וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תחשבו את מספר הגורל שלכם ותגלו דברים שלא ידעתם על עצמכם

הולי הברי - יועצת זוגית, העצמה אישית ונומרולוגית

עודכן לאחרונה: 10.2.2023 / 18:12

לכל אדם יש מספר גורל אותו ניתן לחשב באמצעות תאריך לידתו. כל מספר מעיד על חלק מתכונות האופי והתנהלותו הכללית של האדם. בואו לגלות מהו מספר הגורל שלכם ומה הוא אומר עליכם?

מספרי גורל. ShutterStock
מספרי גורל/ShutterStock

הנומרולוגיה, תורת המספרים, מאפשרת לנו להגדיר את יכולתו של האדם ולכוון אותו ליעודו האמיתי. על פי הנומרולוגיה, האדם נולד עם חלק מתכונות האופי שלו והארועים שיחווה בחייו נכתבו מראש. היא מספקת כלי הבנה על הנקודות הטובות באישיות שלנו, על מציאת שפה משותפת עם אנשים, על חוזקות מול חולשות ועל האופן בו אנו רואים את עצמנו ביחס לאופן בו החברה רואה אותנו.

לכל אדם יש מספר גורל איתו הוא נולד. מספר הגורל שלנו מורכב מסיכום ספרות תאריך הלידה הלועזי שלנו. לדוגמא, אדם שנולד ב-23.5.1965, זכה למספר הגורל 4. לתוצאה זו הגענו בחיבור הספרות וצמצומן לספרה אחת בצורה הזאת: 21=1+9+6+5, 5=5, 5=2+3. נחבר בין התוצאות: 31=5+5+21. ולסיום: 4=3+1. חשוב לציין שקיימים עוד פרמטרים רבים שיש לבדוק ולשלב כדי להגיע לפיענוח מדויק יותר.

חישבו את מספר הגורל שלכם ובואו לגלות מה הוא אומר עליכם:

מספרי גורל. ShutterStock
מספרי גורל/ShutterStock

משמעותם של מספרי הגורל:

  • 1- אוהב סיכונים. ממוקד במטרות שלו. עצמאי ומהיר מחשבה. מחליט ומבצע. מנהיג, פורץ דרך. מוביל וסוחף אחריו אנשים. משמש דוגמא אישית ובעל בטחון עצמי מופרז. ביקורתי ופחות אוהב שמבקרים אותו.
  • 2- יש לו את הזמן והוא פועל לאט ובטוח. חבר טוב שאפשר לסמוך עליו. מאמין בזוגיות ותמיד יחפש אחר שותף לחיים. האידיאל שלו זה לחיות באהבה ושם הוא רגיש מאוד ומפנק. אדם מאוד מוכשר ויצירתי. דיפלומט ושואף לשלמות.
  • 3- הוא כמו ילד. אוהב מרחבים, טיולים, מוסיקה וחופש. חוסר שקט לפעמים. מפונק מאוד. רוצה עכשיו ומיד. המון קסם אישי. מחובר לאמא או לבת זוג. אוהב אנשים ושינויים. יודע לפרגן ולהחמיא.
  • 4- צריך וזקוק ליציבות בחיים. חייב לעבוד בתוך מסגרת מסודרת שתהווה לו משענת כלכלית ובטוחה. פדנט ומתוקתק. הנהל"ח ופיננסי מתאים לו מאוד. מחושב ושקול, חרוץ ומסור. יחפש להגדיל את נכסיו.
  • 5- חמשת החושים חזקים אצלו. יכול לעשות גם 5 דברים יחד. סקרנות גדולה. נהנתן. צעיר בנפשו ותקשורתי מאוד. יודע לשכנע. רוצה כאן ועכשיו. חוסר שקט ומשתעמם בקלות. ספורט יטיב איתו. הוא אוהב אתגרים, חופש וטיולים.

עוד בוואלה!

א' אומץ, ב' זה בית: מה האות הראשונה בשמכם מעידה עליכם?

לכתבה המלאה
מספרי גורל. ShutterStock
מספרי גורל/ShutterStock
  • 6- זקוק לקרקע יציבה. כל הזמן בנתינה. מקדיש ואוהב אך זקוק לתודה ופרגון בחזרה. ידיים טובות. עוזר ותומך. אינטיליגנציה רגשית גבוהה. מאוד רגיש ופגיע. זקוק תמיד להערכה וכשלא מקבל אותה חש תסכול.
  • 7- חוש צדק מאוד מפותח. תמיד מחפש אחר האמת וזה מה שמוביל אותו. מבקר את עצמו לעיתים תכופות. המון עומק ושמירה על פרטיות. יודע לייעץ לאחרים, לעצמו פחות. רואה ומרגיש דברים לפני שהם קורים. פסיכולוג גדול.
  • 8- מחפש אחר האיזון של עולם החומר ועולם הרוח. חשוב לו קודם כל לעשות כסף. המון ניסיון וחכמת חיים. בנוי חזק פיזית ונפשית. לוקח אחריות גם על מה שלא שלו. חשובה לו יציבות כלכלית. מנהל מלידה. המון אגו. משפחתי מאוד.
  • 9- אדם שנתינתו ענקית ועוד ללא תמורה. אוהב חופש. אדם טוב מאוד. נשמה עתיקה, קולט את כולם. רוחני מאוד. יכול לעשות כמעט כל דבר שירצה בחייו. צד ניהולי מעולה. לא שומר טינה אך כשהוא פוגע במישהו - הוא פוגע חזק.
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully