וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: תחזית למרץ 2024 לפי המזל שלכם

רוני טארוט

עודכן לאחרונה: 1.3.2024 / 10:17

הקוראת בקלפים "רוני טארוט" ביצעה פתיחה אסטרולוגית לחודש מרץ 2024 לפי חלוקה למזלות. הנה הטיפים שלה לחודש הקרוב

פתיחה בקלפים לחודש מרץ 2024/www.instagram.com/ronistarot, רוני טארוט

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש אתר וערוץ טיקטוק עם מגוון סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים. מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות - והנה לפניכם הפתיחה שלה לחודש מרץ 2024:

דגים - מזל טוב ליום הולדתכם! את החודש אתם מתחילים כשיש עניין לא פתור ביניכם לבין הסביבה. יתכן כי מישהו פעל בניגוד לרצונם של אחרים. שימו לב לא לשאת אשמה ולא לקחת יותר מדי משימות על הכתפיים שלכם. תנו לאחרים גם לעשות את העבודה. זה לא הזמן לקחת חופשה. השיעור שלכם החודש הוא ליישב את ההדורים ולהביא ליציבות ואיחוד בין אנשים. אל תקחו ללב אם מישהו לא לוקח את עזרתכם. בזוגיות נראה שתצטרכו לעמוד על שלכם ולהסביר את נקודת מבטכם גם אם הצד השני עושה חיים קשים. בעבודה נראה שבעיות יפתרו כלא היו. היעד שלכם החודש הוא לשלב בין השכל לרגש ולהגיע למקום גבוה יותר רוחנית.

גדי - אתם מתחילים את החודש עם תחושות ורגשות עמוקים שעדיין לא פענחתם. עמלתם קשה על מה שיש לכם וזה מגיע לכם, העריכו את עצמכם וטפחו על כתפיכם אך עם זאת, המנעו מגישה יהירה. השיעור שלכם החודש הוא למצוא פתרון לכל צרה גם אם המצב לא פשוט. שחררו את העבר, ואת כל מי שצריך להשאר שם. בזוגיות נראה שאתם לוקחים המון על עצמכם, וסוחבים את הקשר לבד, לכן כדאי לתת לצד השני חלק מהנטל. למי שמחפש זוגיות, אל תעמיסו על עצמכם. בעבודה נראה שתשיגו את מטרותיכם ותנהלו את העניינים בצורה טובה מאוד. שמרו על תנועת הגוף.

קשת - אתם מנסים כבר תקופה להחזיק את החבל בשני קצוותיו, לסדר ולטפל שהכל יעבוד בהרמוניה, אך בשלב מסויים תצרכו לוותר על השליטה, לשחרר ולעבור הלאה. יש דברים שלא חוזרים להיות מה שהיו, תדעו להתקדם למרות הקושי. אם תפעלו החודש מתוך מקום שיודע מה אתם שווים, ותתנו לאחרים לקרקר סביבכם אתם תראו שזה ישתלם. בנוגע לזוגיות, נראה שהקשר יציב ונוח אך שימו לב שלא הולך והופך למשעמם. למי שמחפש זוגיות, תהיה היכרות עם מזלות האדמה. בנוגע לקריירה, הצדק יצא לאור, ויעדים יושגו. שימו לב לא לבזבז כספים החודש או להוציא יותר מדי אנרגיה במקום שלא מספק לכם אנרגיה בחזרה.

בתולה - המשכתם הלאה וזה מעולה. אל תתנו לפחדים להחזיר אתכם לאחור. אל תגלו את כל סודותיכם, השאירו מקום למסתורין והתלבטות. קראו אנשים מבין השורות. השיעור שלכם החוש הוא להתמודד עם שינויים והתפתחויות מהירות. שחררו את הצורך להיות צודקים. מישהו מהעבר ינסה לעזור לכם. בנוגע לזוגיות, תדעו לקבוע מראש את הזמן יחד, אחרת הלוז העמוס שלא משאיר מקום לספונטניות, יקשה על הקשר. בנוגע לעבודה יש לעשות עוד בדיקות ולמידה לפני שממשיכים לצעד הבא, יכול לסמל יציאה לקורס.

מאזניים - התחזית החודש בעיקר מתמקדת בתחום הקריירה שלכם. אתם מתמקדים בכסף ולוקחים פרוייקטים נוספים. המנעו מעבודת יתר ועומס. קחו לכם זמן להתרחק מהשגרה ולקחת קצת חופש. שימו לב לזמן שלכם, הוא בורח וכדאי שתתפסו אותו בזמן עם קביעת לוז מראש. חזרו לעשות ספורט. תשחררו את העתיד ואת הציפייה מאחרים. הסביבה שלכם תראה לכם שאתם חשובים ודואגים לכם תמיד. בנוגע לזוגיות, אחד מהצדדים בוחן את הקשר יתר על המידה במקום לתת ללב להכווין. מי שמחפש קשר, בילוי עם בני מזלות האדמה. בסופו של דבר נראה שתצליחו לנחות על 4 רגליים ולג'נגל בין כל המשימות בצורה נפלאה.

עוד ברוח:
למזלות האלה יש סטנדרטים גבוהים עד בלתי אפשריים - ולאלה נמוכים להחריד

אריה - אתם עשויים ללכת לאיבוד בתוך כל החשבונות נפש שאתם עושים. שימו לב שכדאי להסתכל על חצי הכוס המלאה. זה הכי קל לראות את הדברים הלא טובים, או מה לא עובד כמו שציפיתם, אבל תתנו לנפש האופטימית שלכם מקום. השיעור שלכם החודש הוא לעצור, לתקן ולהיות מחושבים, לא לפעול בפזיזות. שחררו את המחשבות על כסף. הוציאו את הקסם שלכם לאור, אנשים מחכים לראות אתכם זורחים! בנוגע לזוגיות, הצד השני רגיש מאוד ולא בטוח שיש לכם כוחות להכיל אותו. תמצאו פתרון יצירתי שיתן גם לכם וגם לו מענה. בנוגע לעבודה הדברים יזרמו בצורה חלקה וטובה מאוד.

טלה - זה הזמן לשים גז בכל מה שנוגע לשאיפות ולחלומות שלכם, היקום מחכה שתפעלו! המנעו מטיפול בכמה גורמים בו זמנית. השיעור שלכם החודש הוא לשחרר לחלוטין ממה שאין ביכולתכם לשנות או לתקן, ולהפסיק לדאוג כל כך הרבה. רשמו את החלומות שלכם החודש, אתם תקבלו שם מסרים חשובים! אם תתקלו בסביבה שלא מאמינה או בודקת אתכם יותר מדי, הראו להם את האש שבפנים. בנוגע לזוגיות נראה שיש שלום בית, ולמי שלא נמצא בקשר, כדאי לחפש במעגל חברים קרוב את האחד/ת. בנוגע לעבודה אתם תהוו גורם מכריע במתן עצות ופתרון בעיות.

שור - אתם מתחילים את החודש ממקום די נוח ובטוח. שימו לב לא להכנס למחשבות ודאגות יתר. המנעו מתגובות נחרצות כלפי הסביבה שלכם גם אם אתם יודעים כבר את התשובה. קחו החלטה מודעת, שקולה והגיונית לגבי מה שמתעכב בחייכם, אל תחכו לאף אחד. במידה ויש משפט באופק או דיון, האמת תצא לאור. תהיו בשמחה ותצאו לחגוג, אנשים אוהבים אתכם. בנוגע לזוגיות נראה מצבים קלילים ומהנים אך לא רציניים. בעבודה כדאי להזהר ולא לשרוף גשרים. אתם תצאו החודש מחוזקים ובריאים.

עקרב - אתם מתחמקים מהאמת שלכם ולא שמים לב שאתם אלו ששמים לעצמכם רגליים. המנעו מאשליות ותחיו בכאן ועכשיו, תצמדו לעובדות. השיעור שלכם החודש הוא להיות קלילים, ספונטניים ולהתקדם הלאה בקצב המסחרר של החיים. תשחררו מהצורך שכולם יבינו אתכם, לכל אחד האמת שלו מזווית הראייה שלו. בילויים משפחתיים בבית או בחוץ יטעינו את האנרגיות שלכם. בנוגע לזוגיות, נראה שהגבר בקשר דומיננטי ולוקח את כל הפוקוס, צריך לאזן ולתת מקום לכל אחד מהצדדים. למי שמחפש זוגיות צריך לצאת מהבועה. בנוגע לעבודה נראת יציבות, שליטה מלאה ושכר טוב. שפע ומזל יגיעו בסוף החודש למי שיעשה מאמצים בשיעורים של החיים.

תאומים - חודש די יציב ונוח שבו הכל ישוב על מקומו בשלום. שמרו על הגינות ותהיו פיירים כלפי אחרים. השתלו לראות את כל התמונה לפני שאתם מגיעים למסקנה. השיעור שלכם החודש הוא להאמין בעצמכם ולצאת לדרך. יש בידיכם כל התשובות והכלים לפרוץ קדימה. תשחררו מהצורך להוציא את האמת לאור. בנוגע לזוגיות נראה שיהיו בילויים מהנים ולמי שמחפש זוגיות כדאי לצאת למסיבות ולהכיר דרך חברים ומכרים. בעבודה נראה שמישהו יבוא לעזרתכם, אתם יכולים לסמוך על מי שעובד איתכם.

דלי - כח הקבוצה גדול מהלבד. תדעו לתרום את חלקכם לשלם אך אל תסחפו. השיעור שלכם החודש הוא להראות ולהפגין כח רצון, יציבות ומשמעת. הסביבה שלכם משתנה ולא כולם יכולים להמשיך איתכם באותה הדרך, זה סימן מהיקום לשנות ולהרחיב את המעגל סביבכם. תהיו נחושים ותקפצו למים. בנוגע לזוגיות נראה שהכל מסתדר בצורה נפלאה וכל משאלותיכם מתגשמות. היקום שומע את לבכם ונותן לכם מתנות. בנוגע לקריירה הכל יזרום על מי מנוחות והמצב הכלכלי יתייצב. עם זאת, בילוי ממושך מול מסך יעייף אתכם מדי, תפתחו עיניים לעולם שבחוץ!

סרטן - ככל שתסמכו על עצמכם ועל האינטואיציה שלכם, כך תראו הטבה משמעותית בחייכם. השקיעו אקסטרא בעבודה או בעשייה שלכם כדי לראות תוצאות משמעותיות. שימו לב לשעות השינה שלכם ועשו מדיטציה להפגת המתח והדאגות. תהיו התשובה לכל בעיותכם ואל תחכו שמישהו יציל אתכם, אתם תעשו את זה הכי טוב גם ככה. השיעור שלכם החודש הוא לשמוח ולהודות על מה שיש, ויש הרבה על מה. בנוגע לזוגיות יש יציבות אך שעמום או קטנוניות. למי שמחפש זוגיות, מזלות האדמה יחפשו קרבה אליכם או היכרות עם מישהו מהעבודה. בסוף החודש תרגישו שהכוכבים ממש "הסתדרו" לכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully