וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: תחזית לפברואר 2024 לפי המזל שלכם

רוני טארוט

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 13:30

הקוראת בקלפים "רוני טארוט" ביצעה פתיחה אסטרולוגית לחודש פברואר 2024 לפי חלוקה למזלות. הנה הטיפים שלה לחודש הקרוב

פתיחה בקלפים לחודש פברואר 2024/www.instagram.com/ronistarot, רוני טארוט

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש אתר וערוץ טיקטוק עם מגוון סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים. מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות - והנה לפניכם הפתיחה שלה לחודש פברואר 2024:

דלי - החודש תרגישו יותר מתמיד שהגישה שלכם היא זו שתשפיע יותר מהכל על איך החיים שלכם נראים. אל תפחדו לקפוץ למים, יש בכם כוחות אינסופיים לעמוד בכל דבר, ואתם תראו שבסוף יהיה הרבה יותר קל משחשבתם. בנוגע למערכות יחסים, התבוננו על המצב מלמעלה כדי לגלות אפשרויות חדשות ואתם תראו שלא רק שתצליחו לצאת מהמצב התקוע, גם תקבלו יותר ממה שביקשתם.

אריה - הגעתם לנקודה שבה אתם יכולים פשוט לסמוך על עצמכם ולצאת לדרך, לפרוץ דרכים חדשות ולקבל את מה שקורה. אל תפחדו לעשות קצת רעש, צריך כאן ניעור! בנוגע למערכות יחסים, אתם יודעים מה אתם שווים ומה השאיפות שלכם, ונראה שהצד השני משקף לכם בדיוק את אותו הדבר מה שיכול ליצור מאבק. אל תסתפקו במועט. לרווקות/ים כדאי לכתוב מטרות ולהתייחס לנושא ברצינות אם תרצו שמשהו יתקדם.

תאומים - הקשיבו לקול הפנימי ותתנו לו להדריך אתכם החודש. יש לכם נטייה לרצות אחרים ולפעול לפי הדרישות שלהם. השתחררו מהעול הזה ומאנשים שמנצלים את טוב לבכם. אל תתפשרו על עצמכם. בנוגע למערכות יחסים, הפתחו לחוויה חדשה במקום לתת לדבר הידוע לשבור את לבכם, תלמדו מטעויות ותגלו שדלתות חדשות נפתחות!

גדי - נראה שאתם נותנים לעודף מחשבות ולחץ להשפיע עליכם ולכלות כל אנרגיה טובה. תבררו מה בדיוק יושב בראש ולא נותן מנוח, כך שתוכלו לשים לזה סוף. התרחקו ממקומות או אנשים שגורמים ללחץ נוסף ותראו שכשאתם משחררים מהכל, החיים דווקא יכולים להיות משמחים. בנוגע למערכות יחסים, תנו לעצמכם חופש להרגע ולמצוא קצת יציבות פנימית, במקום להאשים את עצמכם לשווא.

עקרב - הגיע הזמן לשינוי אווירה ורוח חדשה. הלבד עושה לכם לא טוב, בעיקר כי הוא מכניס אתכם לחוסר עשייה. בעזרת שיתוף חברים, כניסה לחוגים ומפגשים, תצליחו להשתחרר ממה שכובל אתכם. החודש שימו לב יותר מתמיד לסימנים לאורך הדרך! גם בתחום האהבה ומערכות יחסים, רואים התחלה חדשה ומהירה ויציאה לדרך טובה יותר לקראת סוף החודש. שימו לב שהציפיות לא גבוהות מדי.

דגים - כשתצאו מהשגרה ותקחו את הסיכון, השפע יתגלה מולכם. שום דבר טוב לא יקרה אם תשארו במקום המוכר והידוע, במיוחד אם תתנו לפחדים שלכם להשאיר אתכם מאחור. בנוגע למערכות יחסים, לרווקות/ים צפויים מפגשים ודייטים שיובילו למקום טוב. למי שנמצא בקשר, צפויה נסיעה מהנה ובנוסף, פתרון בעיות וחיבור מחודש.

עוד ברוח:
סקר טינדר מצא: המזלות האלה זוכים להכי הרבה התאמות באפליקציות היכרויות

10 טיפים למניעת עין הרע - והדרך לגלות האם היא רובצת עליכם

@ronistarot איזה מזל אתם והאם התחברתם? כתבו לי בתגובות! #טארוט #מסר #תחזית #מזלות #מזל #מיסטיקה #רוחניות ♬ Witches - Alice Phoebe Lou

שור - זה הזמן להוציא רעיונות וחלומות לאור, כי החודש המזל יהיה לצדכם! תהיה פריצת דרך משמעותית בקריירה. מצב הרוח שלכם עשוי להיות לא יציב, וככל שתקבלו את המצב כמו שהוא, ככה תצליחו להשאר יציבים יותר. בנוגע למערכות יחסים, לרווקות/ים יציאה מהבאסה והיכרות מעניינת ולמי שבקשר, תצטרכו לעשות שמיניות באוויר כדי שהצד השני ישים לב אליכם.

טלה - למרות שהחודש מתחיל לא משהו, אתם מהר מאוד עולים על דרך ההצלחה ומשתחררים ממכאובים ובדידות. ככל שתקחו החלטות ברורות ותתרחקו טיפה מחשבונות נפש, כך יוטב לכם. הצלחה כלכלית בנוסף! תעמדו על שלכם מול אחרים ואל תפחדו מתחרות, הנצחון בידיים שלכם! בנוגע למערכות יחסים, הקול הפנימי שלכם מוביל אתכם לקשר נעים יותר ושקט יותר.

סרטן - המנעו מלשרוף גשרים או מהעלבות קיצונית. במקום זאת השתמשו ביכולת שלכם ליישב כל סכסוך. כדאי החודש לשמור על הכספים ולהמנע מהוצאות מיותרות. בנוגע למערכות יחסים, הגיע הזמן לוותר על המאבק ולהפסיק להיות בלחץ, זה סתם מכניס אתכם לחרדה. אתם לא אחראיים לפתור את הבעיות האישיות של הצד השני.

בתולה - חודש שבו הכל מתיישב על מקומו בשלום עבורכם. בילויים משפחתיים וחברתיים ממלאים אתכם באנרגיות מחודשות. היציבות הכלכלית משפיעה על היציבות הרגשית, שתשתפר כבר מאמצע החודש. בנוגע למערכות יחסים, אם תשמרו הרבה בבטן ותתישו את עצמכם בנסיון לרצות את הצד השני, זה יגמר לא טוב. תהיו ערניים לגבי העניין הזה.

קשת - המצב הכלכלי מעסיק אתכם ואתם יכולים להיות רגועים ולסמוך על עצמכם בעניין הזה! הזהרו מתגובותיכם החודש כלפי אחרים, שימו יותר סימני שאלה מסימני קריאה כי אתם עשויים להצטער על איך שהדברים התגלגלו. בנו לכם תכנית קצרת טווח להגשמת חלומותיכם. בנוגע למערכות יחסים, מישהו מנסה לשלוט בכם באמצעות שתיקה, אל תפלו למשחק שלו. לרווקות/ים צאו מאזור הנוחות אם ברצונכם לשנות את המצב.

מאזניים - צפו לשינוי דרמטי, מהפך של ממש באחד מהתחומים שמעסיק אתכם במיוחד, רק תקחו החלטה ותראו שהדברים מתקדמים! אופטימיות וחזון יהיו נחוצים מאוד, במקום להשאב למחשבות מעכבות. החודש שמרו על בריאותכם ושמרו על חום הגוף. בנוגע למערכות יחסים, תאפשרו לצד השני לבטא את שעל לבו והיו רגישים בתגובתכם. לרווקות/ים התחלה חדשה תופיע ברגע שתרימו את ראשכם להזדמנויות חדשות.

לתחזית היומית לכל המזלות לחצו כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully