וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים מספרות שקריסטל בעשרה שקלים גורם לגברים לחזר אחריהן בהתלהבות

4.11.2021 / 23:48

יותר ויותר משתמשות טיקטוק מתוודות על קריסטל שעולה עשרה שקלים ששינה את חייהן והפך אותן מדחויות למחוזרות: "יום אחד אף אחד לא מעוניין בך, יום למחרת חמישה גברים מתחילים איתך"

הפכה מדחויה לפופולארית בזכות קריסטל/Tiktok/giovannasspam

האם קריסטל בשווי עשרה שקלים יכול לסייע לנו להשיג כל אדם שאנחנו רק רוצים? אבן החן האדמדמה קרנליאן הפכה בין יום לפריט מבוקש, לאחר שעוד ועוד נשים מתוודות שמהרגע שענדו אותה עליהן, גברים לא מפסיקים לחזר אחריהן. כמה מהן סיפרו שהמהפך היה קיצוני: "עד ששמתי עליי את הקריסטל אף אחד לא הסתכל לכיווני. מאז שהוא עליי - אני לא מפסיקה לקבל הצעות לדייטים".

על פי אתר סטונאייג', הקריסטל קרנליאן משדר אנרגיה, מרץ ושמחת חיים, מחזק גישה אופטימית וביטחון עצמי ומעניק אנרגיה ליישום רעיונות והגשמת יעדים. הוא גם מסייע בריפוי וחיזוק הגוף, בעיקר באזור הבטן. בעברו הוא נחשב לקריסטל פיריון ומגביר תשוקה. ברשת תוכלו למצוא אותו בשרשרת, צמיד, סיכה וטבעת - ובמחיר מגוחך של כמה עשרות שקלים. עם זאת, אם אתם בעניין, כדאי שתהיו זריזים כי הפופולאריות שלהם נסקה בזכות הביקורות המהללות שהם מקבלים בטיקטוק.

משתמשת הטיקטוק giovannasspam השיגה לעצמה את הקריסטל וסיפרה: "קניתי את זה אתמול. ביום הראשון שהיה לי את זה - הבחור הזה שלא דיברתי איתו זה זמן רב הציע לי לצאת לדייט. היה ממש כיף. הוא לא יכול היה להפסיק לדבר על כמה שאני חמודה ולא יכול היה להפסיק לחבק אותי על אף שהוא אומר שזה בכלל לא מתאים לו". היא הוסיפה: "שכבנו וזה היה ממש טוב. היום אפילו לא ענדתי את התליון, פשוט התעוררתי כשהוא לידי ובחור אחר התקשר אליי כי הוא פשוט הרגיש צורך לדבר איתי".

הנה היא מספרת על המהפך בחייה:

משתמשת הטיקטוק makyyla רכשה לעצמה צמיד קרנליאן ב-4 ליש"ט (כ-10 שקלים) וטוענת שכמעט מיד ראתה כיצד חיי האהבה שלה משתנים. בעודה מציגה את הצמיד בסרטון, היא כותבת על המסך: "כשאת הופכת מדחויה ע"י כולם לניהול שיחות פייסטיים עם שלושה בחורים ביום".

משתמשת הטיקטוק Ccrybabypisces הצהירה גם על היתרונות של הקריסטל וסיפרה לעוקביה כי מאז שענדה את התליון, היא "השיגה" חמישה גברים בשבוע.

@ccrybabypisces

this is ur sign to get carnelian, also it just makes me feel so good an empowered when it comes to myself ?##Buffering ##FordMaverick ##carnelian

♬ ahAAAAA HAHAAAA - ryn

משתמשת אחרת, Frankieminnock, סיפרה כי מאז שהוסיפה את הקריסטל לאוסף שלה, היא מקבלת מחמאות מזרים והצעות לדייטים. גם משתמשת הטיקטוק Crystalfairykay סיפרה שביום בו רכשה את הצמיד היא קיבלה משני גברים בעבודה מספר טלפון - ולמחרת הם גם הציעו לה לצאת איתם לדייט.

מומחית הקריסטלים ב-Crystal & Craft אינה מופתעת מהחוויות עליהן העידו משתמשות טיקטוק. בסרטון טיקטוק שהקדישה לקריסטל, היא הסבירה: "זה בדיוק מה שהוא אמור לעשות. אבני החן הללו עוסקות בחיוניות, אומץ, ביטחון עצמי ומיניות".

הנה ההסבר המלא על האבן:

@crystal.and.craft

summer is here so go get your carnelians and live it up! ?##crystals ##witchtok ##witch ##carnelian ##carnelianstone

♬ Aesthetic - Xilo

היא הוסיפה: "לא רק שהן מעולות בהגברת האנרגיה שלך ומשיכת אנרגיות אחרות, אלא שהן גם נהדרות עבור כל מי שמתמהמה או מהסס לגבי החלטות. אבנים אלו מעודדות אותך להתגבר על הפחדים שלך, לאמץ שינויים ולנקות את הגוף שלך מרעלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully