וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה משמעות הציפור בחלום שלנו?

דפנה ביסמוט

עודכן לאחרונה: 11.7.2024 / 10:16

להופעת הציפור בחלום יש מגוון משמעויות נסתרות, כשמתברר שתוכלו ללמוד ממנה המון על עצמכם. כך תפענחו את משמעות החלום שלכם

חמש עובדות על חלומות/מערכת "אסור לפספס"

מה מאפיין את הציפור במציאות שניתן להשליך על הופעתה בחלום שלנו? היכולת של הציפור להמריא גבוה ולנחות, הנוצות שלה שמאפשרות לה בידוד, שמירת טמפרטורת גוף ומעוף, חוש הראייה והשמיעה המפותח שלה שעוזר בתפיסת הטרף, המקור שמעוצב ליכולתה להשיג ולתפוס מזון וכן הלאה.

מאחר וישנן ציפורים שונות, ההתייחסות בפירוש לחלום על הציפור הוא לאופיין של הציפורים ולמעשיהן. לדוגמה האם הציפורים בחלום הן טורפות? מצייצות? גדולות או קטנות? בדרך כלל ההתייחסות להופעת ציפורים שאינן טורפות בחלום יהיה חיובי. לפניכם כמה דוגמאות מקובלת של הופעת ציפור בחלום ופרשנותן.

חלום על ציפור שבפיה יש דג
הדג בחלום מסמל את פרנסת החולם והציפור מבשרת על שינוי שהחולם עתיד לעבור. השילוב בין שני האלמנטים מבשרים על שינוי חיובי ומשמח בפרנסתו של החולם.

חלום על קן של ציפורים - משפחתיות
קן הציפור בחלום מקושר לאסוציאציה של בית, משפחתיות ואחדות. הופעת קן הציפור בחלום מצביע על חוסר מסוים בנושא המשפחתיות בחיי החולם. הוא צריך להשקיע יותר בבני ביתו.

"חלמתי שבכניסת לבית הורי יש קן עם שני ציפורים ושלושה גוזלים (ציפור אחת הייתה שונה ושחורה). בנוסף, הייתה סוג של ציפור ענקית וצבעונית בחלום שנשקפה אלי מאחורי חלון" - אלו הם משפחתו של החולם שחיים יחדיו בקן/בית אחד - כשאחד הילדים שונה, ככל הנראה החולם עצמו. הציפור השחורה בחלום מצביעה על תחושת החולם כמנודה. הציפור הענקית והצבעונית בחלום מצביעה על שמירה והגנה לחולם.

קן ציפורים. ShutterStock
קן הציפור בחלום מקושר לאסוציאציה של בית, משפחתיות ואחדות/ShutterStock

הגודל של הציפור בהחלט קובע

ציפור קטנה בחלומות מסמלת את נפשו של החולם לעומת הציפור הגדולה בחלומות המצביעה על השגחה שמלווה את החולם.

"חלמתי שנכנסה לי ציפור קטנה הביתה ועזרתי לה לצאת אבל היא כל הזמן המשיכה לחזור לבית. בכל פעם שהעפתי אותה החוצה, כמו בומרנג היא חזרה פנימה" - החלום על הציפור הקטנה שחוזרת מסמל הופעת אדם מסוים בחיי החולם ומערכת יחסים ורגשות שיתפתחו ביניהם. על אף שהחולם לא מעוניין במערכת יחסים זו, כפי שהוא מתאר בחלום, חזרתה של הציפור לחייו שוב ושוב מרמזת שעל החולם לבדוק את רגשותיו מול האדם שיופיע בחייו.

חלום על ציפור ענקית
"חלמתי שאני והבת שלי במטבח וציפור ענקית בחלום רודפת אחרינו למרות שהיא לא מזיקה. היא רק הייתה ענקית ומפחידה" - הציפור הענקית בחלום מצביעה על אדם שמלווה את החולמת והבת שלה ואת החשש של החולמת מפניו. עצמתו מעידה על השפעתו, כשבמקרה הזה לא מדובר בהשגחה מאחר שהן חשות איום.

חלום על ציפור טרף
הופעת ציפור טרף בחלום מצביעה על דמות בחיי החולם שמטרתה לפגוע בו ולהרוס את חייו. המיקוד הוא בהרס ובנזק שעלול להתרחש בחייו של החולם. חלומות על ציפור טרף הן לרוב חלומות אזהרה.


עוד חלומות:
חולמים על כלבים? זו המשמעות הרוחנית של החלום שלכם

מה המשמעות של החלומות שלנו על כסף?

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
ציפור לצד נשר. ShutterStock
אצל הציפורים הגודל בהחלט קובע/ShutterStock

מה עושה הציפור?

חלום על ציפור מצייצת
הציוץ הוא שפתה של הציפור. ציפור מצייצת בחלום מסמלת מסר מחיובי או שלילי, תלוי בתגובתו של החולם לציוץ.

"חלמתי שיש לידי ציפור שמצייצת מעל ראשי. בחלום אני לא מודאגת וחשה מאושרת ורגועה" - הציוץ של הציפור בחלום הוא מעל ראשה של החולמת, משמע שהמסר הוא אליה. תחושת הרגיעה של החולמת מעידה שיש לציוצים השפעה חיובית. כלומר, המסר שהיא קיבלה מחוץ לחלום ומעסיק את מחשבותייה הוא חיובי ועליה להישמע לו.

חלום על ציפור מטילה ביצים
הציפור מטילה ביצים ודוגרת עליהן עד אשר הם בוקעות ולאחר מכן מטפלת בגוזלים עד אשר הם בשלים להיות עצמאיים. הטלת הביצים בחלום מסמלת לחולם על תוכניות הקשורות למשפחה ולהרחבתה שצפויות לצאת לפועל.

"חלמתי שאני מתעוררת בבוקר ורואה ציפור יפיפייה עם כנפיים פרושות ונוצות בצבעים מרהיבים - כחול וירוק. הציפור מתקדמת למרכז הסלון ומוציאה מתוך קופסה 5 ביצים (יש לציין שאנחנו חמישה אנשים בבית) וזורקת אותן על הרצפה. הביצים לא נשברות אלא מתחילות לפקוע" - החלום מעיד על תקוותה של החולמת לממש תכנית הקשורה לכל בני המשפחה, שביצועה היה תלוי רק בה. בקיעת הביצים בחלום מעידה על מימוש התכנית.


ההתייחסות לציפור בחלום היא בהתאם למאפייניה. ההתייחסות תהיה לעוצמתה, צבעה, גודלה וסוג הציפור. כמו כן, התחושה שהחולם חש כלפי הציפור בחלום חשובה. ציפור בחלום מרמזת על תקוותו של החולם לממש את עצמו ומטרותיו. הביצים של הציפור בחלום מייצגות את מטרותיו של החולם - והמעוף של הציפור בחלום מעיד על יכולתו של החולם להצליח לממש את מטרותיו.


הכתבת היא דפנה ביסמוט, מתקשרת מטפלת ומורה רוחנית, מנהלת מכללת צומת רוחניות - מבית פרפרים המרחב הרוחני.

רוצים לקרוא על עוד סוגי חלומות בהם מופיעות ציפורים? לחצו כאן >>
עוד על הופעת ציפור טרף בחלום >>
ומה זה אומר כשבחלום מופיע עורב? >>

חלמתם חלום על ציפור ציפורים ולא קיבלתם עבורו פרשנות מספקת? בואו לדבר עליו בפורום החלומות שלנו >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully