וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ סוף השבוע: 9-10 בפברואר 2024

עודכן לאחרונה: 9.2.2024 / 10:33

סוף השבוע הזה הולך להיות גדוש בתכניות לכל המזלות. הנה ההורוסקופ לסוף השבוע לפי חלוקה למזלות

הורוסקופ שבועי: 4-10 בפברואר 2024/יאיר טריבלסקי

טלה
ירח דליי הופך את סוף השבוע הזה לחברתי. זמן טוב לנצל את הירח הזה ואת השמש שמבטיחים לנו כדי ליצור מפגש חברתי שמח, ספונטני או מתוכנן היטב - ולפגוש את כולם, כולל בני משפחה ומכרים שלא פגשתי כבר הרבה זמן. את שבת בערב נצלו למנוחה לקראת השבוע החדש.

שור
מיקומו של הירח שם דווקא אתכם במרכז האקשן של הסופ"ש הזה, מכל המזלות. זמן מצוין לצאת קצת לטבע, לשבת על שפת הים באוויר הנעים ולתת לשמש ללטף אתכם... אחר כך - אוכל טוב שהשור יכין בעצמו. מושלם.

תאומים
הירח הדליי מביא איתו סופ"ש קליל וזורם אבל מרקורי, שליט המזל שלכם, לא יוצר זוויות עם כוכבים אחרים בסופ"ש. זה אומר שיש תחושת בדידות מסויימת... קחו יוזמה והרימו טלפונים.

סרטן
הירח, שליט המזל שלכם, נמצא במזל דלי כעת ומבקש מקסימום זהירות בסופ"ש הזה, בין אם מדובר בנהיגה בכבישים או באיפוק כשזה מגיע לריבים קטנים ומעצבנים - זה תלוי בכם, סרטנונים. קחו נשימה.

אריה
זוגיות ויחסים - נראה שזה האישו בסופ"ש הזה, כשמקבץ כוכבים גדול הכולל את השמש, מרקורי והירח שוהה במזל דלי שממול. זמן לשדרג קשר זוגי ולבלות בשניים, או אם הלב פנוי - להשקיע בדייטים.

בתולה
גם ונוס וגם מרס שוהים במזל גדי, וכל מה שקשור לרומנטיקה עדיין מפעיל אתכם כעת בעוצמה. אולם הירח, השמש ומרקורי שבמזל דלי מדגישים דווקא את המחוייבויות שלכם, המשפחתית והחברתית: השקיעו בהן בסופ"ש הזה במפגשים מועילים.

לעמודי המזל עם כל הפרטים על המזל שלכם לחצו כאן >>

היזהרו מהם: 5 המזלות הפלרטטנים ביותר לפי אסטרולוגים >>

הורוסקופ סוף השבוע בהרחבה:

מאזניים
מקבץ הכוכבים הדליי גורם למאזנאים שבינינו להיות רומנטיים מתמיד - הוא והשמש העדינה הזו שמבטיחה שלל כלניות ורקפות למי שמצליח למצוא חיק טבע לא מאוים. הקשיבו ללבכם הרך ותנו לו להוביל.

עקרב
מרס וונוס בבית התקשורת שלכם מביאים איתם תקשורת הפכפכה, סוג של פסיב-אגרסיב. אולם המקבץ הדליי שכולל את השמש, מרקורי והירח מדגיש דווקא בילוי ביתי שמח, שכולל גם שינוי אווירה בבית ואפילו אירוח חברים לארוחה טובה.

קשת
בית התקשורת שלכם שמח למדי בסוף השבוע הזה כשגם הירח וגם השמש ומרקורי נמצאים בו. זמן מצוין לחידוש קשרים מכל הסוגים, לנסיעות קצרות למפגשים או לטבע, להרבה אקשן סביבתי. אין לכם דקה מנוחה בסופ"ש הזה.

גדי
הכוכבים מרס וונוס עדיין שוהים במזל שלכם ומפעילים אתכם בעוצמה, הן מבחינת חוסר סבלנות והן מבחינת פתיחות דווקא לאהבה. אבל הירח שבמזל דלי מצביע על הסופש הזה כזמן להנאות קטנות, אוכל טוב, וסיבוב קטן עם חברים.

דלי
הירח, מרקורי והשמש שוהים במזל שלכם בסוף השבוע, ויש לא מעט אקשן באוויר, אבל במקביל זווית הפעולה בין השמש לאורנוס הקטלנית גם היא עדיין בסביבה וממליצה לנוע, לבלות ולטייל בזהירות מקסימלית, דליים.

דגים
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דלי מרמז שדווקא אתם עלולים שלא להיות במיטבכם בסופ"ש, דגיגים. אולי משום כך כדאי להתמקד בטעינת מצברים, אוכל טעים, חברותא מפרגנת ובינג' של סדרות שאפשר לצפות בו בנחת. תוותרו על טיול מתיש, אוקיי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully