וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסר השבועי של הקלפים: "חישבו האם ההחלטה שקיבלתם נכונה לכם"

עודכן לאחרונה: 20.11.2023 / 18:54

קלף השבוע שלנו הוא קלף השוטה - ולו יש מסר חשוב עבורכם לימים הקרובים: לקחת לרגע פסק זמן כשמישהו אומר לנו מה לעשות ואיך להתנהל - ופשוט לבדוק האם זה מתאים ונכון לנו

אומנות הקריאה בקלפים/Sagie Mendelboim

הקלפים הם מתנות בחיינו. הם נותנים לנו כיוון, מחזקים אותנו, מאתגרים במידה, תומכים בנו בדרך ומעניקים לנו אור של ממש. אור של חכמה ואנרגיה. לכל קלף אור ייחודי משלו - והנה הדרך של קלף השוטה להאיר לכם את השבוע! אציג בפניכם מה הסיפור שעליו הקלף מבוסס, אדגים את כוח הקלף מהקורס עצמו ואפרט מה הקלף מעניק לכם - אור ומסר!

מה הסיפור של הקלף?
קלף השוטה נראה ממבט ראשון תמים, אולי אפילו חסר ידע. בכל זאת הוא עומד לקפוץ מצוק ואין מעשה פחות הגיוני או רציונאלי מזה. ועדיין, לשוטה יש סוד שמאפשר לו לעוף. כנפיים נסתרות שאיש לא רואה, שמצויות מתחת ללבוש הצבעוני שלו. השוטה הוא תלמיד של החיים ואחד הכוחות הנסתרים שלו הוא כוח הראייה "מעבר". הוא רואה מעבר לתפקידים, לסטטוס, לכסף, הוא רואה מעבר לתואר אקדמי או לאלמנטים חיצוניים, הוא מזהה את הטבע של האדם שמולו ויותר מכך, הוא מזהה את הטבע שלו עצמו, וכך יודע מה נכון עבורו - ופועל מתוך השראה ואינסטינקטים רוחניים.

השוטה מחבר אותנו אל היכולת לראות את עצמנו מחוץ להקשר חברתי, להתבונן בעצמנו כפי שאנו ברמה העמוקה, הבסיסית, המשוחררת צוויה החברה, זוהי האותנטיות המושלמת והסרת המסיכות שלנו. בהשראתו פשוט נתמסר לאישיות האמיתית שלנו. לדרך שבה אנחנו מרגישים הכי "עצמנו" עוסקים במה שאנחנו אוהבים, נהנים מהתחביבים שלנו, מתלבשים כמו שמרגיש לנו נכון, מתבטאים אומנותית או בכל דרך שנכונה לדרך שלנו.

האם יש סיפור אמיתי שממחיש זאת? בטח.
אלה קינן היא משפיענית טיולים שעד למלחמה טיילה בפיג'י ובקאריביים, והסבירה לאנשים בכל העולם איך ואיפה לטייל. אז הגיעה המלחמה ובאומץ רב היא הפכה את הפלטפורמות שלה לאמצעים לקידום ההסברה הישראלית ברשת. בבת אחת היא פתחה מפקדה ממשית שבה היא הורתה לכל ה"מתגייסים" על מה לעשות לייק, איפה להגיב, איך להילחם בפייק ניוז והתחילה להרים קמפיינים מטורפים בטיקטוק כדי לתת פוש אמיתי להסברה. אז למה היא בעלת רוח השוטה? כי היא עושה הכול באופן הפוך מהמיינסטרים. היא מסתכלת לדבריה על הדרך שבה האויב שלנו מתנהל ברשת - באותנטיות, באופן לא מעומלן ומוקפד, בלי הפקות, בלי סאונד אפקטס, בלי עריכה- טבעי, אמיתי, מהלב, מהבטן. וכך היא מתנהלת, כמו עצמה. היא "אלה" ולא "מדינת ישראל" וככה היא פועלת בשטח ההסברה.

טארוט קלף השוטה fool. וואלה!, מערכת וואלה!
טארוט: קלף השוטה הוא קלף השבוע שלנו/מערכת וואלה!, וואלה!

מהו המסר לשבוע הזה?

הקלף נותן לנו השבוע את אור ההליכה בדרך - גם נגד דעת החברה. אנחנו יכולים בהחלט לעשות את מה שהלב מצווה אותנו, ולכן אחד הדברים שאנחנו זקוקים להם עכשיו יותר מכול זה היכולת להבדיל בין "האני" לבין "האחר". נוכל אפילו לעשות הדמיה שבה אנחנו מצויים בבועת הגנה ומניחים לכל הקולות שמפריעים לנו או שאומרים לנו מה לעשות ומה להיות - להתרחק ולהיחלש מחוץ לבועה שלנו. נוכל לנוח קצת בחיק עצמנו ולהרגיש כיצד אנחנו נרגעים וממלאים בנוכחות שלנו את הבועה כולה בכל שטחה.

המסר השבועי הוא לקחת לרגע פסק זמן כשמישהו אומר לנו מה לעשות ואיך להתנהל ופשוט לבדוק אם זה מתאים ונכון לנו. אפשר לקחת את ה"בועה" לתוך חיינו - ולפני שאנחנו מיד מסכימים למשהו ואומרים "כן" בלי לחשוב, נרתמים למשימה, או נרשמים לתכנית - כדאי לקחת צעד אחד אחורה ולחשוב אם זה נכון לנו.

אלה ימים מצויינים לטייל קצת (באזורים בטוחים כמובן), לעשות דברים שמהווים יציאה מהשגרה, להתרשם מתכנים חדשים ולצאת מהקופסה. אולי כדאי היום לקחת קורס שאף פעם לא ידענו שבא לנו לקחת, פשוט כדי לחקור את הגבולות שלנו וללמוד יותר על מי שאנחנו באמת.

ומהו המסר של קלף העוצמה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
החלטות. ShutterStock
האם ההחלטה הזאת נכונה לי?/ShutterStock

איך הקלף מקדם אותנו לשלב הבא בחיים?

לירון שוקלת להתחיל לימודי משפטים. היא כבר סיימה מזמן את הטיול הגדול, עבדה קצת ועכשיו היא חייבת להתחיל במסלול כלשהו, היא מתלבטת אם נכון לה להתחיל השנה. קלף השוטה שהיא קיבלה כתשובה, מעלה את השאלה - האם היא אוהבת את התחום.

לירון הודתה שאין לה מושג וזה פשוט מה שההורים שלה רוצים. אבא שלה עורך דין, וללירון תמיד היו ציונים טובים אז זאת לא הייתה שאלה. כש"חפרנו" בכך קצת יותר, גילינו שלמעשה היא מאוד אוהבת בעלי חיים, והייתה בכלל רוצה ללמוד וטרינריה או טיפול בבעלי חיים. במקרה של השוטה, התשובה הברורה היא שלא נכון לה להתחיל בלימודים שאינם בנפשה - רק כי מישהו אחר רוצה בכך, כי היא תתחרט ובגדול, בהמשך הדרך.

מה אני יכול לתת כרגע?
בחודש הקרוב אני מעניק חודש של פעילויות חינמיות בנושא טארוט לרגל המצב. כל מי שנמשך לתחום, יכול להיכנס לאתר שלי ולהירשם לתכנית "קלף מנצח" שניתנת בחינם לגמרי ועמוסה כל טוב. הרבה פעילויות של הרגעה, בניית משאבים ויצירתיות דרך קלפי הטארוט, וגם - פשוט היכרות עם עולם הטארוט. יש כמובן קבוצות תמיכה בפייסבוק שבהם יש סיוע חינמי - אלו הם משאבים של ידע שיכולים כרגע לתת מעט הפוגה מהמצב. אני מקווה כמו כולם שנחזור מהר לשקוע בנושאים שאנחנו אוהבים ונחזיר לעצמנו את השלווה והביטחון - מבפנים ובכלל.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא, מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 28 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות אותם הוא מעביר בזום, בתל-אביב, ובערים נוספות ברחבי הארץ. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully