וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 14-20 ביולי 2024

עודכן לאחרונה: 14.7.2024 / 14:16

שבוע מתוח עם כמה דרמות ושינויים לא צפויים מגיע אלינו - וכדאי להיערך לכך בהתאם. הדרמות עלולות להגיע הן בפן האישי והן בתחום הפוליטי והמלחמתי. חשוב להיזהר

הורוסקופ שבועי, ה-7.7.2024/יאיר טריבלסקי

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

עוד שבוע מתוח - עם כמה דרמות ושינויים לא צפויים - מגיע אלינו וצריך להיערך בהתאם. לכאורה, יש רק שינוי דרמטי אחד במצב הכוכבים השבועי והוא הצמידות בין הכוכבים מרס (כוכב האקשן הלוחמני) ואורנוס התזזיתי, אבל כל מי שמכיר את ההשפעות של שני הכוכבים האלה ועוד כשהם בצמידות, יודע שכדאי להתכונן לשינויים דרמטיים ובעיקר מפתיעים ולא צפויים, כשמפלס האלימות במקביל עלול לעלות לרמה גבוהה במיוחד.

משום כך חייבים להיזהר מאוד השבוע - ולא לקחת שום נושא או סיטואציה כמובנים מאליהם: הדרמות האלה עלולות להגיע גם בתחום האישי וגם בתחום הפוליטי והמלחמתי. חשוב כעת להימנע מריבים וסכסוכים עד כמה שאפשר, ובמקביל - להמניע מניתוקי קשרים כאלה ואחרים. בשבוע הבא הדברים כבר יראו אחרת.

התהליך המשמעותי בשמיים השבוע: הצמידות של מרס ואורנוס במזל שור
כוכב מרס, ביחד עם השמש, אחראי על האקשן, העשייה והפעילות שלנו - בעיקר הפעילות הפיזית, כמו גם כל מה שקשור למלחמה על טריטוריה, שמירה אישית וכל מה שקשור לאגו ולביטוייו הרבים. מספיק שנזכור שכוכב מרס קרוי על שמו של אל המלחמה הרומאי כדי שנבין. כוכב אורנוס לעומת זאת אחראי על כל מה שקשור לשינויים ולניתוקים בחיינו - ועל נושאים כמו טכנולוגיה, צמיחה והתפתחות אישית ועל הצורך ליצור מעין ריחוק או בידול או סוג של בועה אליה אנחנו בורחים בשיא הלחץ.

צמידות בין שני הכוכבים האלה מראה על אינטנסיביות רגשית רבת עוצמה, שאותה נחוש כולנו. הצורך לפעול, לשנות ולהילחם עלול להיות תזזיתי וטעון מאוד, או להגיב בתוקפנות ואפילו באלימות על כל מילה שלא במקום - לפי הפרשנות שלנו כמובן. המעורבות הרגשית במינון מאוד גבוה שלנו תביא לכך שכל שינוי יגרום להתפרצות כעסים כזו או אחרת וסערת רגשות לא פשוטה בתוכנו.

בני זוג רבים - גבר מחטט לבת זוגו בטלפון. ShutterStock
חשוב כעת להימנע מריבים וסכסוכים עד כמה שאפשר/ShutterStock

מה עושים?

הצמידות הזו עלולה להביא איתה לא מעט אקשן שלילי בכמה מישורים בחיינו, החל ברמה האישית - כפי שציינתי קודם - עם ניתוקים פתאומיים או תגובות קיצוניות, וכלה בהתפתחות לא פשוטה במישור המלחמתי כולל החטופים והלוחמה בכלל, וכלה בשינוי פתאומי של עמדות בפוליטיקה שלנו או במצבנו הגלובלי.

חשוב במיוחד השבוע להיות עם שתי רגליים על הקרקע ולא להסחף כשדברים משתנים: בשבוע הבא דברים יראו אחרת. השבוע יש מקום לכל הדיעות בתנאי שידברו על הכל ולא יפתיעו אותנו כך או אחרת. אם אנחנו רוצים לעזוב עכשיו קשר או מערכת יחסים מסויימת - נסו לדחות זאת לשבוע הבא כי אז אכן דברים יראו אחרת.

מי בעיקר יושפע מכל זה? מזלות טלה, מאזניים, סרטן, גדי, דלי, אריה, עקרב ושור.


בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

עוד בוואלה!

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
נשימה נשימות רוגע שלמות סיפוק. ShutterStock
השבוע הזה לחוץ. בשבוע הבא המצב יראה אחרת/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
שבוע סופר רגיש וטעון מאוד, כשמרס, שליט המזל שלכם, נצמד לכוכב אורנוס התזזיתי ויוצר עצבנות, חוסר שקט ורצון לפתור דברים בכוח. כדאי להתאזן ולוותר על הכוח. קחו דברים לאט ודחו מה שאפשר לשבוע הבא.

שור
הצמידות בין מרס לאורנוס במזל שלכם לא עושה לכם חיים קלים השבוע והשור היציב שלנו מיטלטל בין הצורך לפעול לבין הצורך להגיב בעוצמה ואף להתנתק. פעלו בזהירות מקסימלית והימנעו מהחלטות קיצוניות.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, שוהה במזל אריה ויש הרבה אקשן באוויר, כשזווית התמיכה הפרקטית עם כוכב יופיטר יכולה להביא איתה שיתופי פעולה מעשיים וצמיחה אישית מהירה. זמן לפעול.

סרטן
השמש שוהה עדיין במזל שלכם השבוע וממשיכה לחגוג ימי הולדת לסרטנונים שנולדו לקראת סוף המזל. ונוס ומרקורי ששוהים כעת בבית החומר והכספים שלכם עלולים לגרום להוצאות גבוהות מהרגיל. זהירות חברים.

אריה
גם ונוס וגם מרקורי, כוכב התקשורת, שוהים כעת במזל שלכם ומביאים איתם כמה וכמה הזדמנויות מעניינות לצמיחה אישית והרחבת אופקים. זוויות מעשיות בין השמש למרס ואורנוס מדגישות אפשרויות של פריצה קדימה בנושאים חדשים.

בתולה
הצמידות בין מרס לאורנוס עלולה ליצור מאבקי כוח ואגו - וכדאי להיזהר שלא לקלקל קשרים יפים בגלל קריזות של רגע. שבוע של קצת פחות ציניות וקצת יותר אהבה... בשאיפה.

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, שוהה במזל אריה ומביאה איתה מעורבות רגשית ואישית גדולה יותר בדיאלוג עם מוסדות וארגונים בחייכם. זמן טוב לקדם את עצמכם ולשפר עמדות, מאזנאים.

עקרב
גם ונוס וגם מרקורי שוהים בבית הקריירה שלכם וחשוב כעת להימנע מטעויות בשיפוט מול סמכויות ומריבים מיותרים. זהו זמן טוב לדבר על מה שחשוב באמת ולנקות משקעים שהצטברו.

קשת
מרקורי וונוס במזל אריה מביאים איתה כמה אפשרויות של עשייה באזורי פעולה לא מוכרים, נסיעות לא צפויות וכן הרבה החלטות הקשורות לחו"ל. זהו זמן טוב לראות את כל התמונה ולקבל החלטות בהתאם לכך.

גדי
השמש שוהה עדיין בבית השותפויות והיחסים שלכם וזהו זמן מצוין להשקיע קצת יותר גם בדיאלוג הזוגי וגם בהיכרויות חדשות אם הלב פנוי. זמן מצוין להתבוננות עומק במערכות היחסים ולשיחות של קרבה.

דלי
הצמידות בין כוכב מרס לכוכב אורנוס, שליט המזל שלכם, עלולה לגרום לשבוע מתוח וסוער ולעיתים גם לרצון להתרחק, להיות קצת לבד, או לחילופין - לריב ולהתעמת על הדברים שחשובים לכם. אל תנתקו קשרים.

דגים
השמש עדיין שוהה בבית היצירתיות והרומנטיקה שלכם ומדגישה את היכולת שלכם לשלב רגשות עדינים גם בצד המקצועי וגם בצד היצירתי שלכם. הקשיבו קצת יותר ללב והיו נאמנים לעצמכם, דגיגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully