וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים הזדעזעו ממה שקלטו במוניטור של בנם: "סבתא וסבא ז"ל קפצו לביקור"

9.9.2021 / 23:50

שריל סקוט שמה לב למשהו מוזר כשמצלמת המוניטור של בנה החלה "להסתובב מעצמה". אז היא הבחינה בשני אובייקטים זוהרים שעושים תנועת "נפנוף עם היד" לעבר בנה התינוק

סבא וסבתא ז"ל קפצו לביקור/Youtube/Cheryl Scott

אם קלטה בצג המוניטור של בנה התינוק שני "חפצים זוהרים מסתובבים", ומאמינה כעת שהם עשויים להיות רוחות הרפאים של סבא וסבתא שקפצו לבקר את נכדם.

שריל סקוט ובעלה רוברט ת'וראט הרכיבו מצלמה מעל מיטת התינוק כדי להשגיח עליו בלילה. באחד הלילות הם הבחינו במשהו מוזר כשצפו מחדש בתיעוד מליל אמש. התקרית, שהתרחשה בסביבות חצות ב-28 באוגוסט, הותירה את הזוג בהלם.

הסרטון שפורסם ב-Daily Record מציג שני "כדורים זוהרים" נעים מעל סקוט הקטן ב"תנועה מנופפת לשלום". שניות לאחר מכן המצלמה מסתובבת אל מול מראה ומציגה מנורה דולקת ברקע.

צפו בתיעוד המוזר:

שריל סיפרה כי משפחתה עברה לגור בביתם הנוכחי עם אחיותיו הגדולות של בנם התינוק סקוט - אלישה בת ה-18 ואימוגן בת ה-13 - בדצמבר 2019 לפני שבנם הגיע לעולם באפריל האחרון.

הבית היה בבעלותם של מרגרט וויליאם סקוט, סבא וסבתא של שריל, ששניהם מתו לפני מספר שנים.

מאחר שהיא מאמינה ברוחות רפאים ובחיים שאחרי המוות, היא הייתה משוכנעת שאלו הם רוחם של סבא וסבתא שבאים לבקר את התינוק.

סבא וסבתא ז"ל קפצו לביקור. Youtube/Cheryl Scott, צילום מסך
אורות מוזרים הופיעו מעל בנם הקטן סקוט/צילום מסך, Youtube/Cheryl Scott
סבא וסבתא ז"ל קפצו לביקור. Youtube/Cheryl Scott, צילום מסך
סבא וסבתא ז"ל קפצו לביקור? המנורה נדלקה מבלי שאף אחד יהיה שם בחדר/צילום מסך, Youtube/Cheryl Scott

"שמנו לב לשני האובייקטים הצפים האלה שמעולם לא היו שם קודם", אמרה שריל ל-Daily Record, "ואז פתאום המצלמה הסתובבה ימינה. זה אף פעם לא קורה, היא תמיד מול סקוט. היא הסתובבה והציגה אור שלא הדלקנו".

היא הוסיפה: "זה ממה שנראה כמו יד מנופפת בין השידה למיטת התינוק. אני בהחלט חושבת שרוח רפאים ביקרה אותנו באותו לילה. רוברט לא מאמין ברוחות רפאים אבל עכשיו הוא כבר לא כל כך בטוח".

אף על פי שלא נבהלה מהתופעה הבלתי מוסברת, שריל אמרה שהיא תנסה לשים לב מעתה והלאה לכל פעילות על טבעית חשודה. היא הוסיפה: "מעולם לא חשבנו שהבית של סבא וסבתא רדוף אבל אולי הוא כן? אולי זה לא הם אלא מישהו אחר? מי יודע אם הוא או הם יחזרו שוב. אני לא מפחדת, אבל זה פשוט מוזר מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • רוחות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully