וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ לשנה העברית תשפ"ה: "זו הולכת להיות שנה משוגעת"

יאיר טריבלסקי

2.10.2024 / 0:15

מה מצפה לנו בשנה העברית החדשה תשפ"ה? תחזית אסטרולוגית לפי חלוקה למזלות

הגיגים של אסטרולוג: למה הירח הוא סוכן המכירות של השמש - ומה הוא בעצם מוכר?/יאיר טריבלסקי

כשמסתכלים על כל השנים האחרונות, אפשר לומר בפה מלא: השנה הזו הולכת להיות שנה משוגעת. ארבעה כוכבים דוריים משנים מקום ובשאיפה גם משנים מזל - וכוכב חמישי שהשנה שינה מיקום חוזר גם הוא אליו ומשנה סופית את כל מה שהתרגלנו אליו!

הדגש השנה היה על קבוצת המזלות המשתנים - דגים, תאומים, קשת ובתולה. גם יופיטר, כוכב השפע שהיה במזל תאומים, גם נפטון הרגיש וגם סטורן שהכביד מאוד הביאו איתם ירידות ועליות מעניינות ותחושות קיצוניות לכל הכוונים, כשהשפעתם של נפטון וסטורן במזל דגים היתה משמעותית במיוחד.

אולם חלק גדול מזה משתנה השנה: שלושה כוכבים - יופיטר, סטורן ונפטון - עוברים למזלות הקרדינליים, אלה שיוצרים אנרגיה: טלה, סרטן, מאזניים וגדי. ארבעת אלה הולכים לעבור תהליכים מעניינים מאוד. בזמן שהמזלות המשתנים - תאומים, דגים, בתולה וקשת - הולכים לעבור סדרת ניתוקים ושינויים, המזלות הקבועים - אריה, שור, עקרב ודלי - הולכים לעבור תהליכי טרנספורמציה מסוגים שונים, לוותר על מה שעוצר אותם ולהתחבר מחדש לתהליכי הצמיחה שלהם.

יהיה מעניין ומרתק.

גם השנה אני עושה את הורוסקופ ראש השנה לשנת תשפ"ה כדי להראות בגדול את התהליכים שיעברו השנה שאר המזלות. הורוסקופ מפורט ומעמיק יותר אעשה כמובן בדצמבר, לקראת שנת 2025.

הורוסקופ לשנה העברית תשפ"ה. ShutterStock
הורוסקופ לשנה העברית תשפ"ה/ShutterStock

מזל טלה (20.04 - 21.03)

השנה פותחים הכוכבים שתי דלתות עבורכם. בדלת אחת נכנס בחודש אפריל סטורן, הכוכב הקשוח, ומחכך את ידיו בהנאה: הוא הולך ללמד את הטלה השובב העצמאי מה זה סדר, מה זו משמעת ומה זה אומר לארגן את חייו. כן, זמן לעשות סדר בחיים שלכם וזה תהליך. אין ברירה - סטורן מכניס את הטלאים לבית הספר הקשוח שלו והפרועים האלה הולכים לצאת ממנו אחרי שנתיים וחצי עם תספורת קוצנית של המרינס, בגדים נקיים ומסודרים ולו"ז מדויק שיתעל את האנרגיה הטלאית העוצמתית לעשייה מסודרת ומאורגנת. מי שלא יעמוד בדרישות האלה, ישלם על כך ביוקר - ואת זה יודעים כל מי שניסה להילחם בסטורן ושילם על זה. תשאלו את הדגיגים לגבי מה הם עוברים עכשיו: הדגיג שפועל באופן מסודר עם הסיסטם ועם העולם - מתוגמל נפלא, אחרת...

אולם ישנה עוד דלת שנפתחת גם היא באפריל ושם מופיע נפטון הרגשני, המערפל והמבלבל, מכניס דמיון ויצירתיות למציאות הקשוחה שלכם, אבל גם בלבול ומבוכה. נפטון מלמד אותנו להתחבר מחדש לעולם הרגשות הרכים, לחמלה ולאמפטיה - ומאפשר לנו לשלב את הדמיון והיצירתיות בעולם הטלאי הנלהב והאנרגטי. בשורה התחתונה: זה הזמן לצאת מהגבולות שהצבתם לעצמכם עם קצת דמיון ויצירתיות - ולגלות יותר רגישות לעולם.

האנרגיות של סטורן שבנוי על עצירות, הפנמות וארגון מחדש ושל נפטון הרגיש שמכריח אותנו להתמודד עם הלא מודע, שונות מאוד מהאנרגיה הטלאית הרגילה, ומכיון ששניהם הולכים להיות כאן שנים לא מעטות כדאי כבר עכשיו להבין שאתם נכנסים לתהליכים מרתקים: ארגון מחדש של חייכם מחדש וכניסה מחודשת לעולם הרגש (ואולי גם של הרוחניות מצד שני).

זה לא יהיה קל, אבל הטלה אוהב אתגרים ואם תוכלו להתמודד עם שני אלה בהצלחה - השמיים הם הגבול. האנרגיה הטלאית היפה שלכם תקבל כמה כוונים שונים וגם יכולת מימוש הרבה יותר מעשית מאי פעם. זמן להוציא תכניות לפועל.

הורוסקופ יומי למזל טלה >>

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מזל שור (20.05 - 21.04)

רוב השוורים עברו שש שנים של שהותו של אורנוס בחייכם וזה אומר שש שנים של שינויים מאוד משמעותיים. מה גם שהמילים "שור" ו"שינוי" היו בדרך כלל מילים שקשה לחבר ביניהן: השור העקשן קשה העורף שחייב לעשות הכל בדרך הקבועה שלו, התמודד עם הצורך לשנות הרגלי חיים, מקצוע ותקשורת - לפעמים מתוך חוסר ברירה ולפעמים מתוך הבנה שהגיע הזמן לעשות דברים קצת אחרת. אלה היו תהליכים לא קלים בלשון המעטה לשוורים שאסור היה להזיז להם את נעלי הבית מהכורסה הקבועה שלהם, אבל כשאין ברירה.

כעת עובר אורנוס למזל תאומים, המאכלס את אחד הבתים המשמעותיים ביותר בחייו של השור: הבית של הבטחון האישי והכלכלי, שהוא גם בית הכספים שלכם, ומי כמוכם יודע עד כמה המילה ביטחון משמעותית בחייכם ובחיי אלה שסביבכם, מה גם שרבים התרגלו לשאוב מכם את הבטחון ואת התחושה של שתי הרגליים על הקרקע.

אולם כעת הגיע הזמן לשינוי גם כאן. כוכב אורנוס ילמד אתכם השנה שחומר וכסף זה לא הכל - ושהם לא המטרה העיקרית בחיים אלא האמצעי. אפשר באמצעותם לעשות שינויים רבים ולפתוח את הראש בפני עולמות חדשים שלא הכרתם - בתנאי שלא תתבצרו במה שמוכר להם ובתכניות החסכון הסולידיות ותסרבו לפתוח את הראש בפני השינויים.

לדוגמא, השור שלנו לומד השנה לעבוד אחרת עם טכנולוגיה וחידושים, למרות שהגישה הבסיסית שלו היא מעט שמרנית. השור לומד להפעיל את הטכנולוגיה לטובתו, לעבוד עם המספרים קצת אחרת, לשנות גישה במקום העבודה ואולי גם להשקיע כספים במקומות בהם לא השקיע עד עכשיו.

זהו זמן טוב לשנות את סולם הערכים שלכם, לשים את החומר והכסף במקום חשוב וחיוני - אולם לא הבלעדי, להוציא קצת יותר על עצמכם ועל מה שאהוב עליכם ולהיפטר מגישה מקובעת שמעדיפה ביטחון על פני אלמנטים אחרים כמו אהבה בפרט ורגשות בכלל.

זו הולכת להיות שנה שתבדוק היטב את סולם הערכים שלכם והתהליך הזה יראה לנו שור חדש, דינמי, עכשווי, כזה שלא פוחד לדבר על מה שחשוב באמת וכזה שמבין שהבטחון שלנו הוא קודם כל בראש ולא בחשבון הבנק.

הורוסקופ יומי למזל שור >>

מזל תאומים (21.06 - 21.05)

זו הולכת להיות שנה מרתקת מבחינתכם, תאומימים. אורנוס, כוכב השינויים, עובר למזל שלכם ומכיוון שאורנוס הוא בעצם אוקטבה גבוהה של מרקורי, שליט המזל שלכם, יש בהחלט למה לחכות.

אורנוס הוא כוכב השינויים והניתוקים. התאומים הוא מזל מאוד מילולי ואינפורמטיבי, נושא במוחו ים של פרטים, מספרים, שמות ומה לא, שרוי רוב הזמן בתנועה מנטלית ופיזית ואחד הדברים החביבים עליו במיוחד הוא אינפורמציה, ובעצם בכל נושא שהוא, כולל העובדה שפעמים רבות זו אינפורמציה שהיא יותר קוריוז מאשר משהו שימושי.

אולם המזל האינטליגנטי הזה מקבל בוסט רציני כשאורנוס עובר אליו - ושש השנים שהוא הולך להיות שם יזכרו בחיוך על ידי בן התאומים לדורותיו קדימה, בעיקר כי אורנוס עושה את מה שהתאומים אוהב לעשות ממילא: לאסוף אינפורמציה, להפעיל אותה, לשחק בגאג'טים למיניהם, להכיר אנשים אינטליגנטיים ולהעביר אינפורמציה ממקום אחד למקום אחר, כדרכם של בני קבוצת המזלות המשתנים.

עם זאת, אורנוס מלמד אותו סוג אחר של אינפורמציה ובעיקר שימושים שלה: אורנוס מכניס את התאומים לעולם הטכנולוגי, מאפשר לו להשתמש בטכנולוגיה ולהעלות מדרגה בעשייה - ואפשר לומר שכל מה שקשור ל-AI יקבל עכשיו נפח גדול הרבה יותר בחייו של התאומים המצוי.

כעת הזמן ללמוד איך לשנע את האנרגיה התאומית הזו בגדול, ללמוד איך להפעיל אותה באופן חכם ואינטליגנטי במיוחד, להתמקד בהמצאות קטנות ורעיונות חדשים ולפתוח דלתות חדשות שעד עכשיו היו סגורות בפניכם, כשאתם דוחפים בעזרת האינטליגנציה החדשה שאורנוס מביא איתו את רף הלימודים והעשייה שלכם לגבהים לא מוכרים.

אולם אורנוס מביא איתו גם צורך להתנתק מהרגלים שמיצו את עצמם ומאנשים שלא עוזרים לנו להתקדם, וכאן חשוב להיזהר שלא לפרק מסגרות שלא עומדות בקצב שלכם - ולא לנתק קשרים כי הם משעממים אתכם. אורנוס מביא איתו את בשורת השינוי המלהיב, אולם זה עלול להגיע עם תו מחיר של בדידות וכדאי להיזהר.

הורוסקופ יומי למזל תאומים >>

מזל סרטן (22.07 - 22.06)

אתם הולכים ליהנות השנה ממתנה אמיתית: מתנת השפע. יופיטר, כוכב השפע, עובר למזל שלכם, ישהה בו כשנה שלמה וילמד אתכם איך לזהות הזדמנויות, להתרחב ולהרחיב אופקים ואזורי פעולה - ואיך להתחבר למדריך השפע הפנימי שלכם ולשכנע אותו ללמד אתכם כמה טריקים שיעזרו לכם גם בדיאלוג עם העולם וגם בחשבון הבנק.

כן, יופיטר, כוכב השפע, יכול להיות מתנה אמיתית, בתנאי שמאפשרים לעצמכם לעזור לו לעזור לכם - וזה אומר להיכנס חדורי מוטיבציה אל כל אותם מקומות שהיה לכם קשה להיפתח ולהתפתח בהם, לזהות נקודות כשל ונקודות חוזקה ולקדם את מה שחשוב לכם באמת כשהוא עוזר לכם ברוחו האופטימית ובדרייב האנרגטי שלו שדוחף אתכם קדימה גם כשקשה והמטרה נראית בלתי אפשרית.

יופיטר נחשב ככוכב המזל בעיני רבים, אולם חשוב לזכור: הדברים אינם קורים מעצמם. יופיטר עוזר למי שעוזר לעצמו. הוא אכן יכול להביא אתכם לדלת, אבל אתם הם אלה שתצטרכו ללחוץ על הידית. יש מצב שעם מצב הרוח והאופטימיות שיופיטר מביא איתו, הלחיצה הזו תהיה קלה במיוחד.

במקביל לשהותו של יופיטר במזל שלכם שוהים גם סטורן וגם נפטון בבית הקריירה שלכם השנה. סטורן עוזר לכם מאוד לממש פוטנציאל באופן מעשי ולהפוך את האמביציה שלכם לעובדות ונפטון מביא איתו טאץ' יצירתי, אולם גם עלול לבלבל ולהביא איתו מעורבות רגשית גבוהה מדי בקריירה שלכם.

הכוכבים האלה מכריחים אתכם להגדיר באופן מדויק מה המטרות שלכם השנה: אם תעשו זאת באופן מדויק ותלכו צעד-צעד אחרי מה שהגדרתם, זה גם יצליח להתממש, למרות מצבי הרוח שמביא איתו נפטון.

התמקדו בעובדות - אלה המלים החשובות של השנה.

הורוסקופ יומי למזל סרטן >>

מזל אריה (22.08 - 23.07)

ההשפעה המשמעותית עליכם תהיה השנה מכוונו של פלוטו היצרי. פלוטו ישהה במזל דלי אליו הוא עובר כבר בנובמבר והוא יימצא בבית הזוגיות, היחסים והשותפויות שלכם, אריות.

זהו מיקום עוצמתי מאוד, שמראה שהיחסים, הזוגיות והשותפויות שלכם השנה יהיו בעלי משמעות רבה יותר מתמיד - לא רק ממקום מכיל ואמפטי, אלא גם ממקום שמאתגר אתכם ודוחף אתכם קדימה: שדרוג היחסים שלכם והפיכתם לבעלי משמעות ועומק גדולים יותר יתרום לאיכות חייכם הרגשית והמקצועית.

האריה שלנו אמנם זקוק להרבה תשומת לב בדרך כלל, אולם השנה הזו האריה הזו יצטרך גם לתת יותר מעצמו, להעניק לאחרים, לפתוח את הלב כלפי הפרטנרים והפרטנריות ביחסים ולהיפתח להתפתחות מנטלית ועסקית עם שותפים חדשים שיפתחו בו גם הסתכלות אחרת וגם גישה חדשה לחיים.

האריה שייך לקבוצת המזלות הקבועים ועל הקבוצה הזו כולה, הכוללת חוץ מהאריה גם את הדלי, העקרב והשור, משפיע בעיקר פלוטו שישהה במזל דלי. פלוטו מאתגר את האריות עם שותפים עוצמתיים וביחד הם יכולים לעשות הרבה יותר. זה נכון גם לזוגיות ויחסים: הכנסת מינון גבוה יותר של עומק ליחסים ובחירת פרטנר או פרנטרית שמתאגרים אתכם, עשויה להפוך את מערכת היחסים למעניינת ומאתגרת יותר ממערכות אחרות.

בוטום ליין - יחסים בעלי עומק מאתגרים יעזרו לכם לממש את רוב המטרות שלכם כהכנה לבואו של יופיטר למזל שלכם בשנה הבאה.

הורוסקופ יומי למזל אריה >>

מזל בתולה (22.09 - 23.08)

השנה מגיעה לסיום נוכחותם של סטורן ונפטון במזל דגים, המאכלס את בית הזוגית והיחסים שלכם, בתולות. סטורן הכביד עליכם מאוד ממקום של יחסים הדורשים התמסרות ובנייה, בעוד נפטון הקשה להתמודד עם העובדות בגלל מעורבות רגשית גבוהה וחסרת גבולות.

השנה עוברים השניים לבית ההתחדשות שלכם, בית הטרנספורמציה שבו אתם נפגשים עם הצורך להמציא את עצמכם מחדש - הן בנושאי מסגרת ותוכן איכותיים שיכילו את התכנים החשובים לכם והן בחיפוש עומק ומשמעות בעולם החומר הדורש מכם להתעלות מעליו ולהפוך את הרגש עצמו למקום גבוה, עוצמתי ורוחני.

הדרישה בגדול ממזל בתולה המעשי ועולמו המסודר היא לוותר על הידע הזה כדי להבין לעומק עד כמה מה שקורה מתחת לפני השטח ומעליו משמעותי יותר מהשטח והחומר עצמו. במקביל, מאפשר מעברו של יופיטר למזל סרטן ליהנות משפע של תמיכה מהצד החברתי שלכם ומהמיקום האישי שלכם בכל מה שקשור למוסדות וארגונים בחייכם.

מעברו של אורנוס לבית הקריירה שלכם במזל תאומים מדגיש את היכולת להתנתק ממה שהעיק והכביד עליכם עליכם בשנה האחרונה ולוותר על ההצמדות לחומר ברמה הפשוטה - תמורת הבנות ותובנות חדשות, הן בנושאי טכנולוגיה ורעיונות חדשים שדוחפים אתכם קדימה והן בגישה שונה, הוליסטית, ובה היכולת לחבר את עוצמת הבנת הפרטים לטובת הביחד עם הקהילה ואלה שסביבכם ואל הרגש שמחבר אתכם לאנשים שסביבכם במקום ההצמדות לעובדות ולפרטים הקטנים שעוצרת אתכם מחוויית הביחד הזו.

זו שנה משמעותית מאוד שתעזור לכם לצאת מעצמכם ומהמטרות שליוו אתכם בשנים האחרונות ולהתחבר לעולם ולקהילה סביבכם ברוח - ולא רק בחומר.

הורוסקופ יומי למזל בתולה >>

הורוסקופ. ShutterStock
הורוסקופ חגיגי לשנת תשפ"ה - שנה של מהפכים/ShutterStock

מזל מאזניים (23.10 - 23.09)

מעברם של סטורן ונפטון אל בית הזוגיות, היחסים והשותפויות שלכם, יוצר דיאלוג מסוג חדש ולא מוכר עם בני ובנות הזוג שלכם ועם השותפים שלכם.

כעת האפשרות לממש רעיונות, תוכניות ויוזמות בעזרת דיאלוג יצירתי ומעמיק עם מי שנמצא ממול מאפשרת לכם להתמודד עם אתגרים גדולים באמת כמו בניית מערכת יחסים איכותית במינון גבוה יותר של עומק ומשמעות, או בניית שותפויות שבהם תחושת הביחד מאפשרת לשניכם להתמודד גם עם המטרות הקשורות להתפתחות האישית של כל אחד מכם בנפרד וגם להצליח להתמודד עם אתגרים גדולים באמת שלא הייתם יכולים להתמודד איתם בנפרד. זה כמובן תלוי במידת ההתמסרות שלכם - אם לקשר הזוגי ואם לשותפות העסקית ומידת האמון שלכם בפרטנרים שלכם.

במקביל עובר יופיטר, כוכב השפע, לבית הקריירה שלכם ומאפשר לכם להחלים מפגיעות עבר מסמכויות מסוגים שונים, החל מהורים וכלה בבוסים ואחראים, ולצאת לדרך חדשה המורכבת מאמביציה, עוצמה ואמון שתביא אתכם לתחושה מדהימה: תחושת שליטה בחייכם.

עם השליטה הזו יאפשר לכם יופיטר למקד את האמביציה שלכם במה שחשוב באמת, תוך שימת לב במקביל לא רק לעובדות שאותם אתם מנסים לקבוע אלא גם ליחסים עם אלה שאיתכם או מולכם, תוך שאתם מנסים ליצור שם אווירת בית ומשפחה וקירוב לבבות.

זה אומר שאת השנה הזו יוכלו המאזנאים להקדיש למינון גבוה של צמיחה והתפתחות אישית, ככל שמידת המודעות שלכם ליכולות שלכם מצד אחד ולאלה שאתכם או מולכם מצד שני תהיה גבוהה יותר והוגנת יותר.

את הצורך בצמיחה אישית מואצת מבליט גם מעברו של אורנוס למזל תאומים, כשהמדובר בצמיחה מנטלית ולוגית, תוך שימוש בעזרים טכנולוגיים במינון גבוה וכמובן בעזרי הבינה המלאכותית גם לצורך פריצות דרך חדשות בנושאי דמיון ויצירתיות, ויצירת זירות פעולה חדשות ומלהיבות.

הורוסקופ יומי למזל מאזניים >>

מזל עקרב (21.11 - 24.10)

פלוטו, שליט המזל שלכם, יבלה את עשרים השנים הבאות במזל דלי, תוך שהוא נכנס לאזורי פעולה חדשים ולא מוכרים, ויוצר ממש מציאות חדשה ומרתקת, גם כזו שמביאה איתה מהפכות של ממש - אם בחשיבה, אם בתפיסה ואם ביצירה (אם יש בהן צורך).

רק כדי להזכיר - בפעם הקודמת שפלוטו שהה במזל דלי הוא יצר שבע(!) מהפכות שונות ששינו את פני האנושות כל אחת בתחומה, כמו למשל המהפכה הצרפתית, המהפכה האמריקאית, המהפכה התעשייתית, מהפכת ההשכלה ועוד.

השפעתו של פלוטו היא השפעה טוטאלית: הוא שובר, הורס ובונה מחדש רבדים שלמים של מציאות, בעיקר כאלה שהגיעו למיצוי ואפילו סיאוב מסויים, ושזקוקים להתחדשות אמיתית. יש רבים הטוענים שפלוטו מביא איתו את מלחמת בני האור עם בני החושך לידי עימות של ממש, כשרבים טוענים שהמדובר במלחמת הליברליזם מול הפונדמנטליזם הדתי.

השפעתו של פלוטו על בני מזל עקרב תהיה משמעותית והוא יאפשר להם לצאת מעולמם המופנם אל תוך מציאות פתוחה ומאפשרת, הן מנטלית והן טכנולוגית, ולמצוא את המקום שבו יוכלו גם למצוא וגם לשתף את העולם בחיפושיהם אחרי העומק והמשמעות הדרושים להם.

באותה מידה ישפיע פלוטו גם על שאר חברי קבוצת המזלות הקבועים. את הדליים ילמד פלוטו לתת מקום לרגשות עמוקים ולרגש בכלל, מקום שהדליים נזהרים ממנו ומנסים להסתגר בבועתם השכלתנית, את האריות - לתת עוצמה ומשמעות ליחסיהם בזוגיות ובשותפויות, ואת השוורים לצאת מעולמם והרגליהם השמרנים ובעיקר מהתלות בחומר ולהתחבר לתחושת ביחד עוצמתית וממנה אל העולם בכלל.

הורוסקופ יומי למזל עקרב >>

מזל קשת (21.12 - 22.11)

יופיטר, שליט הקשת, יעבור השנה ממזל תאומים המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, שבו לימד אתכם לא מעט על עוצמתם של יחסים שניגשים אליהם ממקום של שפע ופתיחות וחופש אישי, אל מזל סרטן הרגשי. הוא ילמד את הקשת ההרפתקן והאנרגטי כיצד להעביר את העוצמה הפיזית והמנטלית של יסוד האש הקשתי אל המקום הרגשי של מזל סרטן - הקשור לקשר העוצמתי עם בני הבית והשורשים. העוצמה תמצא בחיבור של הקשתים עם השורשים והבית הפנימי, כמו גם עם בני הבית כשעוצמתכם ואיכותכם האישית מהדהדים אליכם את מה שאתם משקיעים בהם.

עוצמתו של הקשת בדהירתו המוחצנת החוצה אל המרחבים הופכת מרוסנת יותר השנה ומשנה את כוון הפעולה שלה: כעת היא מופנית פנימה, אל מרחבי הרגש, התובנות העמוקות וההבנה שהחופש האמיתי הוא החופש לחוש בעוצמה את הדיאלוג עם העולם ועם אנשים קרובים - ולא רק לחוש אותו כשאתם דוהרים במרחב הפתוח. הרגש מחזיר אתכם פנימה ומאותת לכם מהו החופש האמיתי: לא לדהור בעוצמה אלא לאהוב בעוצמה ולהתמסר לאהבה הזו לבית הפנימי שיצר והגן עליכם כמו לבית שאתם עצמכם יוצרים כדי להשתייך אליו ולהעביר את הלפיד הזה הלאה דרך מדורת השבט הקשתית, כמו באותם ימים קדומים שבהם חיינו בשבטים.

מעברם של סטורן ונפטון למזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש מצביע על היכולת שלכם להתחבר רגשית לשני נושאים שבדרך כלל הם אנטיתזה לחופש שלכם: מסגרות הפעולה המדויקות והעוצמתיות שמביא איתו סטורן שבהן אפשר לפעול באופן מוגן וללא חשש, כמו למשל להתחתן ולתת לאהבה גושפנקה רשמית או לשותפויות העסקיות והמעשיות שלנו, שבהם העובדות תומכות בתוכן הרגשי שהן מכילות - ולא פועלות כנגדו.

מצד שני, מיקומו של נפטון במזל טלה מאפשר מתן לגיטימציה יפה להרגיש בעוצמת האש, שדומה לאש הקשתית: נלהבת, עוצמתית, אך גם ממוקדת מטרה, ובעזרת המיקוד הזה אפשר גם ליצור - וללא גבולות, בעוצמה ההרפתקנית הקשתית המוכרת.

הורוסקופ יומי למזל קשת >>

מזל גדי (20.01 - 22.12)

אתם עוברים מהפך מעניין השנה: מזל גדי שייך ליסוד האדמה, אבל סטורן, שליט המזל שלכם, עובר למזל טלה השייך ליסוד האש והיכולת שלכם בעזרתו להכניס השנה קצת יותר אש, פלפל והרפתקנות אל תוך עולמכם הגדי המובנה והמאורגן יחסית יכולה לא רק לשנות את כיוון וצורת הפעולה שלכם - אלא את איכות חיי הרגש שלכם כולה, לפחות לשנתיים וחצי הקרובות - שאחריהן יעבור למזל שור.

מזל טלה מאכלס את בית המשפחה שלכם וסטורן יכול להביא איתו כשהוא עובר לשם סדר עדיפויות חדש, גישה חדשה, כיוון חשיבה אחר כמו למשל להתמקד לאו דווקא במחויבויות שלכם כלפי העולם, הסביבה או המשפחה אלא דווקא בכם אישית: מה עושה לכם טוב? איזו מסגרת פעולה הייתם רוצים כדי שתוכלו למצות את הפוטנציאל שלכם באופן הטוב ביותר, מבחינת הקשבה, מבחינה רגשית לעצמכם ולמה שחשוב לכם?

באופן עקרוני סטורן לא שואל שאלות אלא מביא איתו דווקא תשובות, אבל במקרה הזה הוא מעורר בגדי הביקורתי והשיפוטי בעיקר כלפי עצמו את הצורך לתהות על מהות איכות חייו שלו, יחסית למה שרצה ותכנן, כמו גם את היכולת לראות את עצמו במשפחה ובבית גם בקונטקסט קצת שונה - לא רק כדמות הורית או ילדית כששתיהן חלק ממשפחה גדולה, אלא גם בהבנה עמוקה יותר של ישות עצמאית נפרדת מאחרים, שלה צרכים לביטוי אישי ורגשי שונים משל אחרים שנמצאים במשפחה.

גם מיקומו של נפטון יכול לתמוך כעת בשחרור מסויים משיפוטיות והמחוייבות הגדיית הקשוחה ומיקוד באזורי פעולה שאולי היו מעט חסרים בחייכם לאחרונה כמו יצירתיות, ביטוי אישי ייחודי ורגשות עדינים כמו חמלה, אמפטיה, הזדהות ועשייה מחוץ למסגרת המשפחתית, גם כזו שלא בהכרח תומכת בה אלא אפילו ההיפך, יוצאת כנגדה ועושה לה דווקא.

שינוי משמעותי נוסף הוא מעברו של יופיטר, כוכב השפע, למזל סרטן המאכלס את בית היחסים והשותפויות שלכם. יופיטר מביא איתו את היכולת לפתוח דף חדש ביחסים, דף אופטימי ושמח ואיתו גם עשייה שמחה יותר עם בן או בת הזוג - ומיקוד בצד האופטימי והשמח של היחסים. כך למשל זהו זמן נפלא לנסוע ביחד (יופיטר הוא גם כוכב הנסיעות) למקום בו שניכם תפתחו רגשית ממקום אנרגטי שמח - וגם היחסים יראו שמחים בהתאם.

אם אתם ללא בן או בת זוג - זה בדיוק הזמן לצאת למסע לגילוי הנפש שתתאים לעולמכם, ועדיף לחפש דמויות יופיטריות - אופטימיות, שמחות ו/או כאלה בעלי מנטליות אחרת שנולדו בחו"ל, אלמנט שעשוי לשחרר אתכם בהתייחסות ובבניית הקשר עם אדם שבא מעולם חדש, מרתק ולא מוכר. בקיצור, תנו צ'אנס לאהבה, מאותת יופיטר, בין אם מדובר בקשר שכבר קיים וצריך להפיח רוח בגחלים העוממות, ובין אם מדבר בצ'אנס לקשר חדש - והפעם לקשר שמח שכדאי גם לא להלחיץ אותו בביקורתיות שלכם, גדיים.

הורוסקופ יומי למזל גדי >>

מזל דלי (18.02 - 21.01)

אתם עוברים את אחת השנים המשמעותיות ביותר בחייכם, בהתייחס לשנים האחרונות: פלוטו היצרי חוזר למזל שלכם וישהה בו עשרים שנה - ועם פלוטו, גם אם נרצה, שום דבר לא יוכל להיות כפי שהיה עד עכשיו.

הדלי שייך ליסוד האוויר השכלתני והמרוחק משהו. אורנוס הוא זה ששולט על הדלי, כוכב לא אישי בעל תדר מנטלי גבוה ואינטליגנטי. אולם מעברו של פלוטו למזל דלי משנה את התמונה.

הדלי בדרך כלל שומר על עצמו ומנסה להיות מעורב כמה שפחות מבחינה רגשית, כדי שלא לאבד שליטה בחייו, כמו שקורה לו שהרגש שולט. אולם כשפלוטו שוהה במזל שלו, לדלי אין ברירה: העוצמות הרגשיות של פלוטו מכריחות אותו לצאת מהבועה האינטליגנטית המוכרת ולתת לעצמו לבטא רגשות למרות הסיכון המסוים של איבוד שליטה כשהוא מרגיש, כיוון שאז הוא חש חשוף ופגיע.

פלוטו מביא איתו מהפכה רגשית לעולמו של הדלי, אם דרך סיטואציות שמכריחות אותו להיחשף רגשית, ואם דרך אנשים עוצמתיים ורגשיים שנכנסים לחייו ומכריחים אותו לקחת חלק במעורבות הרגשית הזו ולהגיב בעוצמה - בכל מקרה אין מצב שהדלי יישאר כפי שהיה אחרי כניסת פלוטו למזל שלו.

תורם לכך גם מעברו של אורנוס, שליט הדלי למזל תאומים, המאכלס את בית היצירתיות והרומנטיקה של הדלי. אפשר לומר שאין כוכב בעל אוריינטציה פחות רומנטית מאשר אורנוס, אך מצד שני - יש בהחלט אנשים בעלי אורנוס עוצמתי במפת הלידה שלהם, שהם פחות רומנטיים באופן מודגש אולם בהחלט זקוקים לאהבה, אך באיפיון מרוחק יותר עם הרבה ספייס.

לדליים חסרי הזוגיות, אורנוס דווקא מביא איתו אפשרות להכיר אנשים שמתאימים להם מנטלית, גם רגשית וגם זוגית, אם עוד לא מצאו עד עכשיו את המתאים. אולם לדליים שהתפשרו וחיים במציאות רגשית לא מוצלחת בגלל הפשרות שעשו, מביא איתו אורנוס את היכולת לבחור לנתק את הקשר ולצאת ממנו, כשהוא מגביר את הלחץ הרגשי על אלה שאינם מאושרים מהבחירות שלהם.

אורנוס במיקום הזה יכול להיות גם יצירתי מאוד ולהביא איתו לדלי יכולת לעבוד וליצור בתחומים שהוא אוהב, בעיקר תחומים טכנולוגיים למשל, אך גם בתחומים אחרים הקשורים למוסדות וארגונים, כמו פסיכולוג ארגוני למשל, או כל תחום שהתוצר שלו הוא מפותח מנטלית אך לא אישי, שמתאים לאורנוס.

הורוסקופ יומי למזל דלי >>

מזל דגים (20.03 - 19.02)

נפטון שהה במזל דגים עליו הוא שולט במשך 13 שנים ובפרק הזמן הזה חוו אותו הדגים בעוצמה. חלקם פנה לתחום רוחני, חלקם פנה לתחום טיפולי וחלקם הפך יצירתי מאוד ופנה למשחק, תחום שבו הדגים ממש טובים כשהם בעלי יכולת להזדהות באופן מושלם עם התפקיד או להחליף זהות.

כעת עובר נפטון למזל טלה השייך ליסוד האש, המאכלס את בית החומר והכספים שלכם, מקום בו ישהה גם כוכב סטורן.

נושאי חומר וכספים מעולם לא היו הנושאים המועדפים על מזל דגים, השייך ליסוד המים ולקבוצת המשתנים. סמל המזל המראה שני דגים השוחים בכוונים הפוכים מצביע על קו אופי מסויים, שבו מינון השינויים, הן בהתנהגות והן בעשייה, הוא גבוה במיוחד, והתנודות במצבי הרוח הן בדרך כלל קיצוניות - אי שם על הסקלה בין אופוריה לדכאון, וחוזר חלילה.

מכאן שגם המיקום של נפטון בבית הכספים של הדגיג אינו אידיאלי. אלה נושאים הדורשים שיקול דעת ובניית סדרי עדיפויות, ואת אלה אכן יכול להביא איתו סטורן שגם הוא עובר לכאן כולל גם בניית סדרי עדיפויות לפעולה והגדרת מטרות ארוכת טווח, ממקום נוקשה ומדויק. זה בהחלט יכול לעזור לדגיג הממוצע, אם יצליח לשכנע את נפטון לפעול אכן לפי דרך הפעולה של סטורן, אבל מה לעשות ונפטון שגם הוא עובר לבית החומר והכספים הדגי פועל באופן שונה, כשמעורבות רגשית גבוהה מפעילה אותו לכאן או לכאן, ויוצרת לעיתים סכנה של מסע קניות רגשי והוצאת כספים לפי מצבי הרוח הדגיים המשתנים.

הקונפליקט הזה ילווה אתכם בשנתיים וחצי הקרובות ואתם תנועו בין הצורך לבנות התנהלות כספים חכמה ומדויקת ואף קמצנית משהו בחשבון הבנק, ובין מצבים של איבוד כל רסן כשמצב הרוח משתנה, וכאן תצטרכו להתאפק ולהמנע ממסעות של קנייה רגשית, על כל המשתמע.

נפטון יביא איתו את הדחפים כשהרגש משתולל, וסטורן ירד עליכם בהמשך על השטויות שעשיתם - זו בהחלט אפשרות סבירה כשהשניים האלה נמצאים בבית שמייצג בטחון, שחלקו הגדול הוא בטחון כלכלי. אין ברירה - הדגיג שלנו יצטרך השנה, יותר מאשר בשנים אחרות, ללמוד איך לטפל בחומר ובכסף, לשנות סדרי עדיפויות ובעיקר ללמוד להתאפק ולשים איכשהו גבולות לנפטון, כשהרגשות סוערים ודורשים פיצו בדמות מסע קניות מסיבי בקניון הסמוך.

במקביל, כאילו כפיצוי מסויים, נוכל השנה למצוא את יופיטר, כוכב השפע, בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם. יופיטר יוכל להביא איתו שפע של רומנטיקה, היכרויות ואפילו אהבה פרופר, בתנאי שתלמדו השנה גם לשים גבולות מצד אחד ולא לאבד בקלות את הראש, ומצד שני - לתת צ'אנס למי שעומד איתן עם שתי הרגליים על הקרקע ויש לו ערכים משותפים של ביטחון, בית ומשפחה כמו שלכם, כי אם יופיטר בבית החמישי - יש בהחלט סיכוי שתכירו אדם עם מנטליות פתוחה ושמחה, מרבה בנסיעות, כזה שיגרום לכם לבזבז כספים או לפחות לא יעזור לכם לשמור על שלכם. הסיכוי שלמרות הכל זו תהיה אהבה אמיתית, כמו בספרים, בהחלט אפשרי.

מכאן, זה תלוי בכם, עם איזה משני הדגים תתייעצו לפני כל פעולה או פגישה: עם השמח והיצירתי או עם הפסימי והדכאוני? בכל מקרה, כדאי שלשניהם יהיה מספיק הגיון בריא כדי לקבל את ההחלטה הנכונה.

הורוסקופ יומי למזל דגים >>

ואחרי כל זה - שנה טובה ומשובחה ממני ומהכוכבים,
יאיר טריבלסקי


רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully