וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסר השבועי של הקלפים: "תנו אמון בתחושת הבטן שלכם"

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 7:21

קלף השבוע שלנו הוא קלף העוצמה - ולו יש מסר חשוב עבורכם לימים הקרובים: לתת מקום ליצירתיות, לצרכים ולחשקים שלנו

טארוט - קלף המוות/Sagie Mendelboim

הקלפים הם המתנות בחיינו. הם נותנים לנו כיוון, מחזקים אותנו, מאתגרים במידה, תומכים בנו בדרך ומעניקים לנו אור של ממש. אור של חכמה ואנרגיה. לכל קלף אור ייחודי משלו - והנה הדרך של קלף העוצמה להאיר לכם את השבוע! אציג בפניכם מה הסיפור שעליו הקלף מבוסס, אדגים את כוח הקלף מהקורס עצמו ואפרט מה הקלף מעניק לכם - אור ומסר!

מה הסיפור של הקלף?
קלף העוצמה מדבר על שלושה נושאים עיקריים: ביטחון עצמי, הילד וההורה הפנימיים, ותחושת הבטן. כל נושא הוא עולם שלם בפני עצמו אבל ננסה לקצר כדי שנבין - איך זה נוגע לחיינו. אז כולנו מכירים את הסברה שבכולנו יש חלק יותר ילדי, גולמי, אותנטי (אותו אריה שבתמונה בקלף) וחלק יותר הורי, שולט ומותאם לצווי החברה (המגולם על ידי דמות האישה). דובר על כך רבות בשדות הפסיכולוגיה השונים, ובכולנו יש לא פעם מאבק בין החלק השכלתני, הריאלי המציית חברתית, לחלק בנו שרוצה לפרוק עול. המסע הפנימי ליצור איזון בין החלקים מתחיל בילדות כשמחנכים אותנו "להתנהג יפה בשיעור" ולהיות מנומסים בחברה, אבל אף פעם לא באמת נגמר, ולא מעט ריבים, התפרצויות זעם או לחילופין כניעה למוסכמות הם תוצאה של המאבק הזה. הקלף מעורר בנו את המודעות לדואליות הזו ובעיקר, מבקש מאיתנו להקשיב לצרכים של אותו ילד-אריה פנימי.

כאן גם הקשר לתחושת הבטן, האריה הזה שבתוכנו הוא זה שמחובר לרטטים העדינים של האינטואיציה, הוא יודע "בבטן" מה נכון, ולכן הוא מעודד אותנו להקשיב לגוף. החל מנושא המשיכה המינית - תחושה שלא ניתן לכפות, וכלה באנשים שסביבנו שלפעמים מעוררים בנו איזו רתיעה לא מוסברת - או להיפך, חיבה מיידית. החיבור לאריה היא חיבור למקור של הביטחון העצמי שלנו, משום שכשאנו יודעים מה נכון לנו, אנחנו מסירים את התלות בחברה שתוכיל את הדרך ותראה לנו את האור. אנו הופכים לאור בדרכנו שלנו.

האם יש סיפור אמיתי שממחיש זאת? בטח.
כריסטיאן בייל הוא לא מהשחקנים הכי ידועים כיום, אבל כבר שלושים שנה הוא אחד האיכותיים בהוליווד ובכלל. הוא שיחק את באטמן (וסיפר כי על אף שזה לא תפקיד "אופי" וואלה, זה עזר לו לקנות בית) אבל לרוב הוא משקיע בתפקידים מאתגרים ברמת המשחק. הסרט שפירסם אותו היה "אמריקן פסיכו". מותחן איכותי משנת 2000 (אבל מאוד רלוונטי לימינו לאור השימוש הגובר במילה "נרקיסיזם") שגרם לו לחדור ובגדול לתודעה. באחד הראיונות הוא סיפר שהוא ידע מהרגע הראשון שהתפקיד שלו, גם כשהסבירו לו שייתנו את התפקיד למישהו מפורסם יותר, גם כשהחליטו שההפקה מבוטלת, גם כשהוא והבימאית

אספו כסף לטובת הפרויקט ואז נושלו מיצירתו, גם כשהחזירו את הבמאית אבל הסבירו לו שהוא לא ייטול חלק בפרויקט - הוא עדיין המשיך להתכונן לתפקיד. הוא מספר שחברים, משפחה וגם הבמאית התחילו לחשוב שהוא קצת "קוקו" שהוא לא קולט שהוא לא הולך להופיע בסרט הזה. זה לא שינה כלום. הוא ידע שהוא יזכה בתפקיד, וואלה - הוא זכה בו. הוא ידע בתחושת הבטן שלו, לדבריו, שהתפקיד שלו.

טארוט קלף העוצמה strength. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
טארוט: קלף העוצמה/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

מהו המסר לשבוע הזה?

אפשר להתחבר לקלף ויזואלית, לאחוז בו, או פשוט לדמיין אותו. אפשר לעשות מדיטציה של רבע שעה אל מולו, או לדמיין שאנחנו "נושמים אלינו" את המידע הקיים בו. הקלף מעניק לנו איכות של רכות, איזון פנימי ובעיקר הכלה של כל החלקים בתוכנו והקשבה לכולם. כך אנחנו יכולים לאזן ולנווט את הקולות הפנימיים שבנו מאותה חמלה של הורה כלפי ילד, וככל שנקשיב יותר - נשמע יותר את המתרחש בתוכנו. זהו חיבור לפשטות של הצרכים השונים שבנו, לאמת הפנימית שחיה בגופנו ומנחה אותו כל הזמן, וכן זהו חיבור לביטחון שנובע מהיותנו מי שאנו - כפי שאנו וקבלת כל הצדדים שלנו בלי צורך להדחיק או להתנצל. המנטרות האפשריות שלנו להיום הן: "כל החלקים שבי טובים. אני מכבדת את כל החלקים שלי. אני מתחזקת כשאני שומעת את כל מה שיש בי. אני מקבלת את עצמי ואת כל החלקים בי. אני מאפשרת לעוצמה שבי להישמע. אני יודעת את הדרך", ועוד.

המסר השבועי הוא לתת יותר אמון ב"בטן" שלנו. זה אומר אפילו לשים לב מתי אנחנו באמת רעבים ומה נעים או לא נעים לנו לאכול, לשים יותר לב לשיחות שאנחנו מנהלים ולדרך שבה הן משפיעות על מצבנו הגופני והרגשי. אולי כדאי היום לתת יותר מקום ליצירתיות שבנו, לצרכים ולחשקים לנו, ובעיקר זה שבוע מצוין להפסיק להתנצל אם אנחנו "מתנצלים כרוניים" ולהרגיש יותר "בבית" בתוך עצמנו. זה שבוע מעולה להיות יותר פיזיים, לעשות ספורט, לרקוד או לרוץ, ולהיות יותר אותנטיים בתקשורת שלנו. להגיד מה אנחנו רוצים ומה פחות.


ומהו המסר של קלף חמש חרבות?

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ספורט ותזונה. ShutterStock
זה שבוע מעולה להיות יותר פיזיים, לעשות ספורט, לרקוד או לרוץ/ShutterStock

איך הקלף מקדם אותנו לשלב הבא בחיים?

מיכל יוצאת עם אור. בחור מקסים, חכם, כל מה שהיא מחפשת בבחור, והכי חשוב - ההורים שלה כבר פגשו אותו והם מתים עליו. אבל משהו במשיכה לא עובד כל כך. היא מאמינה שהיא פשוט התרגלה לבחורים רעים והיא קצת בטראומה מבן הזוג הקודם (שאיתו הייתה משיכה מטורפת), והנה מגיע בחור "טוב" והיא פשוט לא רגילה לזה.

הם יוצאים כבר חודש וחצי. בינתיים רק התנשקו כי קשה לה להתקדם, והיא מנסה להבין אם להמשיך. קלף העוצמה אומר לה, שעל אף שזה נפלא להיות מודעת לתיקון שעליה לעשות בנוגע לבחירות רומנטיות בחייה, היא לא יכולה להימשך לאדם אחר בכוח, והיא חייבת להקשיב גם לגוף שלה. נכון, עד עכשיו היא הקשיבה רק לגוף שלה, ופיתחה מערכות יחסים עם הגברים הלא נכונים, אבל קיצוניות אחת לא מתקנת קיוציות אחרת. בנוסף, כל עוד ההורים שלה לא צריכים לשכב עם אור (סליחה על החיזיון הוויזואלי הקשוח) הם לא יכולים להחליט עבורה. זה הגוף שלה, החיים שלה, והיא לא יכולה להכריח את עצמה להתקרב גופנית לאדם שהגוף שלה - פשוט לא רוצה.

איך לקבל יותר מהמתנה של הטארוט? - להפוך למנטורים
ברגע שאנחנו לומדים את הקלפים, את הקשרים ביניהם, את השיעורים שלהם ואת המסר אנחנו מתחילים לכבוש מטרות, להתגבר על דפוסים מעכבים, למצוא נתיבים פתוחים ומיטיבים עבורנו וגם, אנחנו מתחילים לגלות את יכולות המנטורינג שלנו. כמו שקלף העוצמה מחבר אותנו אל מקומות חדשים בתוכנו, כך כל קלף פותח צוהר לתפיסה חדשה, ואולי למשאבים שיש בתוכנו וטרם גילינו, או שגילינו - ולא יישמנו עד עכשיו, ועכשיו הגיע הזמן. ככה בונים מנטורינג משמעותי וגם מקצוע שיש בו חמלה תבונה והמון עוצמה להוביל. יאללה, בואו נלמד טארוט, את עצמנו - ונעצב ביחד את הנתיב.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא, מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 28 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות אותם הוא מעביר בזום, בתל-אביב, ובערים נוספות ברחבי הארץ. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully