וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מכשפה והטלתי כישוף על האקס שימנע ממנו זקפה. זה עבד"

7.11.2023 / 0:01

"המכשפה" אלכסה תומפסון הטילה כישוף על בחור - שלכאורה עבד וגרם לו לחזור לטפל בילדיו: "הוא לא יגיע לזקפה עד שהוא לא יחזור לטפל בילדיו. זו לא קללה. רק רציתי לעזור"

חשפנית הפכה למכשפת מין - שמגבירה אורגזמות בעזרת כישוף/עריכה: שניר דבוש

אלכסה תומפסון היא מכשפה, לדבריה, שהטילה כישוף על האקס של חברתה הטובה ביותר - ומנעה ממנו להגיע לזקפה. כעת היא חושפת מה הניע אותה לעשות זאת והאם הכישוף באמת עבד.

אלכסה תומפסון בת ה-33 מאברדין, מתרגלת כישוף במשך כל חייה לאחר שגדלה בבית פגאני. למרות האינסטינקטים הקסומים שלה, בני נוער "התעללו" בה בגלל ההתנהגות האקסצנטרית שלה. אולם עכשיו כבוגרת, אלכסה מנצלת את המומחיות שלה לדברים טובים... כלומר, לדברים. לצד הטלת לחשי חיסכון בכסף שסייעו לה לכאורה לחסוך 5,000 ליש"ט בשישה שבועות כדי לסייע למעבר דירה, המכשפה טענה שהיא הטילה כישוף על בחור.

המכשפה (ובעלת המאפייה) החלה להטיל לחשי הגנה בשם הנקמה, לאחר שהחבר לשעבר של חברתה החליט לבלות את זמנו עם בת זוגו החדשה ולא עם ילדיו. אלכסה החליטה אז להעניש אותו. היא ציוותה: "עד שהוא יהפוך לאבא טוב יותר, הוא לא יוכל להעמיד אותו" יחד עם יצירת דמות וודו קטנה מדשא עם סיכות שעוברות דרך המפשעה, הראש והלב שלו. בזמן שאלכס ביצעה את הכישוף, היא הציתה את הדמות והשאירה את הבובה "השחורה" על מפתן דלתו.

"אז לחברה שלי היה מאוד קשה עם האקס שלה, שהוא גם האבא של הילדים שלה", הסבירה אלכסה, "היא הגיעה אליי ממש כועסת ואמרה שהוא לא בא לראות את הילדים ובמקום זאת הולך לראות את החברה החדשה שלו".

היא הוסיפה: "אמרתי: 'תשאירי את זה לי'. הכנתי בובה קטנה והעברתי סיכות דרך המפשעה, הראש והלב שלה. עשיתי כישוף שאומר שעד שהוא לא יהיה אבא טוב יותר - הוא לא יוכל להעמיד 'אותו'. תוך כדי הכישוף, הצתתי את הבובה עם להבת הנר כך שכולה הושחרה והנחתי אותה על מפתן דלתו בערב כדי שיוכל לראות שהיא נשרפה קודם לכן".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אלכסה מאמינה שהתערבות בגבריות לא הייתה "קללה" אלא כישוף הגנה איתו ניסתה לעזור לחברתה הטובה ולילדיה. לטענתה, הכישוף עשה פלאים. החבר לשעבר מבלה כעת פחות זמן עם בת זוגו החדשה ושיפר את התנהגותו כלפי האקסית והילדים שלו.

עוד בנושא:
סודות גרגירי הקפה של המכשפות: זו הסיבה ששימוש בקפה לכשפים יכול להיות מסוכן

"מכשפה שחורה רודפת אותי. עברתי דירה והיא עברה איתי"

אלכסה הוסיפה: "לא הייתי אומרת שזו קללה. הייתי אומרת שזה היה כישוף הגנה כלפי החברה שלי והילדים שלה. גם לי זה לא עלה כלום - הבובה נוצרה מדשא מהגינה שלי, ואחרי זה הוא התחיל להתנהג הרבה יותר טוב כלפי חברה שלי וילדיהם".

מאז 2018, אלכסה מפרסמת את אורח החיים והקסמים שלה במדיה החברתית. היא צברה המון עוקבים באינסטגרם תחת הכינוי @the_barefoot_witch, ומאמינה שהתוכן הפופולרי ביותר שלה הוא לחשי חיסכון בכסף.

למרות שמכשפות זכו לביקורת קשה לאורך ההיסטוריה, אלכסה חושבת שאנשים הפכו פחות שיפוטיים לגבי הרקע שלה וה"בריונים" מבית הספר רוצים כעת את שירותיה. היא שיתפה: "סבא שלי לימד אותי איך לעשות כישוף, וההורים שלי ובני הדודים הקטנים שלי מתרגלים - הם אפילו רואים רוחות רפאים. אני זוכרת שהציקו לי בגלל זה לא מעט, וזה אירוני כי הילדים שהציקו לי בתיכון הם אלה שמבקשים ממני עכשיו קריאות בקלפי טארוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully