וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין טימברלייק כל כך להוט לראות את רוח הרפאים האגדית של הרודס - שהוא שכר את כל המקום

עודכן לאחרונה: 18.1.2022 / 12:02

הזמר והשחקן ג'סטין טימברלייק שכר את חנות הכלבו היוקרתית בלונדון כדי לנסות לתפוס את רוח הרפאים האגדית שלכאורה רודפת את האזור. מיילי סיירוס נשבעה בעבר שלאחר מה שראתה שם - לא תחזור עוד לאזור

"תאונת ההלבשה: הפשטתה של ג'נט ג'קסון" דוקו חדש לטיימס/NOW שירה בר

רבים מאמינים כי הרודס, חנות הכלבו היוקרתית באזור נייטסברידג' שבלונדון, אנגליה, רדופה ע"י רוח רפאים המסתובבת לה במחלקת הספרים במקום. במהלך השנים קונים רבים נשבעו שראו במו עיניהם את רוח הרפאים המפורסמת, ביניהם גם כמה סלבריטאים מוכרים. הקונה האישית של הזמר ג'סטין טימברלייק, תרזה לוגן, סיפרה לדיילי סטאר שהכוכב היה כל כך להוט לראות את הרוח המפורסמת שהוא שכר את כל הכלבו בשביל לחפש אותה לאחר שעות הפעילות.

תרזה מספרת שסייעה לג'סטין בן ה-40 בחיפוש אחר הרוח האגדית וכי החוויה הייתה מאוד מפחידה עבור שניהם. היא נזכרה: "הוא נכנס אחרי שהכלבו נסגר. הוא ידע שמחלקת הספרים של הרודס בקומה השנייה רדופה, אז הוא רצה ללכת ולבחון אותה. חשוך שם לגמרי בכלבו בשעות הלילה. עלינו במדרגות הנעות ונכנסנו לאזור חשוך. שמעתי את ג'סטין אומר: 'אני לא יכול לראות כלום'. אמרתי לו 'אני כאן'. הוא תפס בידי ונכנסנו למחלקת הספרים כדי למצוא את הרוח. אני לא יכולה להגיד שמצאנו את מה שחיפשנו, אבל זו בהחלט הייתה חוויה מצמררת".

ג'סטין טימברלייק. magicinfoto, ShutterStock
ג'סטין טימברלייק שכר את כל החנות היוקרתית כדי לתפוס את רוח הרפאים האגדית/ShutterStock, magicinfoto
חנות הכלבו היוקרתית הרודס. mikecphoto, ShutterStock
חנות הכלבו היוקרתית, הרודס/ShutterStock, mikecphoto

רבים מאמינים שלא רק הכלבו רדוף, אלא האזור כולו רדוף ברוחות. הכוכבת מיילי סיירוס, בת ה-29, טענה בעבר שראתה רוח רפאים של ילד כששהתה בדירה סמוכה להרודס. היא אמרה: "חשבתי שראיתי ילד קטן יושב על הכיור וצופה בי מתקלחת. נבהלתי ממש. הייתי שם גם למחרת בלילה ואולי תחשבו שאני משוגעת, אבל יכולתי להישבע שראיתי את הילד הקטן הזה יושב שם על הכיור, בועט ברגליו". החוויה הייתה כל כך טראומטית שמיילי נשבעה שלעולם לא תשהה שם שוב. היא אמרה: "אחרי זה קרו עוד שלושה או ארבעה דברים משונים בבית. לעולם לא אחזור לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully