וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תשתמשו במאכלי החג לטובת כישוף שיביא לכם אהבה ושפע

יפעת אורלב, נומרולוגית קבלית ומערבית

3.10.2024 / 18:39

המתקשרת יפעת אורלב נעזרת במאכלי ליל הסדר לצורך הכנת "כישופים ירוקים" על פי תרבות הכישופים העתיקה כדי להביא לחיינו אהבה, מזל ושפע. כך תעשו זאת בעצמכם

סגולה ירוקה להגברת האהבה והשפע בשנה הקרובה - בעזרת גרגרי תפוחי עץ בדבש/יפעת אורלב

בראש השנה נהוג לטבול תפוח בדבש, לאכול ראש של דג, רימונים ועוד מיני מזונות עליהם אנו מברכים בערב החג. נשאלת השאלה כיצד מתייחסת היהדות למאכלים האלה והאם יש להם הוכחות כתובות גם בתרבויות הכישופים הירוקים בעולם? התפוח למשל הוא פרי בריא וטעים, רב עונתי, ולכן ידועה האימרה כי מי שאוכל תפוח מידי יום לא יחלה לעולם: "One apple a day keeps the doctor away".

טבילה של תפוח בדבש בראש השנה הוא מנהג יהודי שמקורו ביהדות אשכנז. בסדר ליל ראש השנה נוהגים לטבול תפוח בדבש ולומר "שתחדש עלינו שנה טובה ומתוקה". מנהג זה מבטא את התקווה שהשנה החדשה תהיה מתוקה. חז"ל אומרים שתפוח נחשב לפרי הפיתוי בגן עדן. כך קיבל התפוח מעמד של כבוד בתורת הפיתויים. גם בטקסים פגאניים, טקסי עבודת אלילים עתיקים, האמינו שהתפוח הוא פרי פיתוי ולא התאנה והשתמשו בו למטרה זאת.

אמונה תפלה מעניינת הנוגעת לתפוח שמקורה באנגליה העתיקה היא שכדאי לשפשף את התפוח לפני שנוגסים בו כדי שלא יהיה לנו ביש מזל - וכדי לא לעורר את השטן שרוצה להשתלט על נשמתנו (רחמנא ליצלן).

התפוח בתרבויות העתיקות מסמל שגשוג ופריחה - במיוחד הגרעינים שלו. בתרבות הכישופים העתיקה מאמינים שאם נחצה תפוח (אדום, ירוק או צהוב) לשניים וניקח ממנו 5 גרעינים, אותם נערבב עם כף דבש ומקל קנמון, ונעטוף בתפילה יהודית וחוט אדום להגנה - הסגולה הירוקה תבטיח מזל טוב, אהבה ושמחה למשך כל השנה.

כך תכינו סגולה ירוקה להגברת אהבה ושפע בעזרת תפוח דבש ומקל קינמון לכבוד השנה החדשה:

@ifatorlev

סרטון חדש לראש השנה עם תפוח עץ. שווה צפיה.

♬ צליל מקורי - Ifat Orlev

רימון וראש של דג

גם הדג מקבל מקום של כבוד בתורת הכישופים הירוקים. בתרבות היהודית הדג נחשב למביא מזל וברכה - ובראש השנה נהוג לומר ש"נהיה לראש ולא לזנב". בבתים מסוימים נהוג לאכול דג כל שבת היות והערך הגימטרי של דג הוא 7, המסמל את היום השביעי המקודש.

לפניכם סגולה ירוקה עם דג שנועדה לטיהור אנרגיות ולקוחה מתרבות הכישופים המצרית:
רושמים בפתק את כל מה ומי שמפריע לנו בחיינו, לוקחים ראש של דג, חוצים אותו לשניים, שמים את הפתק בפנים עם חופן מלח גס וסוגרים את ראש הדג. את הדג עם הפתק שורפים מחוץ לבית, כשהאמונה היא שמעשה זה לוקח מהאדם שערך את הטקס את כל האנרגיות הקשות והמכבידות.

הרימון הוא אחד הפירות שיותר מזוהים עם ראש השנה. בתרבות היהודית מסמל הרימון ברכה, שפע חקלאי, יופי וחוכמה. הרימון נזכר בתורה כפרי מקשט וכסמל להצלחה ושפע. הוא נמנה עם שבעת המינים שהתברכה בהם ארץ ישראל ולכן נחשב לפרי מבורך. בתרבויות הכישופים בעולם הוא נחשב לפרי שמזוהה בעיקר עם פריון.

לפניכם סגולה ירוקה לפריון עם רימון על פי תורת הכישופים הירוקים:
לוקחים רימון, חוצים אותו ומוציאים ממנו את כל הגרעינים ללא המעטפת האדומה (שממנה מכינים מיץ רימונים). הכוונה היא להוציא את החלק האדום מהגרעינים ולהשאיר אותם לבנים. שימו את הגרעינים מתחת למזרן אם אתן חפצות להיכנס להריון - גם אם לא בעת הזאת. זו סגולה נפלאה לפוריות, הולדת ילדים בריאים ולמניעת מצב של עקרות.


עוד בנושא:
"אני מכשפה ישראלית ירוקה. כך תסירו עין הרע בטקס קל לביצוע"

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה

והנה כמה כישופים ירוקים שתוכלו לעשות עם פירות וירקות אחרים:

כוחו של השום בהסרת עין הרע:

@ifatorlev

לשום יש הרבה כח בהסרת עין רעה. הסרטון הזה קל לישום ועוזר רבות בהסרה. אני עושה את הטכס קבוע כל ימי חמישי. שווה צפיה!!

♬ Spooky, quiet, scary atmosphere piano songs - Skittlegirl Sound

שימוש בגרעין של התמר נגד אנרגיות שליליות:

@ifatorlev

אל תזרקו את הגרעין של התמר. כנסו לסרטון ותדעו למה. צפיה מהנה

♬ צליל מקורי - Ifat Orlev

לסיכום, אחרי שהנחתם את מאכלי החג על שולחן החג לצרוך הברכות, אם נשארו לכם קצת רימונים, ראש של דג או תפוחים - תוכלו למצוא להם שימוש מבורך לפוריות, לאושר ולמזל.

שנה טובה ושקטה לכל עם ישראל. אמן.


הכתבת היא יפעת אורלב, מכשפה ירוקה, מתקשרת ונומרולוגית קבלית ומערבית.
לעמוד הטיקטוק של יפעת אורלב לחצו כאן >>

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully