וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעקה ב"בית המשוגעים" הנטוש גרמה אפילו לרודף הרוחות לפחד

עודכן לאחרונה: 18.1.2022 / 12:03

יוטיובר מוכר שמחפש מקומות "רדופי רוחות" ועורך בהם סיורים, גילה שתיעד בביקור במקלט נטוש לחולי נפש בסקוטלנד צעקה של אישה שחמקה מאוזניו במהלך הסיור: "נחרדתי"

צפו בסיור

אנחנו לא באמת יודעים מה גורם לאנשים להסתובב במקומות נטושים ומפחידים, אבל זה מה שלואיס דיווידסון עושה. הבחור בן ה-26 מקאמבריה האנגלית, שמוכר בשם לואיס די בעמוד היוטיוב שלו, מקדיש את הטיולים שלו למקומות "רדופים", כולל בתי ספר נטושים ובתים שבהם בוצעו מקרי רצח. אבל דווקא אחד מהסרטונים האחרונים שלו, בו הוא תיעד את הסיור שלו במקלט חולי נפש נטוש, גרם לבהלה הגדולה ביותר.

בזמן הסיור שלו במכון לחולים פסיכיאטרים הנטוש בסקוטלנד, די נשבע שהוא שמע צעקה. בשניה אחת מתוך פרק של 24 דקות, הוא נראה סורק חלקים שונים של הבניין, שבו לא גרו מאז 1980, כולל את גג הזכוכית הגדול שמעליו. בדקה ה-17:00, כשהוא עומד להיכנס לדלת, נשמע רעש כמו צעקה של אישה מאחור. די מתחיל לסובב את המצלמה ורואה סולם כשהוא אומר: " לשם אני לא מטפס".

ביקור בבית חולים פסיכיאטרי נטוש. Louis Dee Vlogs, צילום מסך
בית החולים הפסיכיאטרי/צילום מסך, Louis Dee Vlogs

בראיון שהעניק לאחר מכן ל-LADbible הוא הודה כי לא שמע את הקול בתחילה אלא רק כשראה את הסרטון בפעם הראשונה: "הלכתי לבד, ולא היה אף אחד בבניין, ככה שהוא היה כולו בשבילי, הייתי שם כמעט שעתיים. לא שמתי לב לצעקה עד שערכתי את הסרטון והעליתי אותו לרשת. גם אני נחרדתי כי זה היה ממש חזק, לא שמעתי אותה בזמן אמת".

עוד בוואלה!

"רוח רפאים של ילד" תועדה במצלמת אבטחה בבית ספר נטוש - והפעם זה נראה אמין

לכתבה המלאה

כשהוא שומע את ההקלטה שוב הוא אומר: "אני מאמין ב-100 אחוז שזו צעקה של מישהו שהיה שם שרצה עזרה או רוח שנתקעה שם". בנקודה מסוימת תוך כדי הצילום, די אומר שהוא לקח הפסקה והרגיש שמישהו עוקב אחריו והחל לפחד. הוא הסביר שהוא חש בנוכחות של אנשים בנקודות מסוימות בשהות שלו שם, למרות שהיה לגמרי לבד. לדבריו, כשהיה במרתף הוא הרגיש שמישהו עוקב אחריו.

"היה שם ממש קר, ואתה ממש מרגיש בריזה כאילו מישהו חלף על פניך. הרגשתי ושמעתי כמה נהמות שנשמעו כמו דיבור של אישה אבל התעלמתי מזה ולא פחדתי כי הייתי לבד והמקום היה גדול. שמעתי נהמה, תפסתי אותה במצלמה. אין ספק שהמקום הזה רדוף".

  • עוד באותו נושא:
  • רוח רפאים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully