וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ ליום כיפור: הזמן לעצור ולעשות חשבון נפש אמיתי

עודכן לאחרונה: 11.10.2024 / 15:55

מטלה ועד דגים: רגע לפני כניסת יום הכיפורים, בואו להתעדכן במה שמצפה לכם בסוף השבוע הזה על סמך הכוכבים ולפי חלוקה למזלות

הגיגים של אסטרולוג: למה הירח הוא סוכן המכירות של השמש - ומה הוא בעצם מוכר?/יאיר טריבלסקי

טלה
הירח מכביד מאוד כשהזווית שהוא יוצר עם מרס, שליט המזל שלכם, מביא איתה באמת צורך לעצור לרגע,ולעשות חשבון נפש אמיתי. מרס, שליט המזל שלכם, ששוהה במזל סרטן כעת, מראה שחשבון הנפש האמיתי השנה קשור לבית ולמשפחה. היו איתם ביומיים האלה.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם ששוהה בימים אלה במזל עקרב, מאותתת על הצורך בחשבון נפש דווקא בתחום מערכות היחסים בכלל ובזוגיות בפרט. זהו זמן איכות זוגי לחשבון נפש שכזה או חשבון נפש עם עצמכם לגבי יחסים בכלל - אם הלב פנוי.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, נמצא בזווית מדויקת של מתח עם אורנוס, כך שסוף השבוע הזה עלול להיות מעט בעייתי. הצורך להיות לבד חזק במיוחד, אולם חשוב גם לנקות משקעים רגשיים שהצטברו. סופ"ש לניתוק רגשי מסויים לצורך חשבון נפש אמיתי.

סרטן
הירח, שליט המזל שלכם, שוהה במזל גדי הנוקשה והתחושות עלולות לנוע בין פסימיות לביקורתיות יתר. אין ספק, הכיפור הזה שונה אצלכם מאוד בגלל הרגישות הסרטנית הקיימת. היו בסופ"ש עם אנשים קרובים ואהובים.

אריה
הירח הגדיי לא מיטיב עם האריות בסוף השבוע הזה. זהו זמן לסלוח ולנקות משקעים מול אנשים שעצבנו אתכם לאחרונה - ואם אפשר גם לומר להם את זה. בשבת הירח שוהה במזל דלי וזה זמן לחשבון נפש זוגי ולשיחות עומק ארוכות.

בתולה
זוויות של מתח בין מרקורי, שליט המזל שלכם, לאורנוס התזזתי ולנפטון עלולות לגרום לנדנדה רגשית בסופ"ש הזה ולדרמות מיותרות. נסו להשאר צלולים ומדויקים, שתפו אנשים קרובים במה שעובר עליכם והשתמשו בכך כדי לפתוח איתם דף תקשורתי חדש.

הורוסקופ לשנה העברית תשפ"ה >>

מזל אריה. ShutterStock
אריות: בשבת הירח שוהה במזל דלי וזה זמן לחשבון נפש זוגי ולשיחות עומק ארוכות/ShutterStock

מאזניים
גם השמש וגם מרקורי שוהים עכשיו במזל שלכם ומאפשרים לכם לדבר ולחלוק, אולם הירח הגדיי מעביר את הכובד שקיים אצלכם הערב אל הבית והמשפחה. בשבת הירח במזל דלי מקל מאוד ומחבר אתכם בעדינות אל הלב. הקשיבו לו - חשבון הנפש שלכם נמצא ממש שם.

עקרב
ונוס הרגשית שוהה במזל שלכם בסוף השבוע הזה ומרככת מאוד את ההשפעה שלו עליכם ואפילו עושה לכם טוב - אם העקרב הקשוח מצליח להוריד קצת את השריון, לדבר על רגשות ואפילו להתנצל אם צריך. זה לא פשוט לעקרב, זה נכון, אבל מצב הכוכבים בהחלט מקל.

קשת
הירח הגדיי מכביד מאוד וזהו זמן טוב לשיחות עומק רציניות וארוכות. חשבון הנפש שלכם כעת קשור למשאבים שלכם, לכספים ולתחושת הבטחון בכלל. זמן לשתף אחרים בתחושות ואפילו להגיע להחלטה חשובה או שתיים להמשך הדרך.

גדי
הירח שוהה במזל שלכם וחשבון הנפש הגדיי הוא תמיד מעמיק ורציני יותר, גם כי הגדי מאוד ביקורתי על עצמו באופן רגיל. השנה הזו משמעותית מאוד מבחינתכם: נקו משקעים שהצטברו ביחסים כדי שתוכלו לפתוח דף חדש ונקי בהמשך השנה.

דלי
בשישי הזה כבד לכם, עם הירח הגדיי שנמצא מאחורי הקלעים. זמן טוב להיות קצת לבד, להתבונן בדברים, אולי אפילו להרהר מול הים. בשבת הירח עובר למזל שלכם, החיוך חוזר ואיתו גם האסימונים שהתחילו ליפול אתמול. יום מצוין לראות את כל התמונה ולקבל החלטות להמשך.

דגים
זווית של מתח בין מרקורי, כוכב התקשורת, לנפטון, שליט המזל שלכם, עלולה להביא איתה קצרים בתקשורת, אי הבנות ואולי גם רצון להסתגר מעט. זמן טוב להתחבר מחדש לעוצמה הפנימית שלכם ולנהל שיחות כנות בגובה העיניים. בשבת השתדלו לנוח ולחדש כוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully