וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 6-12 באוקטובר 2024

עודכן לאחרונה: 8.10.2024 / 9:00

מילת המפתח של השבוע הזה מבחינת הכוכבים היא מתח - והרבה ממנו. יהיה קשה השבוע למצוא לנו איזו פינה רגועה או פיסת קרקע יציבה מתחת לרגליים שבה נרגיש בטחון. הנה ההורסקופ השבועי שלנו

הורוסקופ לשנת תשפ"ה/יאיר טריבלסקי

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

מילת המפתח של השבוע הזה מבחינת הכוכבים היא מתח - והרבה ממנו. גם השמש וגם מרקורי שבמזל מאזניים יוצרים זוויות מתוחות במיוחד לסטורן הנוקשה, לאורנוס התזזיתי ולנפטון המטשטש והמערפל. יהיה קשה השבוע למצוא לנו איזו פינה רגועה או פיסת קרקע יציבה מתחת לרגליים שבה נרגיש ביטחון.

לא מדובר באופן ישיר דווקא על המלחמה בלבנון שתופסת נפח הולך וגדל, על המלחמה המתחדשת בצפון עזה ובג'באליה ועל מטען הנפץ ההולך וגדל בגדה, אולם הצירוף של שלושת אלה מראה לנו שכל המדינה בעצם נמצאת במלחמה אחת גדולה והמצב הביטחוני, מדיני והכלכלי גורמים לתחושת חוסר בטחון ואי וודאות הולכת וגדלה, כשמצב הכוכבים רק משקף אותם באופן מדויק.

הבוץ הלבנוני חוזר להיות הבוץ הטובעני שהכרנו טוב כל כך שאיבדנו בו לא מעט בחורים, אירן מתופפת לא באצבעות ומחכה למכה הגדולה שאמורה להגיע מאתנו ומחמשת עוד טילים בליסטיים, והכלכלה הולכת ומדרדרת - מה עושים? ובכן, ידידנו אשר על המהפכות למיניהן, הלוא הוא פלוטו, תיכף מסיים את פסק הזמן שלקח כשהיה במזל גדי ובנובמבר חוזר אלינו בפול ווליום והפעם לעשרים שנה בערך ללא הפסקה. פלוטו ללא הפסקה הוא מנוע ענקי שלא מפסיק לייצר מהפכות ותהפוכות, כשהוא נותן ביטוי ומעלה אל פני השטח את כל הקונפליקטים שהרכיבו את האווירה כאן בחודשים האחרונים בזמן שיצר זווית אגרסיבית למפת המדינה. תיכף הם מתפרצים שוב החוצה ביתר שאת, והפעם חלקם יהיו גם פנימיים - שעד עכשיו המלה "מלחמה" החזיקה אותם בפנים, על אש קטנה, כמו ילדים סוררים שהמבוגרים ניסו לשמור בשקט שלא יפריעו לגדולים.

אולם זה אותו פלוטו שלפני 300 שנה בערך כששהה במזל דלי, יצר שבע מהפכות שונות - החל מהמהפכה הצרפתית והאמריקאית עם מלחמת האזרחים וכלה במהפכת ההשכלה והמהפכה התעשייתית, והוא הולך כמו שאומרים בטיק טוק לתת בראש ולכולנו.

מה שנחווה בחודשים הקרובים היא התחדשות הדיאלוג של כולנו עם המעמקים שכל כך טרחו להסתיר או לא להכיר בהם שנים רבות, כשהצורך בשליטה כוחנית - חילונית קיצונית מצד אחד ושליטה ממקום פונדמנטליסטי כוחני מצד שני - פוגש את הצורך של המציאות החילונית של המעמד הבינוני וערכיה, שהציונות היא אחד מהם, שמדברת על חופש שוויון וכו'. כל מה שלמדנו בשעורי חברה ומולדת בבית הספר, ופה ושם גם נרדמנו בגלל החומר המשעמם הזה שהיה מובן מאליו לכולנו עד שלא היה צורך בכלל ללמוד אותו - עכשיו מתברר שהוא ממש, אבל ממש, לא מובן מאליו. כל זה רק על קצה המזלג.

ארחיב בהמשך כשפלוטו יחזור לדלי ונוכל לעקוב אחריו בעניין זה. יהיה מרתק.

האירועים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. שמש בזווית מתח של 150 מעלות לסטורן.
2. מרקורי בזווית מתח של 150 מעלות לאורנוס התזזיתי.
3. מרקורי בזווית מתח של 150 מעלות לנפטון המטשטש והמערפל.

תמונת לוויין של כוכב פלוטו, ספטמבר 2015. רויטרס
זה אותו פלוטו שלפני 300 שנה בערך כששהה במזל דלי, יצר שבע מהפכות שונות/רויטרס

זווית המתח של השמש עם סטורן הנוקשה - זווית המתח של השמש היא עם כוכב סטורן השבוע ולמרות המתחים שהיא יוצרת היא לא זווית גרועה כפי שהיא אולי נשמעת, כשאנחנו מדמיינים את הסטורן הקשוח הזה.

הזווית הזו בעצם מכריחה אותנו לשים את כל הרגשות שעוטפים אותנו כעת או עולים מתוכנו - ולהתמקד בעובדות. עובדות הן מספרים, ראשי פרקים, סדר יום והתנהלות מעשית של כאן ועכשיו. הזווית הזו מכריחה אותנו להתמקד בעיקר בזה ולהיות מדויקים וקפדניים, בעיקר כשזה קשור לנושאים כמו חומר וכספים או מסגרות פעולה. מהמקום הזה כולנו נתמקד השבוע בנושאי כספים קודם כל ותקציב המדינה שלנו שנפרץ זו הפעם השלישית כי מי שיוצר אותו שוב ושוב עושה עבודת טלאים מכיוון שבלתי אפשרי באמת לעשות איתו משהו סביר אחרי כל החשבונות הקואליציוניים.

זה נכון גם לנו עצמנו: זהו זמן טוב לכולנו להגדיר מטרות מעשיות ולבנות תכניות פעולה בנושאי פרנסה וכספים, שכן הלחץ של הסרטן מביא איתו גם גישה פסימית וגם קושי אמיתי להסתדר מבחינת ביטחון אישי ומשפחתי כשכל המדינה הזו בעצם במצב לוחמה שרק הולך ומתחזק לעוד ועוד זירות.

לא קל לפעול עכשיו, אבל חייבים קודם כל להתארגן, לשים דברים בסדר עדיפויות נכון ולבנות על מילה אחת שצצה מהזווית הזו: הישרדות. זה יהיה המאבק של כולנו, לנסות ולהגיע לפחות עד סוף השנה למצב סביר יותר עם עצמנו ולקוות שגם למעלה שם יקבלו החלטות טובות יותר, אם כי הפסימיות של סטורן לא נראית מתרשמת במיוחד ממה שקורה שם: כל אדם לעצמו, לחשבון הבנק שלו, אומרת הזווית, וזה הזמן לחפש מקורות הכנסה נוספים, להדק את החגורה, ולצפות שיעבור זעם, למרות שפלוטו טוען שהזעם, הזעם האמיתי, עוד לא ממש החל. בקיצור, יהיה מעניין.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות גדי, סרטן, טלה, מאזניים, אריה, עקרב, שור ודלי.


עוד בנושא:
הורוסקופ לשנת תשפ"ה: שנה של שינויים

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
הורוסקופ וכסף. ShutterStock
לא קל לפעול עכשיו, אבל חייבים קודם כל להתארגן, לשים דברים בסדר עדיפויות נכון ולבנות על מילה אחת שצצה מהזווית הזו: הישרדות/ShutterStock

זווית המתח של מרקורי עם אורנוס התזזיתי - גם בזווית הזו יש מתח והוא מופיע בעיקר בתקשורת שלנו. אורנוס הוא בעצם אוקטבה גבוהה של מרקורי, אבל הוא מהיר יותר. התדר שלו אינטנסיבי יותר והוא יוצר כוח טבע שאמור לבשר ולהוביל שינויים בסדר הקיים, יותר מאשר ליצור תקשורת בטוחה, חכמה ואינטליגנטית.

אורנוס גורם לנו להגיב בחוסר סבלנות וסובלנות לכל מי שחושב איטי יותר מאתנו או לא מבין אותנו בשניה הראשונה - והוא גם עלול לגרום להתפרצות פתאומית של זעם וכעס כשלא קולטים אותנו או את מה שיש לנו לומר. זו זווית של חוסר ויסות חושי מסויים וחשוב ולנסות להישאר מאופקים וסבלניים עד כמה שאפשר, כי תחת השפעת הזווית הזו היכולת שלנו לאבד חברים ומכרים גבוהה במיוחד. חשוב גם לנהוג בזהירות ולא באימפולסיביות כעת ולא להסלים ויכוחים או לנתק קשרים, גם אם מתחשק.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות תאומים, בתולה, דגים, קשת, דלי, אריה, שור ועקרב.

זווית המתח של מרקורי עם נפטון המטשטש והמערפל - זו זווית שמביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד. הזווית הזו מביאה איתה גם טאץ' יצירתי מאוד, אבל הרגש יכול לטלטל אותנו מעלה מטה שוב ושוב ובאופן קיצוני. זה מביא איתו בעיקר תחושות של חוסר ביטחון וחוסר ודאות - ואנחנו יכולים להגיב מרגש ובאופן קצת חסר פרופורציות גם למצבים שלכאורה אין שום סיבה מעשית להגיב אליהם כך. מצד שני, הצד היצירתי שמתעורר תחת הזווית הזו מביא איתו לעיתים קסם מיוחד למילים שלנו, כמו גם יכולת להכיל רגשות של אנשים אחרים, להבין, לעודד ולנחם - ולהיות שם עבורכם. נפטון גם מביא איתו טאץ' רוחני מעניין ולפעמים דווקא כשהוא נוכח כמו בזווית הזו, מתחשק לנו ללכת לסדנה רוחנית כלשהי או סדנת מודעות מעניינת במיוחד.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת.


בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס, שליט המזל שלכם, ממשיך לנוע במזל סרטן ולהקצין מערכות יחסים רגשניות הקשורות לבית ולמשפחה. דרמות כאלה ואחרות עלולות להופיע מדי פעם אבל שיחות עומק יכולות לנטרל אותן - ואולי להביא גם לתובנות חדשות.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, שוהה במזל עקרב ויוצרת בכל השבוע הזה משולש המורכב מזוויות הרמוניות של ונוס עם סטורן ומרס, שנמצאים גם הם במזלות ביסוד המים. זה יכול לתת תחושה של הרמוניה ושליטה מסויימת במה שקורה - אך המצב לא תמיד כזה. הימנעו מאכילת יתר.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, יוצר שתי זוויות של מתח עם אורנוס ונפטון, שהן הפוכות בהשפעתן. נפטון מביא איתו מצבי רוח מהורהרים ורגשניים ואולי גם רצון להסתגר, אורנוס מביא איתו עצבנות וחוסר שקט ורצון בהרבה ספייס. בכל מקרה - השבוע לא מנתקים קשרים.

סרטן
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם והוא גורם לכם להיות הרבה יותר אסרטיביים ואפילו אגרסיביים. נצלו אותו לעשייה אפקטיבית כמו למשל לעבוד הרבה או להחליט על שיפוצים - ולהימנע מדרמות וסערות במשפחה שעלולות לגרום לריחוק וניתוק.

אריה
זווית המתח של השמש עם סטורן מכבידה עליכם השבוע, אריות. אין ברירה - זהו זמן שבו צריך לשנס מתניים ופשוט לפעול אך לא באופן אימפולסיבי אלא באופן קפדני ומדויק. כעת הזמן לעבות את השורה התחתונה ולממש רעיונות פוטנציאליים.

בתולה
השמש ומרקורי במזל מאזניים מדגישים את הצורך בבדק בית אמיתי בכל מה שקשור לחשבון הבנק שלכם, בתולות. זה הזמן לראות את כל התמונה, לחשוב כמה צעדים קדימה ובעיקר לנסות לתכנן ולחשוב לטווח ארוך, בתולות.

צפו בתחזית המורחבת:

מזל תאומים. ShutterStock
תאומים: השבוע לא מנתקים קשרים, גם אם מרגיש לכם שאתם חייבים/ShutterStock

מאזנים
ונוס, שליטת המזל שלכם, שוהה במזל עקרב המאכלס את בית הכספים שלכם. מצד אחד זהו זמן טוב לקדם עבודות ונושאים שמכניסים כספים. מצד שני ונוס עלולה לגרום לנו לבזבז כספים שלא לצורך אמיתי. בכל מקרה, הימנעו מאכילת יתר רגשית.

עקרב
ונוס הרגשית שוהה במזל שלכם וזה בדיוק הזמן שמזל עקרב הקשוח ינסה לשם שינוי לפתוח את הלב ולאפשר לו להוביל מהלך. כעת הזמן לתת מקום גדול יותר לאהבה, כי ונוס תיכף ממשיכה הלאה ואתם תחמיצו את ההזדמנות.

קשת
זווית של מתח בין ונוס ליופיטר, שליט המזל שלכם, מביאה איתה השבוע צורך אמיתי בחיבוק ובמילה טובה. כעת כשקצת קשה יותר לצאת למרחבים שהקשת אוהב, מומלץ להיכנס למרחבים שבפנים. זמן מצוין לשיחות עומק שחיכו זמן רב.

גדי
השמש ומרקורי במזל מאזניים והדגש כעת הוא על קריירה ודרייב, גדיים. זהו זמן להתארגן מחדש אחרי החג וגם אם אין הרבה זמן עד סוכות - כעת אפשר להגדיר מחדש את המטרות שלכם עד סוף השנה ולצאת לפעולה.

דלי
ונוס הרגשית שוהה בבית הקריירה שלכם ומביאה אליכם הרבה קסם אישי ויכולת למנף את הנוכחות שלכם לעשייה. זווית של מתח בין מרקורי לאורנוס, שליט המזל שלכם, עלולה לגרום לקצרים בתקשורת ולאי הבנות. נסו להסביר את עצמכם ולא להתנתק.

דגים
זווית של מתח בין מרקורי, שליט המזל שלכם, לכוכב נפטון עלולה לגרום למעורבות רגשית גבוהה מדי דווקא בהחלטות מעשיות ובהסתגרות מסויימת לקראת סוף השבוע. אתם רגישים ופגיעים מהרגיל למילים של אחרים. אל תאבדו פרופורציות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully