

תושבת טקסס תיעדה את תחושותיה ברגע שבנה הקטן סיפר לה שנדרס בידי מכונית בחייו הקודמים לפני שהפך להיות הבן שלה. הורים אחרים שיתפו סיפורים דומים

"הבן שלי סיפר לי שנדרס בחייו הקודמים"/tiktok/@ana_mana_pia

אנה, תושבת טקסס, תיעדה בסרטון שפרסמה בטיקטוק את הרגע בו בנה הקטן מבשר לה שנדרס בחייו הקודמים כשהיה תינוק וחזר לחיים בתור הבן שלה. האם נותרה מזועזעת לאחר השיחה המצמררת שניהלה עם בנה ברכב. כשזה החל לדבר איתה על גלגול נשמות, היא פתחה את המצלמה וניסתה לתפוס את הרגע.

בסרטון שפרסמה בעמוד הטיקטוק שלה (@ana_mana_pia), הסבירה: "הבן שלי דיבר במשך 10 דקות על איך הוא נפגע מרכב כשהיה תינוק, לפני שהפך להיות התינוק שלי". בתחילת הסרטון הילד הקטן, שיושב במושב האחורי של הרכב, כבר נמצא באמצע הסיפור שלו. האם ההמומה מנסה לעודד את בנה לחזור על הסיפור: "היית שוב תינוק?", לזה הוא משיב: "כן, ועשיתי את זה שוב". "אז נדרסת בחיים קודמים?" היא מבהירה ומקבלת אישור מבנה. הסרטון מסתיים כשהיא מנסה לעכל את הבשורה ומוסיפה בטקסט: "אני עדיין לא בסדר".

צפו ברגע המטריד:

הסרטון זכה ליותר מ-2.2 מיליון צפיות ומשך יותר מ-340 אלף לייקים ו-8 אלף תגובות מהורים ששיתפו סיפורים דומים. אם אחרת סיפרה: "הבן שלי אמר לי שהוא זוכר שהסתכל עליי מהשמיים. הוא היה אז בן 4. הוא גם אומר לי שיש לו אחות ואח בשמיים. עשיתי שתי הפלות". אחר כתב: "הילד האמצעי שלי נהג לספר לי שהוא הגיע מכוכב אדום בשם מאדים ושהם גרו מתחת לאדמה. הוא היה בערך בן שנתיים ולא היה לו מושג מה זה מאדים בכלל". שלישית סיפרה: "עברנו לפלורידה כשהבן שלי היה בן שנתיים והוא שאל אם אנחנו הולכים לראות את הוריו האחרים ושהוא נשוי ומתגעגע לשני ילדיו".

"מאמינה לזה במאה האחוזים" הוסיפה אם אחרת, "הבן שלי אמר לי שוב ושוב שהוא בחר בי כאמא שלו לפני שהוא נכנס למנהרת אור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully