וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקטביה ספנסר בוידוי מפתיע: "הבית שלי רדוף בידי רוח רפאים של כוכב קולנוע"

9.12.2021 / 0:02

זוכת פרס האוסקר אוקטביה ספנסר התארחה בתכניתה של אלן דג'נרס וחשפה שביתה רדוף בידי רוח רפאים של כוכב קולנוע ותיק: "הרוח שלו יכולה לרדוף אותי, אבל היא לא עושה זאת. יש לנו גבולות"

הטריילר ל"מאחורי המספרים"/Yes Planet

הכוכבת ההוליוודית אוקטביה ספנסר, ששיחקה בין היתר בסרטים "מאחורי המספרים", "צורת המים" ו"העזרה" (על האחרון גם זכתה בפרס האוסקר), התארחה השבוע בתכניתה של אלן דג'נרס וחשפה שהיא לא רק מאמינה ברוחות - אלא גם חיה בבית שרדוף בידי רוח רפאים של כוכב קולנוע ותיק. לספנסר אין ממש מושג מהו שמו של הגבר המת שרודף אותה, אך לדבריה הוא כיכב בסרטי מערבונים ישנים.

בתכנית סיפרה אלן דג'נרס לספנסר שהיא מאמינה ברוחות ושאלה על הבית הרדוף שלה. ספנסר השיבה: "גדלתי על צפייה במערבונים וקניתי את הבית הזה, והוא היה בבעלותו של גבר ששיחק במערבונים, אז כנראה שהייתי מעריצה שלו". היא הוסיפה: "אני חושבת שהוא השומר שלי. אני אוהבת אותו כי הוא סוג של... מסלק את האנשים הרעים שלא צריכים להיות אצלי. הוא מבריח אותם החוצה". כשנשאלה באיזו דרך, היא השיבה: "את יודעת, אם הם נשארים אצלי, הם לא רוצים לחזור וככה אני יודעת שהם לא שייכים לפה, כי אם אתה אדם ששייך לפה, אז כולם יגידו 'הו, המקום שלך כל כך מסביר פנים, זה כל כך נהדר'. ככה אני מרגישה לגבי זה".

צפו בקטע המלא מתוך תכניתה של אלן דג'נרס:

אוקטביה ספנסר נשאלה גם האם רוח הרפאים סוגרת לה דלתות או עושה דברים מפחידים בבית והיא השיבה: "כשאני נוסעת להרבה זמן, היא קצת מתנהגת באופן חשוד. הדלתות נסגרות, האורות נכבים כשאני מדליקה אותם. אני אוהבת את הרוח שלי. אני פשוט לא רוצה שתביא את הרוח שלך לבית שלי. אני לא רוצה שרוח רפאים של אף אחד תחשוב שהיא יכולה להיות חברה של הרוח שלי". לסיום, הוסיפה ספנסר: "הרוח שלי יכולה לרדוף אותי אבל היא לא רודפת אותי. יש לנו גבולות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully