וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ סוף השבוע: 8-9 במרץ 2024

עודכן לאחרונה: 8.3.2024 / 11:11

סוף השבוע הזה הולך להיות גדוש בתכניות לכל המזלות. הנה ההורוסקופ לסוף השבוע לפי חלוקה למזלות

הורוסקופ שבועי 3.3.2024/יאיר טריבלסקי / ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

טלה
זהו סוף שבוע טעון במיוחד מבחינתכם. זווית פעולה מדויקת בין מרס, שליט המזל שלכם, לכוכב אורנוס עלולה לגרום לכעסים פתאומים ולאיבוד פרופורציות. היזהרו במיוחד בכבישים ובדרכים, המנעו מריבים ושמרו על עצמם.

שור
השישי הזה הוא ביתי ומשפחתי במיוחד. זהו זמן טוב למסע קניות גדול לבית ולמשפחה ולארוחה שמחה בשעות הערב. את השבת אפשר להקדיש להרבה שיחות ומילים שחיכו עד עכשיו בבטן. זמן לדבר על נושאים עמוקים עם חברים קרובים ואנשים אהובים.

תאומים
הצמידות בין מרקורי, כוכב התקשורת, לנפטון המטשטש והמערפל מגיעה לשיאה בשישי הזה. מצבי רוח משתנים במהירות ומעורבות רגשית גבוהה עלולים להביא איתם סערות, דרמות או הסתגרות קלה. זמן מצוין לשיחות עומק רגישות.

סרטן
הירח שוהה במזל דלי החברתי בשישי כשהוא צמוד למרס וונוס ועשוי להביא איתו דרמות קטנות. אל תסחפו עם הדרמה וקחו אוויר. בשבת הירח עובר למזל דגים, הרגש חוגג ואיתו חוגג הסרטנון שבת רגשית וכיפית כמו שהוא אוהב. יום בהחלט מצוין עבורכם.

אריה
הירח שוהה בבית היחסים שלכם, אריות. זה בדיוק הזמן להפסיק לשאוג ולהתחיל לחזר, להשקיע ולהיות רכים, בדיוק כפי שהשמש כעת שנמצאת במזל דגים. מה שחשוב בעיקר בסופ"ש הזה הוא להקשיב לצד האחר ולדעת לפתוח אליו את הלב. דייט מלב אל לב היא אפשרות מצוינת.

בתולה
השמש ומרקורי ממשיכים לשוט בבית היחסים שלכם ובשבת מצטרף אליהם גם הירח והופך את היום הזה לסופר זוגי. זה אומר שזה היום שבו מבלים בשניים, מחברים לבבות ואם אין נפש תאומה בסביבה - זה הזמן לדייט. זה גם זמן טוב לעלות שלב ביחסים, במקרה ושקלתם.

מזל אריה. ShutterStock
אריות, זה בדיוק הזמן להפסיק לשאוג ולהתחיל לחזר/ShutterStock

לעמודי המזל עם כל הפרטים על המזל שלכם לחצו כאן >>
היזהרו מהם: 5 המזלות הפלרטטנים ביותר לפי אסטרולוגים >>

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, שוהה במזל דלי המאכלס את בית הרומנטיקה שלכם ובשבת מצטרף אליה גם הירח. זה בדיוק הזמן להקשיב ללב ולאפשר לו להוביל. זמן מצוין לבילויים שאהובים עליכם במיוחד עם אלה שכיף לחוות את זה איתם.

עקרב
נושאי בית ומשפחה דורשים הרבה תשומת לב בסוף השבוע הזה, עקרבים, זהו זמן טוב לארגן מחדש את הבית וסביבתו ולשדרג תקשורת משפחתית. בשבת הלב הומה ומחפש קצת רומנטיקה. זה הזמן להוריד את השריון הקשוח ולתת מקום לאהבה..

קשת
זהו שישי תקשורתי במיוחד. יום נפלא לבלות עם חברים בסמול טוק שמח עד השעות הקטנות של הלילה... בשבת - חוזרים הביתה לטעון מצברים, לשנות אווירה ולארח חברים טובים שמזמן לא ראיתם. גם להיות לבד זו המלצה טובה.

גדי
השישי הזה מתאים למסע קניות גדול ולחידוש המלאי. זמן מצוין לשבת לקפה כיפי, אבל לא להגזים במתוקים. הצורך להתפנק גדול אצלכם היום. בשבת - מפגשים עם חברים שמזמן לא ראיתם ונסיעות קצרות לחיק טבע מקומי.

דלי
הירח שוהה במזל שלכם בשישי הזה וזה היום שלכם. אולם זווית הפעולה בין אורנוס, שליטת המזל שלכם, לבין הירח עלולה לגרום לקצרים בתקשורת ושינויים פתאומיים במצב הרוח. אל תנתקו קשרים כעת.

דגים
צמידות מדויקת בין מרקורי, כוכב התקשורת, לנפטון, שליטת המזל שלכם, גורמת לסוף שבוע לא רגוע, אפסים ודאונים, מצבי רוח משתנים במהירות ותחושות של אי ודאות. זמן לא טוב לקבלת החלטות כעת. זמן מצוין לאהבה עם מי שמכיר וקרוב באמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully