וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 7-13 באפריל 2024

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 16:30

שיקול הדעת ודרך קבלת ההחלטות שלנו הם הראשונים להיפגע השבוע. אנחנו צריכים להשתדל קצת יותר להשתמש בתחושות הבטן או בהגיון הבריא כדי להיחלץ ממצבים מתסכלים. זו התחזית האסטרולוגית שלנו לשבוע הקרוב

הורוסקופ שבועי - 7-13 באפריל 2024/יאיר טריבלסקי

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

לפעמים, בדיוק כמו אצלנו בני האדם, מערכת הכוכבים מעט מזייפת מבחינה אנרגטית ואנחנו הראשונים להרגיש את זה: בשבוע שעדיין שלושה כוכבים מתוך עשרה כמעט ולא יוצרים זוויות עם כוכבים אחרים - והזויות שהם כן יוצרים יותר עוצרות ומתסכלות מאשר מקדמות ומעצימות, אפשר לומר ששיקול הדעת ודרך קבלת ההחלטות שלנו הם הראשונים להיפגע.

במצב שמרס, שלא יוצר זוויות כמעט, נצמד לסטורן שרק עוצר ומתסכל אותו ואותנו, ובזמן שהשמש שלא יוצרת זוויות נצמדת סוף סוף לכוכב אחר, מתברר שזהו מרקורי שבכלל הולך אחורנית ומביא איתו קונפליקט לא קטן בין עבר להווה. אפשר לומר שגם אנחנו צריכים להשתדל קצת יותר להשתמש באינטואיציה, תחושות הבטן או בהגיון הבריא כדי להיחלץ ממצבים מתסכלים או ליצור מצברים שיחפו על חוסר האנרגיה הנכונה, ומשם - לפעול באופן הנכון ביותר עבורנו. זה לא יהיה קל - אבל אפשרי, ואני מפה בהחלט אנסה לעזור לאורך השבוע.

תנועות הכוכבים המשמעותיות של השבוע:
1. צמידות מרס וסטורן במזל דגים.
2. צמידות שמש ומרקורי בהילוך אחורי במזל טלה.

הזווית הקשה של השבוע - זו הצמידות במזל דגים בין מרס, כוכב האקשן שלנו, לבין סטורן הנוקשה והביקורתי, העוצר, דוחה או מאכזב אותנו. זו אכן אחת הזויות המתסכלות באסטרולוגיה ובעצם נכון לכל סוג של זווית דיסהרמונית בין מרס, שתפקידו לכבוש יעדים ולתקוע עליהם את הדגל שלנו, לבין סטורן שתפקידו לעצור, לבקר, לשפוט וליצור מצבי עצירה בכלל. הצמידות הזו נקראת גם זווית של סטופ-גו, או בז'רגון של החבר'ה "פול גז בניוטרל". אנחנו מוצאים את עצמנו מוציאים זמן רב על פעולה שלא מתקדמת ונעצרת שוב ושוב, בדיוק כמו גלגל מכונית ששקעה בבוץ והגלגל מסתובב סביב עצמו אולם מחוסר אחיזה בקרקע הוא עושה הרבה רעש ואפילו מעלה עשן מרוב מאמץ. המכונית, עם זאת, לא מתקדמת.

מצב מתסכל שכזה קורה גם השבוע, כשיזמות חדשות או אפילו ותיקות שלנו נכנסות למצבים כאלה: דברים לא זזים או לא מפסיקים לעלות על שרטון, וזה בהחלט יוצר תסכול ואפילו כעס - הן על המערכת עצמה והן על עצמנו. סטורן, מצדו, שעוצר את מרס, מכריח אותו - ואותנו - להעביר שוב ושוב את הפעולות שלנו תחת ביקורת כדי לשפר או להתייעל, אבל מבחינה רגשית התוצאה אכן עלולה לאכזב ולתסכל מאוד.

מה עושים? מנסים שוב ושוב ובינתיים משפרים ומשדרגים עד שלבסוף מצליחים - או שהעניין זקוק לשדרוג מסיבי יותר. בכל מקרה, יש מצב שזה אפילו יעזור לנו לשפר את היוזמה. בעיקר אם לא נכנס לדאון רציני מהסיפור הזה ונבין שזה בגלל הכוכבים.

מי בעיקר יושפע מזה? מזלות טלה, סרטן, גדי, מאזניים, דגים, קשת, תאומים ובתולה.

אישה צעירה שוכבת על הספה ואוחזת את ראשה בין שתי ידיה. ShutterStock
דברים לא זזים או לא מפסיקים לעלות על שרטון - וזה בהחלט יוצר תסכול ואפילו כעס/ShutterStock

הצמידות המעניינת של השבוע

זו הצמידות במזל טלה בין השמש שהולכת קדימה, לבין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, שנמצא בהילוך אחורי. הצמידות הזו מצביעה בעצם על שתי מגמות הפוכות השבוע: השמש שהולכת קדימה מסמלת את הצורך שלנו לפעול, בעוד הילוכו האחורי של מרקורי מצביע על הצורך לסגור מעגלי תקשורת שמיצו את עצמם לפני שמתחילים שוב לנוע קדימה.

זה בהחלט עלול ליצור קונפליקט בין מה שאנחנו רוצים לבין דרך התקשורת שלנו, שהיא כעת עצבנית וחסרת שקט ועוסקת בעיקר במה שלא עובד ותקוע. התסכול - קצת כמו התסכול של הצמידות הקודמת - עלול לקלקל את מצב הרוח שלנו ואפילו עוד קשר או שניים בגלל העצבנות, חוסר הסבלנות שלנו וחוסר היכולת לחכות עד שדברים יסתדרו.

הקונפליקט הזה עלול להשפיע על כולנו ועל כל המערכות שסביבנו, החל מהמערכת הפוליטית והצבאית וכלה בתא המשפחתי האישי שלנו, וללוות את השבוע הזה בסוג של תסכול מסויים בין המצוי לרצוי - ולתסכול המופיע בין השניים בעיקר אם זה לא משתפר תוך 5 דקות.

מי בעיקר יושפע מכך? מזלות אריה, עקרב, שור, דלי, תאומים, קשת, דגים ובתולה.


בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
איור של אישה בכמה מצבי רוח. ShutterStock
חוסר הסלבנות שלנו מקלקל את מצב הרוח ואפילו עשוי להרוס לנו קשרים חברתיים/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
שבוע שעלול להיות מתסכל למדי ובו נצטרך לגלות מקסימום סבלנות ואורך רוח, תכונות שלמזל טלה האופייני אין מהן בשפע. מקבץ כוכבים גדול במזל שלכם מביא איתו הרבה אקשן אבל התפעול שלו וההנאה ממנו עלולים להיות מסורבלים ומתסכלים למדי. קחו אוויר.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, עושה צעדים ראשונים במזל טלה האגרסיבי, מיקום שלא ממש עושה לכם טוב ומכריח אתכם לגדל מרפקים, להילחם על שלכם ולגרום לשור האיטי והסבלן לפעול מהר ובאגרסיביות כשכל גירוי שכזה הופך לדגל אדום. סבלנות היא מילת המפתח.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, לא רק נמצא בהילוך אחורי מתסכל במזל טלה הילדי שזקוק לסיפוקים מיידים וכעת קורה ההיפך בדיוק, אלא שהוא גם נצמד לשמש שמנסה לחנך אותו קצת דרך המערכות שאתם קשורים אליהם - וזה עלול להיות מסתכל כפליים. שמרו על קור רוח, תאומימים.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה המאכלס את בית הקריירה שלכם ובעיקר מרקורי שנמצא שם בהילוך אחורי, עלולים לגרום לתסכול מתמשך בכל מה שקשור לקריירה ולדיאלוג עם סמכויות בחייכם. הכל הופך רגשי רגשני וטעון - נסו לקחת את הכל באיזי.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, לא יוצרת כמעט זוויות עם כוכבים אחרים השבוע ואתם מרגישים קצת לבד במערכה, וכשסוף סוף נוצרת זווית - זו זווית עם מרקורי בהילוך אחורי שמפגיש אתכם עם סוג של משקעי עבר ומכריח אתכם לפעול אחרת לא קל - אבל מעניין.

בתולה
הילוכו האחורי של מרקורי, שליט המזל שלכם במזל טלה, עלול ליצור קונפליקט בין מה שקורה לבין מה שהייתם מצפים לו. זמן להוריד ציפיות ולתת לחלק הפרפקציוניסטי שלכם לעשות את הכי טוב שלו. זה בהחלט יקל עליכם השבוע, בעיקר אם תצליחו קודם לתאם ציפיות.

מזל שור. ShutterStock
שוורים: סבלנות היא מלת המפתח/ShutterStock

צפו בתחזית המורחבת:

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, נמצאת ממול ועלולה לגרום לקצרים בתקשורת ואי הבנות עם פרטנרים או בני ובנות זוג - או לחילופין עם שותפים ובני ברית. חשוב לא לקבל השבוע החלטות פזיזות רק בגלל חוסר נעימות או נוחות, אלא להתאפק לראות את כל התמונה ואז לפעול.

עקרב
צמידות בין מרקורי, כוכב התקשורת, והמפגש שלו עם השמש בבית העבודה והמקצוע שלכם עלולה להביא איתה קושי להתקדם בתכניות וביזמות שלכם מבלי לעשות עבודת עומק על המטרות שלכם ועל הדרך שבה אתם משקיעים בהם. זמן לחשיבה נוספת וגם לעצות מהצד.

קשת
מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם עשוי להביא איתו הרבה ריגוש והתלהבות, והרבה דרמות וסערות כשאתם מעלים הילוך אבל הפתיל שלכם קצר מתמיד. גלו איפוק, גם כשהצמידות בין סטורן למרס מכבידה עליכם - והמנעו מעודף משימות.

גדי
עצבנות וחוסר שקט יופיעו כשמרס העצבני יצמד לסטורן, שליט המזל שלכם במזל דגים, ויכריח אתכם לפעול באופן סוער ואימפולסיבי כשדברים יקרו בלי שליטה. נסו לרתום את האנרגיה הזו לטובתכם ובעיקר את התסכול והכעס שהיא מביאה בגלל חוסר השליטה בה - ולהתקדם איתה הלאה.

דלי
בית התקשורת שלכם שנמצא במזל טלה עובר ימים לא קלים כשמרקורי, כוכב התקשורת, נמצא בו בהילוך אחורי ואילו המטרות שלכם דורשות להתקדם עם שותפים או אנשים אחרים, שיתכן והשבוע לא ממש יבינו אתכם או יפעלו בהרמוניה אתכם. התהליך בוחן את הסבלנות שלכם: אל תשברו.

דגים
הצמידות העצבנית והמתסכלת בין מרס, כוכב האקשן, לסטורן הנוקשה עלולה לגרום לדגיג הרגיש שלנו ללא מעט "אפס אנד דאונס", מצבי רוח משתנים במהירות ואיתם גם שינויים בסדרי העדיפויות בעשייה מול אחרים וקושי להתמודד עם אכזבה ותסכול כשדברים לא זזים. סבלנות במידה רבה נדרשת גם כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully