וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: תחזית למאי 2024 לפי המזל שלכם

עודכן לאחרונה: 2.5.2024 / 9:48

הקוראת בקלפים "רוני טארוט" ביצעה פתיחה אסטרולוגית לחודש מאי 2024 לפי חלוקה למזלות. הנה הטיפים שלה לחודש הקרוב

פתיחה בקלפים לחודש מאי 2024 לפי המזל שלכם/www.instagram.com/ronistarot, רוני טארוט

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש אתר וערוץ טיקטוק עם מגוון סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים. מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות - והנה לפניכם הפתיחה שלה לחודש מאי 2024:

שור - מזל טוב ליום הולדתכם! בתחילת החודש תרצו את הזמן שלכם לעצמכם וזה לטובה, כי נראה שאתם בתקופה עמוסה וזקוקים למנוחה וחשבון נפש. יתכן שאחרים לא יראו באור טוב את ה"התבודדות" שלכם אבל אתם חייבים את זה לעצמכם על מנת שתוכלו לזהור שוב, וזה אכן יקרה לקראת השליש האחרון של החודש. נראה שתפתחו דף חדש ותתחזקו מאוד הן פיזית והן נפשית. בנוגע לקריירה וכספים, אל תהססו לבקש העלאה בשכר או קידום. בנוגע לזוגיות, למרות הרצון לקחת פסק זמן, נראה שאתם בדרך הנכונה לאהבה. למי שבקשר, יש חיבור ואהבה מחודשת בין שניכם.

דגים - יש לכם יכולת מופלאה להישאר אופטימיים ומלאי שמחת חיים, ולכן היקום יגמול לכם בעשייה וחוויות חדשות ונעימות. יחד עם זאת, אתם מתחילים את החודש בטלטלה מסויימת שתקפיץ אתכם להמון טוב. אין דבר שיכול להפיל אתכם. כדאי לשבור את השגרה בפעילויות חדשות שיפתחו בפניכם דרך חדשה שתוביל עם הזמן ליציבות ובטחון. בנוגע לקריירה וכספים כדאי שתתקשרו נכון את תכניותיכם כלפי חוץ שכן אחרים לא יכולים לקרוא את מחשבותיכם. בנוגע לזוגיות נראה שבעוד אתם מתחזקים, הצד השני נחלש. שימו לב אם יש לכם נטייה למשחקים שכאלה ובססו את הקשר למקום הדדי יותר. לרווקות/ים, נראה שלא כולם עומדים ברף התנאים שלכם.

אריה - תזכרו שאי וודאות היא רק צומת שיש בו בחירה. מתוך מגוון האפשרויות והבלבול שלכם אתם מצליחים לנתב את החיים שלכם למקום מדוייק וטוב יותר עבורכם. ההקלה תגיע לקראת השליש האחרון של החודש. המנעו מגישה מפייסת מדי, כי לפעמים יהיה זה טוב להציף את הדרמות וחילוקי הדעות על מנת להגיע לפתרון נראה לעין ולא להשאיר את הפיל בחדר. מסר נוסף שעלה עבורכם מדבר על שימוש בטכנולוגיה כדי לפתור בעיות. בנוגע לקריירה נראה שאתם שמים גבולות וובעקבות זאת מבססים את מעמדכם. בנוגע לזוגיות, נראה שיש עוד כמה זכרונות כואבים שצריך להתגבר עליהם כדי להתקדם הלאה וגם תצטרכו לעבוד על היכולת שלכם להראות אהבה בהדדיות. אלו יובילו אתכם למקום טוב בחיי הזוגיות שלכם בהמשך!

מאזניים - ומה יקרה אם הכל יסתדר? גם אז תפחדו ותתנתקו רגשית כדי לא להפגע? לא הפעם! זהו חודש מוצלח עבורכם מאי פעם, בו היקום פשוט יסדר הכל עבורכם. אתם בדיוק במקום שאתם צריכים להיות. הגישה שלכם הפתוחה והאוהבת הביאה אתכם למקום הזה וכדאי שתדבקו בה, במקום לסגת אחורה למקום הספקני. האמינו בניסים! בנוגע לקריירה/לימודים נראית הצלחה רבה, עשייה טובה והערכה על מעשייכם. בנוגע לזוגיות נראה שבגלל שאתם מוותרים על הדרמות ומשחררים שליטה, הכל מסתדר על מקומו. שימו לב להזדמנויות נוספות שיגיעו אליכם כי יש לכם נטייה לפספס מתוך חוסר אמונה.

קשת - החודש הוא חודש לאהבה וזוגיות. חלקכם יטפחו את הזוגיות הקיימת, חלקכם יכירו אהבה חדשה. הנדיבות שלכם כלפי אחרים תקרב אליכם את הנשמות המדויקות להמשך ההתפתחות שלכם. זה הזמן להיות מוקפים בחברים ואנשים שאוהבים אתכם. תרשו לעצמכם לקבל מאחרים וליצור רשת של נתינה בעולם. בנוגע לכספים וקריירה, יש דאגות וחששות שמהר מאוד יפסקו לאחר התחלה חדשה שתגיע אליכם. נדמה שאחרים רואים את המיומנויות שלכם ומעריכים אתכם יותר ממה שאתם מעריכים את עצמכם. אל תפחדו מהתפתחויות מהירות, הדברים מסתדרים.

@ronistarot התחזית שלך לחודש הזה? לא לשכוח לייק ותגובה אם התחברת? #טארוט #מסר #תחזית #מזלות ♬ tip toe sped up - ︎

בתולה - כדאי להתמודד עם דברים עכשיו בשביל תוצאות טובות לטווח הארוך, לכן אל תעלימו עין או תמנעו מהחלטה שאולי תכאב עכשיו אבל תשתלם בעתיד. אל תחזיקו בחבל בשני קצותיו. המשפחה שלכם תהיה לצדכם ותעזור לכם לעבור הכל בגבורה. זה לא חודש להתעסק בכספים, בהשקעות או בבזבוזים. בנוגע לקריירה מתחילה להיווצר לה יציבות ובטחון. בנוגע לזוגיות, כלפי חוץ אתם מעדיפים להיחבא אל הכלים על מנת לא לעורר סערות אבל כדאי להיות אמיצים מספיק ולהגיד את שעל לבכם כי הפיל בחדר לא ילך לשום מקום. בסוף החודש כל מי שהיה אמיץ מספיק ולקח החלטה ירגיש הקלה משמעותית.

טלה - ההמתנה והציפייה שלכם השתלמה ועכשיו תוכלו להנות מהחיים ולחוות אותם בקלילות. זה רק עניין של בחירה, אם להיצמד לבעיות ולראות רק אותן או לבחור לראות את הדברים הטובים. ברגע שתעשו זאת תגדילו את השפע והשמחה בחייכם ללא מאמץ. בנוסף, אתם הולכים לעבור תהליך של שינוי לטובה והתחלה חדשה בחייכם ובשביל זה תצטרכו להיות אמיצים מספיק בשביל לסיים תהליך קודם. לגבי קריירה נראה שהמצב הכלכלי משתפר מאוד בעזרת שיתופי הפעולה שלכם. בנוגע לזוגיות יש ברכה גדולה לזוגיות חדשה והיכרות עמוקה והדדית.

תאומים - תאפשרו לעצמכם לחלום ולהרחיב את טווח השאיפות שלכם. נראה שאתם מצליחים לשחרר מהעבר ומכל הדברים שישבו על לבכם וצפויים להרגיש יותר חופשיים ושמחים. זה הזמן לתכנן תכניות אך לא לפעול בחיפזון. חיי החברה שלכם משתפרים ואתם צפויים להרגיש את הליווי והעזרה של ההדרכה הגבוהה. לגבי קריירה, תצטרכו להרחיב אופקים ולצאת לקורס או לימודים להרחבת הידע. בנוגע לזוגיות, נראה שהצד השני לא יראה את הדברים באותה אופטימיות שלכם, וזה עלול לעורר מחלוקות. תנסו להגיע אל עמק השווה. לגבי רווקות/ים נראה שדווקא חיי רווקות וקלילות יועילו לכם יותר מכניסה למערכת יחסים רצינית החודש.

עקרב - התרכזו בדברים הקטנים, תהנו מהדרך, התמקדו בהווה החודש במיוחד. היכולת שלכם להתאפק ולבחון אפשרויות ולא להיות פזיזים משתלמת. יחד עם זאת שימו לב שאתם לא נשארים במקום הנוחות וצועדים לאט לאט לעבר שינוי שיקרה בעתיד. חשוב החודש להרחיב את מעגל החברים, לראות אנשים ולצאת מהבית. טיפ קטן, אל תכנסו לויכוחים מיותרים עם אנשים רק בשביל לצאת צודקים, תדעו מתי לוותר. לגבי קריירה נראה שתפיקו הנאה רבה וגם תגמול הוגן. לגבי זוגיות נראה שהצד השני יעשה הכל כדי שתהיו מאושרים אבל אתם לא תמהרו לתת לו פידבק חיובי. למי שמחפש זוגיות תהיה הזדמנות ממש מתחת לאף, ואם תהססו מדי היא עלולה לחמוק.

דלי - הרפו מחוקים נוקשים ושחררו ממה שהחברה רוצה שתהיו. זה הזמן לחופש וגילוי מחודש של הכוחות הפנימיים שלכם. שחרור הישן ויציאה לדרך חדשה יקרו בין אם תרצו ובין אם לא, לכן לא כדאי להיאחז במה שכבר לא מועיל לכם רק בגלל הפחד לאבד. אתם מתחילים את החודש בבלבול וחוסר יציבות ומוצאים מהר מאוד את המקום שלכם בתוך הכאוס. יש לכם סביבה תומכת שאוהבת אתכם ורוצה את הטוב ביותר בשבילכם. בנוגע לקריירה כדאי לקחת חופש ולא לשקוע בעבודה. בנוגע לזוגיות נראה שאתם רואים את חצי הכוס הריקה למרות שיש הרבה על מה לשמוח. הרימו עיניים ותנו לאחר להוביל בהתחלה.

עוד בנושא:
פותחים בקלפים לעדן גולן: מה סיכוייה לזכות באירוויזיון?

גדי - זה הזמן לתת מקום ולהביא לידי ביטוי את הדברים שהחבאתם עמוק במגירה בגלל הפחד ממה יגידו. הוצאת אנרגיה בפעילות גופנית תועיל לכם יותר מהרגיל ותשחרר המון חסמים רגשיים. הזהרו החודש מכל מעשה שעלול לפגוע ולו בדבר הקטן ביותר במישהו אחר, הקארמה תחפש אתכם! הסבלנות שלכם החודש תאתגר אתכם ותצטרכו להתאמץ כדי למצוא איפוק ואורך רוח! בנוגע לקריירה נראה שתעבדו טוב וקשה ותקבלו את התגמול המתאים. בנוגע לזוגיות, נראית אהבה חדשה ותשוקתית מאוד לרווקות/ים, ולמי שבזוגיות נראה שהדברים מסתדרים בגלל רצון ואהבה טובים בין שני הצדדים.

סרטן - אתם נוטים לסמוך על אנשים שמראש התחושה הפנימית שלכם מסמנת לכם שעליכם להיזהר מהם, אך בגלל הרצון שיעריכו אתכם עלולים ליפול בפח. לכן חשוב החודש במיוחד שתשימו גבולות ברורים ותקשיבו לקול הפנימי כדי לשמור על עצמכם. המון רגשות מציפים אתכם וגורמים לדאגות מיותרות, תמצאו מישהו לפרוק איתו את העומס הרגשי. הקפידו על איכלה בריאה שתזין את הגוף ותעזור לכם להיות שמחים יותר. בנוגע לקריירה התמקדו בדברים שקשורים אליכם בלבד ואל תפלשו למרחב של מישהו אחר. בנוגע לזוגיות, יש לכם המון אהבה לתת אך יש לכם עבודה בלמצוא את האדם המתאים שיכול גם להחזיר לכם אהבה ולא רק לקחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully