וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגורל כבר נקבע: תאריך הלידה שלכם חושף האם בחרתם במקצוע הלא נכון?

21.10.2021 / 23:39

על פי חישוב מספר הגורל שלכם תוכלו לגלות האם בחרתם בקריירה הנכונה לכם - או שמא פספסתם את תפקיד חלומותיכם אי שם בדרך? כל מה שאתם צריכים כדי לגלות את זה הוא תאריך הלידה שלכם

הנומרולוגיה עוסקת במערכת היחסים שיש למספרים ואותיות עם האישיות ואירועי החיים שלנו. אחת ההשפעות המרכזיות לנומרולוגיה המודרנית מגיעה מהפילוסוף והמתמטיקאי היווני פיתגורס, כן הבחור עם המשולש, שטען כי האדם יכול לתפוס את טבע היקום דרך מספרים וצורות - ומכיוון שהאדם הוא חלק מהטבע, ניתן ללמוד ולהבין אותו באמצעות מספרים.

נומרולוגים טוענים שלכל מספר יש תדר משלו והוא בעל השפעה. למידע אישי כמו השם ותאריך הלידה שלנו יש תדר ייחודי שיכול לשפוך אור על התכונות שלנו, החוזקות, החולשות והייעוד שלנו. כמובן שהנומרולוגיה אינה מכריחה אותנו לעשות דבר, אבל היא יכולה לסייע לנו ללמוד יותר על הפוטנציאל שלנו, על מה שביכולתנו להשיג ואיך צפוי להיראות מסלול החיים שלנו.

המספר המשמעותי ביותר בנומרולוגיה הוא מספר הגורל, מספר נתיב החיים, המספק מידע על האישיות שלנו ועל החיים שיועדו לנו. דרך חישוב מספר הגורל תוכלו לגלות מהו המקצוע שנועד עבורכם - והאם עשיתם בחירה נכונה בחיים או שמא כדאי לעשות חישוב מסלול מחדש.

קריירה. ShutterStock
האם עשיתם את הבחירה הנכונה בחיים?/ShutterStock

איך מחשבים?

חישוב מספר הגורל הוא די פשוט. כל שעליכם לעשות הוא לצמצם את תאריך הלידה המלא שלכם לספרה אחת. איך עושים זאת? שימו לב:

נגיד ותאריך הלידה שלכם הוא 21.11.1985.

נחבר את ספרות יום הלידה, ה-21: 1 + 2 = 3.

נחבר את ספרות החודש, 11: 1 + 1 = 2.

נחבר את ספרות השנה, 1985: 1 + 9 + 8 + 5 = 23. מאחר שאנחנו רוצים להגיע לספרה אחת, נעשה חיבור נוסף: 2 + 3 = 5.

לאחר מכן נקח את כל הספרות שיצאו לנו ונחבר ביניהם: 3 + 2 + 5 = 10. גם כאן, אנחנו מזכירים לכם, המטרה היא להגיע לספרה אחת - אז אנחנו מבצעים חיבור נוסף: 1 + 0 = 1.

1 הוא מספר הגורל שיצא לנו.

הפעם היחידה שבה עליכם לא לצמצם את המספר הסופי היא אם תגיעו לתוצאה 11 או 22. אלה נחשבים למספרי מאסטר ומייצגים תפיסה מועצמת יותר של מספרי השורש שלהם (2 ו -4, בהתאמה). מספרי מאסטר מצביעים על פוטנציאל הצלחה גדול יותר, העומד כנגד אתגרים גדולים יותר.

הנומרולוגית קארי וורד שיתפה ב-cosmopolitan מה מספרי הגורל מעידים עליכם ועל בחירת הקריירה שעשיתם - האם אתם בג'וב הנכון או שכדאי לשקול הסבה? בצעו חישוב של מספר המזל שלכם ובואו לבדוק מהי הקריירה הנכונה לכם.

עוד בוואלה!

כך תאבחנו מראש כיצד הצד השני יגיב במצבי לחץ

לכתבה המלאה
נומרולוגיה. ShutterStock
חשבו את מספר הגורל שלכם וגלו מהי הקריירה המתאימה לכם/ShutterStock

אז מה המקצוע המתאים לכם?

מספר גורל 1: האינדיבידואל האולטימטיבי
אתם אנשים עצמאיים, יזמים, אמיצים וייחודיים בנוף. אתם קובעים את מסלול החיים שלכם ובעלי מוטיבציה לפעול. אתם נמשכים בעיקר לקריירה העוסקת בחדשנות, ניהול, הנהגה, יזמות, אימון אישי לחיים ופיתוח נכסים.

מספר גורל 2: היועץ ומשתף הפעולה
אתם אנשים שלווים, אינטואיטיביים, חכמים, רחומים ומשתפי פעולה. אתם מעריכים מערכות יחסים הרמוניות ואוהבים לעזור לאחרים. הקריירה המתאימה לכם היא טיפול, ריפוי, הוראה, הנהלת חשבונות וגישור.

מספר גורל 3: היצירתי
אתם אנשים יצירתיים, כריזמטיים, אקספרסיביים וחברתיים. אתם אנשים שמאוד בטוחים בעצם ומשגשגים בקרבת אחרים ואוהבים שיש לכם קהל. אתם נמשכים לקריירה במשחק, כתיבה, הוראה, נסיעות, טיפול, הארחה ומכירות.

מספר גורל 4: העובד הפרקטי
אתם אנשים מסורים, נחושים, פרגמטיים, אמינים ותמיד עם רגליים על הקרקע. אתם אנשים אחראיים שעובדים קשה כדי להשיג מטרות ואף פעם לא מוותרים. אתם נמשכים לקריירה בחשבונאות, עריכה, נדל"ן, אכיפת חוק, הנדסה וניתוח.

מספר גורל 5: רב הכשרונות
אתם אנשים ורסטיליים, כריזמטים, חסרי מנוחה, בעלי תושייה ותקשורתיים. אתם מעולים במולטיטסקינג, מלאי כישרון, שחושקים בחופש, הרפתקאות והנאות. אתם נמשכים לקריירה ביח"צ, הפקת אירועים, עיתונות, הוראה, נסיעות, ייעוץ ומכירות.

נומרולוגיה. ShutterStock
אנשים בעלי מספר גורל 1הם אינדיבידואליים ובעלי מוטיבציה רבה/ShutterStock

מספר גורל 6: השואפים לשלמות
אתם אנשים המחפשים שלמות ורוצים להפוך את העולם למקום טוב יותר לחיות בו. יש בכם המון חמלה. אתם אוהבים לתמוך ולסייע לזולת. אתם נמשכים לקריירה בטיפול, ריפוי, תזונה, יופי, אופנה, עיצוב פנים, הוראה, ייעוץ והארחה.

מספר גורל 7: מחפשי הצדק
אתם אנשים אנליטיים, אינטלקטואלים, אינטואיטיביים ופותרי בעיות. אתם אנשים המחפשים אחר האמת ויש לכם אינסטינקט טבעי לפתור בעיות גדולות ולחפש תשובות לשאלות הגדולות של החיים. אתם נמשכים לקריירה בהנדסה, טכנולוגיה, תקשורת דיגיטלית, עיתונות, אסטרטגיה וחדשנות.

מספר גורל 8: השאפתנים
אתם אנשים בעלי תשוקה, שאפתנים, חזקים, מסודרים, חומרניים וגאוותנים. אתם מסורים להשגת היעדים שהצבתם לעצמכם בשלב מוקדם בחיים. אתם נמשכים לקריירה בעסקים, פיתוח נכסים, מנהיגות, משפטים, ניהול פרויקטים, בנקאות, כספים ונדל"ן.

מספר גורל 9: האדם האכפתי
אתם אנשים נדיבים, אדיבים, אוהבים לעזור, מאוד יצירתיים, סבלניים ונלהבים. אתם אנשים אכפתיים שרוצים לעזור לאנשים אחרים ולכדור הארץ. אתם נמשכים לקריירה בהוראה, ייעוץ, עבודה סוציאלית, משפטים, אומנויות יצירה, משאבי אנוש, עבודה ממשלתית וכושר.

מספר גורל 11: מעוררי ההשראה
אתם אנשים אינטואיטיביים, מעוררי השראה, מהירי תפיסה ובעלי ראש פתוח. יש לכם את כל התכונות שיש לאנשים בעלי מספר גורל 2 - רק עם יתרונות נוספים. אתם תמיד תחפשו לעזור לאחרים לשפר את חייהם ולהיות הגרסה הטובה ביותר של עצמם. אתם נמשכים לקריירה באימון אישי לחיים, טיפול, קולנוע וטלוויזיה, כתיבה, ריפוי, ספורט, פוליטיקה וחדשנות.

מספר גורל 22: אנשי החזון
אתם אנשים אידיאליסטים, ממוקדים, בעלי חזון, דמיון רב, מעשיים ומחפשי שלמות. יש לכם את כל התכונות שיש לאנשים בעלי מספר גורל 4 עם היתרונות הנוספים של 22. יש לכם את היצרתיות והדחף לעורר כל רעיון לחיים. אתם נמשכים לקריירה בהנדסה, איכות הסביבה, טכנולוגיה, אדריכלות, בריאות, חדשנות ופוליטיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully