וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מ-3 מיליון צפיות למפגש מצמרר של דיילת עם רוח רפאים על המטוס

21.2.2022 / 23:41

דיילת שיתפה בטיקטוק סיפור מצמרר על דיילת אחרת שהתבקשה בידי אחת הנוסעות בטיסה להגיש תה לבעלה - וגילתה מאוחר יותר שהנוסעת למעשה מתה שבוע לפני כן וגופתה מובלת במטוס. הסרטון צבר 3 מיליון צפיות ורבים סיפרו ששמעו על תקריות דומות

לסנדרה קוון יש יותר מ-7.6 מיליון עוקבים בטיקטוק, שם היא משתפת אותם באינספור טיפים לטיסות כמו איך להיות הנוסע האהוב ביותר על צוות הדיילים? באחד הסרטונים האחרונים שלה, שצבר יותר מ-3 מיליון צפיות, סיפרה סנדרה על מפגש בין דיילת ל"רוח רפאים" בטיסה, שהפך לסיפור מוכר בקרב דיילים ברחבי העולם ועליו שמעה במהלך הכשרתה לתפקיד.

בסרטון היא שחזרה את התקרית ההיא כשהיא מגלמת את כל הדמויות - הדיילת, הבעל והאישה "המתה". בשחזור ניגשת הדיילת לנוסעת ובעלה הישן ומציעה לנוסעת משהו לאכול. הנוסעת משיבה לה: "אה, לא תודה. אני גם לא רוצה להעיר את בעלי. היה לו שבוע קשה במיוחד. אני לא רעבה אבל קר לי. אני יכולה עוד שמיכה?". הדיילת מגישה לה שמיכה ושואלת אותה האם היא בטוחה שהיא לא רוצה משהו חם לשתות וזו משיבה לה: "אני בסדר אבל את יכולה להביא תה ירוק עם חלב וסוכר לבעלי כשהוא יתעורר?".

הדיילת מסכימה וכשהבעל מתעורר היא ניגשת להביא לו את התה. היא אומרת לו: "סוף סוף התעוררת. אשתך ביקשה שאביא לך תה ירוק". הוא שאל אותה: "למה את מתכוונת אשתי?". היא השיבה: "אשתך, אני מניחה שהיא ניגשה להתפנות". אז בישר לה הבעל: "אשתי נפטרה בשבוע שעבר. אני לוקח אותה הביתה בטיסה הזאת". הדיילת סיפרה לבעלה את כל הסיפור על האישה המסתורית והשניים נותרו המומים, בעיקר אחרי שהבעל אישר שככה הוא שותה את התה שלו והוסיף: "כנראה שהיא רק דואגת לי".

צפו בשחזור המלא:

הסרטון צבר 13 אלף תגובות. "רוב הזמן הרוחות מבולבלות, אז תהיו נחמדים אליהן כשאתם יכולים", כתבה אחת בתגובות ואחרת הוסיפה: "אני מתקשרת מזה 20 שנה - וזה מקרה מאוד שכיח". צופה אחרת כתבה בתגובות: "אני אחות. ראיתי המון מתים בתפקיד שלי ועל בסיס הניסיון שלי אני לגמרי מאמינה לסיפור הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully