וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות רעות למזלות: מרס ואורנוס התאחדו והכאוס שולט עכשיו

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 14:50

מפגש הכוכבים המפתיע בשמיים הוא אחד החשובים שהיו לנו בשנתיים האחרונות - והוא מביא איתו פוטנציאל להרס רב. זה מה שמצפוי לנו בימים הקרובים

הורוסקופ שבועי, ה-7.7.2024/יאיר טריבלסקי

אמש (שני, ה-15.7), כוכבי הלכת מארס ואורנוס יצרו צירוף מדויק במזל שור. האיחוד העוצמתי הזה הוא אחד המשמעותיים ביותר של 2024 - והוא מביא פוטנציאל לגילוי ולהרס. הפעם האחרונה שכוחות של התעוררות ופעולה היו קרובים כל כך הייתה באוגוסט 2022. המעבר הזה, שניתן יהיה להרגיש אותו במשך כל השבוע הקרוב, גם יפעיל אצלנו טריגרים וגם יעצבן אותנו.

"אם תהיתם למה אתם מרגישים טינה ואי שקט, שונאים פתאום את בן/ת הזוג או את ההורים שלכם, ולא מצליחים להפסיק לזמזם את I Want To Break Free של קווין, אז אתם לא לבד", הסבירה האסטרולוגית רדה ויגל ל-nypost, "שני שחקני הכוח הפלנטריים הללו מסיתים זה את זה, ועבורנו בני התמותה, התוצאות מוזרות, פתאומיות, מדהימות ומבלבלות. המתחים הקיימים מתגברים והם מוצאים שחרור בדרכים מזעזעות".

צירוף מרס ואורנוס מעודדים עצמאות בכל מחיר ואפילו נקיטת אמצעים או אמצעי ביטוי רדיקליים. זה לא אומר שמערכות יחסים חייבות להסתיים, אבל זה כן מרמז שהן ישתנו. "זה חל גם על הקשרים שלנו עם נושאים של מזל שור כמו ביטחון, יציבות וכסף", אמרה ויגל, "עצמאות בריאה נולדת מההבנה שאנו יכולים לקיים את עצמנו - והקשרים מתחזקים על ידי חיפוש אחר חיבור ולא תלות משותפת. במובן זה, מעבר זה יכול למשוך אותנו הן לעבר אוטונומיה והן לעבר אינטימיות אמיתית".

GIF - מאדים. ללא, מערכת וואלה
המפגש בין מארס לאורנוס מביא לנו לא מעט צרות/מערכת וואלה, ללא

הכוכבים קוראים לנו לפעול כעת, אבל ההגנה הטובה ביותר שלנו היא לקחת את הדברים בקלות. אל תתנו לתחושת דחיפות מוגזמת לגרום לכם להרגיש כאילו זה עכשיו או לעולם לא. מזלות שור, אריה, עקרב ודלי יחושו את ההשפעה החדה ביותר של האיחוד הזה.

"הלחץ יוחזר מרתיחה לחום נמוך כאשר מרס יעבור לתאומים ויתרחק מאוראנוס ב-20 ביולי", אמרה ויגל, "כאשר מרס ינוע מזירת השוורים הקבועה, הארצית והעיקשת של מזל שור אל האקלים האינטלקטואלי והגמיש של מזל תאומים, זה יכול להרגיש לנו פתאום כמו משב רוח מרענן".

"מזל תאומים מעודד ראש פתוח ושיח פתוח... מעבר לזה, הוא מבקש מאיתנו להרהר כיצד דפוסי החשיבה שלנו יוצרים ומגבילים אותנו וכיצד המילים שלנו יכולות לתפקד כמלח או דבש לפצעי העולם".

הרגשות יקצינו בירח המלא במזל גדי או סביבו ב-21 ביולי, אבל הדברים אמורים להשתחרר ולהתיישר לזמן מה כשהירח האדיר ידעוך שוב. ב-23 ביולי נחזור למרכז הבמה, נשתמש באנרגיית "האמנות, לא מלחמה" של האריה ונחווה תחושת הקלה כללית. תחזיקו מעמד שם!

אל תפספסו את ההורוסקופ השבועי המלא שלנו >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully