וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמת ליקוי החמה לא הסתיימה: אירוע אסטרולוגי גדול בדרך

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 12:03

ליקוי החמה המלא ב-8 באפריל לא היה האירוע האסטרולוגי הגדול ביותר שיש לנו החודש. האירוע הגדול ביותר מגיע בסוף החודש

הורוסקופ שבועי - 7-13 באפריל 2024/יאיר טריבלסקי

על אף כל ההתרגשות סביב ההשפעות הרגשיות של ליקוי החמה המלא ביום שני האחרון והתקשורת הלקויה בתקופת הנסיגה של מרקורי בטלה, הדבר הכי גרוע (או טוב) עוד לפנינו.

ב-20 באפריל, אורנוס - כוכב הלכת של הכאוס, החופש, השינוי והברק - ייפגש עם צדק, כוכב הלכת של התרחבות וצמיחה, במזל השור העקשן והאדמתי. במהלך מפגש כזה, האנרגיות של שני כוכבי הלכת מתחברות ומעצימות את התכונות של שניהם. כאשר כוכב הלכת הפרוע של השינויים הפתאומיים פוגש את כוחות המזל, התוצאות צפויות להיות דרמטיות, כשפריצות דרך או להפך תקלות נמצאות ממש מעבר לפינה.

לדברי האסטרולוגית ג'סיקה דייוידסון, "ישורי צדק אורנוס מייצגים תקופות של צמיחה ושינויים בתחומים מרובים, כולל פריצות דרך וחדשנות במדע ובטכנולוגיה, רעיונות יצירתיים חדשים והתעוררויות פילוסופיות, מהפכות בפוליטיקה, מרידות חברתיות ומחאות עם רצון לשינוי, חופש ושוויון גדולים יותר. מאחר שהמפגש הזה מתרחש בשור, אנו עשויים לראות גם התחלות חדשות ושינויים מהירים בתחומי הכספים, החקלאות, ייצור המזון, הערכים והיחס שלנו לטבע".

האסטרולוגית רידה ויגל הוסיפה ל-NYpost שמפגשים של אוראנוס וצדק מתרחשים בערך כל 14 שנה. הפעם האחרונה שאוראנוס וצדק רקדו צמוד צמוד הייתה ב-2010 במזל טלה. המפגש ההוא חפף לאביב הערבי, שחרור המסמכים של ויקיליקס שחשפו פשעי מלחמה אמריקאים והשקת SpaceX.

כוכב הלכת צדק. Vadim Sadovski, ShutterStock
כשכוכב הלכת צדק (יופיטר) יתיישר עם אורנוס תהיה כאן רעידת אדמה/ShutterStock, Vadim Sadovski

למה לצפות?

הפעם האחרונה שמפגש כזה התרחש במזל שור הייתה במאי 1941. מחזור זה חפף לסוף הבליץ (לא בכדי, בליץ הוא מילה גרמנית שמשמעותה ברק, שאותו הטיל האל צדק ואוראנוס שלט בו), הלידה של בוב דילן הרדיקלי והפופולרי בצורה קיצונית ופיצוח קוד האניגמה.

ההשפעה של המפגש הזה תורגש במשך מספר שבועות נוספים. ברמה הקולקטיבית, ובכדי להדגיש את התצפיות של דייוידסון, בתור מזל אדמה קבוע, סביר להניח שנראה שינוי, צמיחה ואי שקט בתחומים הקשורים לכדור הארץ עצמו - רעידת האדמה בשבוע שעבר הייתה סמל למה שעומד לבוא.


עוד בנושא:
מרקורי בנסיגה: איך תצליחו לשרוד את התקופה הזאת?

הורוסקופ שבועי: 7-13 באפריל 2024

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ברמה האישית, שור קשור לערך העצמי שלנו וכל המזלות - אבל במיוחד אלה שנמצאים במודליות קבועה: שור, אריה, עקרב ודלי - עשויים לחוות משבר וקתרזיס בכל הנוגע להגדרת מי הם ומה מגיע להם. תחת השמיים האלה והמפגש הזה, הכל יכול לקרות. שמרו על הראש למעלה והיו מודעים לכך. בזמן שדברים עשויים להתפרק להם, אתם גם עשויים למצוא לעצמכם את החופש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully