וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 11-17 בפברואר 2024

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 11:03

נראה שאנחנו הולכים לפגוש את אחד השבועות המתוחים ביותר של התקופה האחרונה - אם לא את המתוח שבהם. היזהרו שלא להיסחף ולאבד את הצפון בויכוחים ובעימותים כי דברים עלולים להסלים בקלות. כך תכינו את עצמכם לשבוע הזה

תחזית שבועית 11/2/24/יאיר טריבלסקי

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

זה בהחלט הולך להיות השבוע המתוח ביותר שנתקלנו בו לאחרונה. צמידויות הן של מרס, כוכב האקשן, והן של ונוס הרגשית עם כוכב פלוטו היצרי שעושה את צעדיו הראשונים במזל דלי - בצירוף זווית פעולה מדויקת בין מרקורי כוכב התקשורת לבין אורנוס התזזתי - גורמות למעורבות רגשית כמעט מקסימלית בכל אירוע דרמתי או מילה שלא במקום, אלמנט שעלול להבטיח שבוע טעון במיוחד ופה ושם אפילו אלים.

אולי משום כך חשוב השבוע להיזהר במיוחד מכל אירוע אלים שעלול בקלות להסלים. יש להיזהר גם מפרשנויות מוטעות של אחרים ובמקביל חשוב שלא להיסחף ולאבד את הצפון בויכוחים ובעימותים. הצמידות בין מרס לפלוטו עלולה בהחלט להביא איתה גם אירועים בסדר גודל משמעותי יותר. כן, הכינו את עצמכם גם לנורא מכל.

המיקומים המשמעותיים השבוע במפת השמיים:
1. כוכב מרס עובר למזל דלי ונצמד לכוכב פלוטו היצרי.
2. ונוס עוברת למזל דלי ונצמדת לכוכב פלוטו היצרי.
3. מרקורי, כוכב התקשורת, יוצר זווית פעולה מדויקת עם אורנוס התזזיתי.

הצמידות הקשה של השבוע - זו הצמידות בין מרס, כוכב האקשן, שעובר למזל דלי, לבין פלוטו היצרי והכוחני. הצמידות הזו נחשבת כבין הזוויות האלימות שיש באסטרולוגיה, כיון ששני הכוכבים האלה שואפים להקצין כל סוג של דיאלוג עם כוכבים אחרים ולהגיב באלימות מילולית ואפילו פיזית במאבקי כוח ואגו. נדרשת מידה רבה במיוחד של סבלנות ואורך רוח, כיוון שהצמידות הזו מביאה איתה פתיל קצר במיוחד לשבוע נפיץ במיוחד, כשכל ריב - ולו גם הקטן ביותר - עלול לסבול מהקצנה מהירה ותגובות קיצוניות.

מי עלול לסבול בעיקר מהצמידות הזו? מזלות טלה, סרטן, גדי, מאזניים, עקרב, דלי, אריה, ובעצם במידה כזו או אחרת כולנו.

ריב בין גבר לאישה. ShutterStock
זה הולך להיות שבוע מאוד מתוח לכולנו. נסו להרגיע את הרוחות/ShutterStock

בואו נדבר על רגשות

הצמידות שמתרחשת עם מעברה של ונוס למזל דלי והיצמדותה לכוכב פלוטו היצרי והכוחני, עלולה להביא איתה שלל סערות ודרמות, בעיקר בכל מה שקשור לדיאלוג הזוגי הקשור ליחסים, לשותפויות ולשיתופי פעולה בכלל. הרגשות סוערים השבוע וחשוב לשמור על פרופורציות ולא לאבד את הראש כשדברים מתחילים לצאת משליטה - ובעיקר לנסות ולא להרוס מערכות יחסים נאות בגלל ריבים הקשורים לאגו. חשוב במיוחד השבוע לדעת מתי לוותר ולא להתעקש על המילה האחרונה.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור, אריה, עקרב, דלי, מאזניים, סרטן, גדי וטלה ובעקיפין - כולנו נושפע מהצמידות הזו.

התקשורת השבוע - מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, יוצר זווית פעולה לא קלה עם אורנוס התזזיתי. בגדול זה מצביע על תקשורת שרצופה בקצרים, אי הבנות, כעסים ותסכולים, ניתוקי קשרים, החלטות קיצוניות ואימפולסיביות וחוסר שווי משקל בין הצורך לקבל החלטות הגיוניות ומעשיות לבין הצורך להגיב מהבטן לכל גירוי ולאבד פרופורציות.

השבוע אנחנו עומדים לראות אנשים רבים שלא יכולים לשאת את הלחץ והכובד שמופעל על כולנו והם מגיבים בכעס גם ברשתות החברתיות וגם בתקשורת שבין אדם לחברו, אלמנט שעלול לגרום להחלטות פזיזות, ניתוקי קשרים, טריקות דלת ועשיית דווקא מהסוג שבו אנחנו שוברים את המראה ולא מתמודדים עם מה שרואים בתוכה. אנחנו נדרשים השבוע לגלות איפוק מקסימלי בתקשורת שלנו וזה לא קל, כיוון שהצורך לבטא באופן מיידי את מה שאנחנו מרגישים חזק מאוד תחת הזווית הזו, גם אם המחיר של המילים האלה גבוה במיוחד.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, דלי, אריה, עקרב ושור ובעקיפין - התקשורת של כולנו.

לסיכום, זה הולך להיות שבוע טעון במיוחד בעל פוטנציאל גבוה של אלימות מילולית ופיזית. חשוב שננסה לא להקצין את הדברים הקיצוניים ממילא. הצירוף של שתי הצמידויות והזווית של מרקורי עם אורנוס הוא בעל אפקט מורכב, מאוד תזזיתי ואפילו קטלני - ודברים עלולים לצאת בקלות מפרופורציות. כולנו נדרשים לעשות את הכל כדי שדברים ישארו בגדר פוטנציאל נפיץ ולא יתרחשו בפועל.


היזהרו מהם: 5 המזלות הפלרטטנים ביותר לפי אסטרולוגים

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>

רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
משפחה עושה אימון כושר בבית יחד. ShutterStock
ספורט עשוי לסייע לשחרר מתחים/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס, שליט המזל שלכם, עובר למזל דלי החברתי אבל נצמד לפלוטו היצרי. כעסים, דרמות וסערות עלולים להופיע עכשיו - והטלה שהוא לוחם צדק ידוע, עלול למצוא את עצמו בראש הלוחמים למטרות קיצוניות. גלו איפוק טלאים והרבה סבלנות. גם ככה מדובר בשבוע מתוח במיוחד.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
מעברה של ונוס למזל דלי והצמדותה לכוכב פלוטו היצרי מביאה איתה גם היא פוטנציאל לא קטן לסערות ודרמות מסוגים שונים, כאשר פה זהו פוטנציאל שיכול להיות גם אישי ולהתבטא במערכות היחסים שלנו. גלו איפוק ונסו לדבר על הכל. חבל להרוס קשרים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
זווית הפעולה בין מרקורי, שליט המזל שלכם, לכוכב אורנוס התזזיתי עלולה להביא איתה תקשורת עצבנית וחסרת שקט, עם אפס סבלנות וסובלנות כלפי אנשים שמתקשים להבין את הרעיונות שלכם. בכל מקרה, אל תנתקו קשרים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדל במזל דלי עלול להביא איתו שיקול דעת גרוע ופה ושם גם לקיחת סיכונים מיותרים, הן בכבישים והן בחשבון הבנק. חשוב לשמור על הכסף שלכם ובעיקר - לנטרל ריבים ועימותים מיותרים כעת, כולל בכבישים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל דלי המאכלס את בית היחסים שלכם, אך לא יוצרת כמעט זוויות עם כוכבים אחרים. חשוב השבוע לסמוך בעיקר על עצמכם ולא על אחרים, לקבל החלטות עצמאיות ולהימנע מסיכונים מיותרים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
התחום המקצועי דורש כעת התמקדות במה שחשוב באמת וחשוב לראות את כל התמונה לפני שמקבלים החלטות. זהו זמן טוב לכבות שריפות, לחשוב כמה צעדים קדימה, אך עדיין לא להגדיר במדויק את המטרות שלכם לתקופה הקרובה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

מזל אריה. ShutterStock
אריה: זה הזמן לסמוך על עצמכם אך הימנעו מסיכונים מיותרים/ShutterStock

צפו בתחזית המורחבת:

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, עוברת לבית הרומנטיקה והיצירתיות ושם פוגשת את כוכב פלוטו היצרי, שעלול להקצין את הפעולות והרגשות שלכם ולדחוף לכיוון של החלטות קיצוניות. חשוב להימנע מהחלטות כאלה כעת ולדחות אותן, אם אפשר, לשבוע הבא.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

עקרב
גם מרס וגם ונוס נפגשים עם פלוטו, שליט המזל שלכם, בתחילת מזל דלי, אלמנט שעלול להפוך את השבוע לתמהיל של סערות ומתחים מסוגים שונים והעקרב כידוע מגיב מהר ללחץ... איפוק ושליטה עצמית חשובים במיוחד אצלכם, עקרבים, בשבוע הזה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
יופיטר, שליט המזל שלכם, שוהה עדיין במזל שור ומנסה לקרקע אתכם ולתת לכם קרקע יציבה לדרוך עליה. אולם זווית הפעולה בינו לבין מרקורי התקשורתי עשויה להביא איתה צורך לדבר, לשתף ולחלוק רגשות ופחדים - תנו להם לצאת ולמילים להגיע.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
גם מרס וגם ונוס עוברים השבוע מהמזל שלכם למזל דלי ובעצם מתחברים להשפעה על נושאי חומר וכספים בחייכם. זהו שבוע משמעותי מבחינת הצורך לקבל החלטות שכאלה וחשוב להיזהר שלא לקחת סיכונים מיותרים מכל סוג שהוא, גדיים. קבלו החלטות שקולות והמתינו עם ביצוען.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
גם מרס, כוכב האקשן, וגם ונוס הרגשית עוברים למזל שלכם השבוע - ואתם פוגשים שבוע מלא אקשן מכיוונים שונים. הגיע הזמן לשינויים, אולם לא שינויים גדולים מאוד עדיין אלא רק בתפיסה ובהבנה קודם כל. היזהרו מסערות גדולות מדי שמתפתחות מהחלטות קטנות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
מספר הכוכבים שעוברים למזל דלי הולך וגדל - ואיתם גדל הצורך לנקות משקעים רגשיים ופחדים שמצטברים אצלכם. כוכב סטורן הנוקשה ממשיך להתקדם במזל שלכם ועוזר לכם למקד תוכניות, רעיונות ויוזמות שליוו אתכם עד כה. כעת הזמן לממשם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully