וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר מצא: דור ה-Z בודקים את המזל של הבוס שלהם לפני שהם מסכימים לעבוד מולו

9.10.2024 / 0:02

מחקר שנערך לאחרונה מצא שכמעט חצי מילידי דור ה-Z בודקים מה המזל של הבוס שלהם לפני שהם מסכימים לעבוד מולו. אחרים מרחיקים לכת ומבצעים השוואת מפות לידה לפני שהם מתחייבים לעבודה כלשהי

ארבעת המזלות שהם הבוסים הכי טובים/@astrologyz.talk/

לבקש את תאריך ושעת הלידה המדויקים של הבוס שלך במהלך ראיון עבודה לא נשמע כמו רעיון כל כך טוב - אך מתברר שרבים עושים את זה. מחקר שנערך לאחרונה בארה"ב מצא ש-41 אחוזים מבני דור ה-Z (ילידי 1997 עד 2012 בערך) ובני דור ה-Y (דור המילניום, אלה שנולדו במהלך שנות ה־80 ועד סוף ה־90 של המאה ה־20) חוקרים את גלגל המזלות של הבוסים והקולגות הפוטנציאליים שלהם - לפני שהם מסכימים להצעת עבודה.

תוהים מדוע הדור הצעיר יותר פונה לאסטרולוגיה כדי לעזור להם לקבוע האם העבודה מתאימה להם? על פי המחקר, עובדי דור ה-Z נוטים פחות לעבוד במרחבי עבודה עצמאיים וחללי עבודה בניהול עצמי - מכיוון שהם מעריכים מגע אנושי ושיתופי פעולה ולכן האנשים איתם הם עובדים חשובים להם לא פחות מהעבודה עצמה. באסטרולוגיה, מפת הלידה היא מפה המעידה בין היתר על התנהגויות וטמפרמנטים מסוימים. לפיכך, סביר ואולי אפילו מומלץ (מבחינתם לעשות סטוקינג קטן של מפות הכוכבים לפני שהם מתחילים עבודה חדשה.

סינסטרי הוא חקר האינטראקציה בין שתי מפות לידה. בעוד שרוב האנשים משתמשים בזה כדי לקבוע תאימות רומנטית, ניתן ליישם את אותם עקרונות על כל מערכת יחסים - אישית או מקצועית.

מחקר מצא שדור ה-Z מסכימים להצעות עבודה רק לאחר בדיקה של גלגל המזלות. ShutterStock
מחקר מצא שדור ה-Z מסכימים להצעות עבודה רק לאחר בדיקה של גלגל המזלות/ShutterStock

אותו סקר מצא כי 62% מהמשיבים מדור Z יקבלו משכורת נמוכה יותר בתמורה לאיזון טוב יותר בין עבודה לחיים. עובדי דור Z גם נותנים עדיפות לסביבת עבודה תומכת - 78% מהם אמרו שמקום העבודה צריך לבנות קהילה, קשרים חברתיים ושייכות - ו-75% ציינו כי הנאה בעבודה הוא דבר חשוב. במובן זה, כוח העבודה הצעיר מעריך חיבור, התאמה ושיתוף פעולה - והאסטרולוגיה מגלה בדיוק את זה.

עוד בנושא
נחשפו 3 המזלות שבסבירות גבוהה יהיו מיליארדרים - ויש דוגמאות

סקר מצא: אלה המזלות שנוטים להוציא הרבה כסף על חופשות

כמובן שהתאמה אסטרולוגית לא נמדדת רק על פי קלות או דמיון - אלא גם על פי אתגר. מקום עבודה שמהווה אתגר עבורנו הוא לא פחות חשוב עבור הקידום האישי שלנו. לכן, דווקא לעבוד עם אנשים שדומים לנו יכול להוות חסרון.

כיום קל לאתר מזל של אדם, בין היתר מעסיק פוטנציאלי, אך בשלב הראיונות לא מומלץ לבקש מהמראיין את מפת הלידה שלו - אלא אם כן זהו תחום עיסוקכם. זה גם לא הדבר הכי מקצועי לספר למעסיק העתידי שלכם שאתם בני אותו מזל ושאתם "מבינים אותו", כך שאם עליתם על המזל שלו - כדאי שתבצעו את הבדיקה מבלי לשתף אותו ברגשותיכם. אם תתקבלו, תוכלו לשתף זאת בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully