וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסר השבועי של הקלפים: "הרשו לעצמכם להתנתק קצת"

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 0:11

קלף השבוע שלנו הוא קלף מלכת החרבות - ולו יש מסר חשוב עבורכם לימים הקרובים: להתעלות מעל מאורעות היומיום ולאפשר לנו להתנתק מדי פעם

טארוט - קלף המוות/Sagie Mendelboim

הקלפים הם המתנות בחיינו. הם נותנים לנו כיוון, מחזקים אותנו, מאתגרים במידה, תומכים בנו בדרך ומעניקים לנו אור של ממש. אור של חכמה ואנרגיה. לכל קלף אור ייחודי משלו - והנה הדרך של קלף מלכת החרבות להאיר לכם את השבוע (עד כמה שאפשר לאור המצב)! אציג בפניכם מה הסיפור שעליו הקלף מבוסס, אדגים את כוח הקלף מהקורס עצמו ואפרט מה הקלף מעניק לכם - אור ומסר!

מה הסיפור של הקלף?
קלף מלכת החרבות היא מלכה מאוד מתקדמת: מודרנית, חדה כתער (או כחרב, בכל זאת - סדרת החרבות), אינטואיטיבית, דואגת לסביבה מתוך זווית ראייה של קדמה וחזון. היא טכנולוגית ומתוחכמת ואולי רק מהתיאור הכללי שלה היא כבר מזכירה לנו כמה אנשים בחיינו או סיטואציות מסוימות. קלפי החצר (נסיכים, מלכות ואבירים), מייצגים פרסונות שאנחנו יכולים לאמץ בעת הצורך (ואולי גם להסיר מעצמנו כשאנחנו קצת מגזימים) אבל למלכה הזו יש לה גם כמה חסרונות קטנים. ראשית בגלל שהיא כל כך מסורה לעבודה, לתפקיד ולחזון הכללי, היא עלולה לפשל במערכות יחסים אישיות, וככל שהיא יותר מודעת לנטייה הזו, היא תוכל לשפר את מצבה. היא מאוד "וורקוהולית" וזה בהחלט עלול לשלוט בחייה אם היא לא תשים לב וגבול. שנית, הרבה פעמים, לא מעריכים את המקוריות שלה ואת החזון הייחודי שלה, היא פשוט - מתקדמת מדי.

האם יש סיפור אמיתי שממחיש זאת? בטח.
סוכנת חשאית אמריקאית לשעבר בשם אווי פומפרוס, סיפרה בפודקאסט שהיא הוזמנה לכנס של אנשים עוצמתיים בעלי השפעה בחברה. היא הרגישה גאווה גדולה, וזכתה להכיר איש נחמד שהציג את עצמו, מארק. היא שאלה אותו למה הוא הגיע לכנס? מה הוא עושה בחיים? הוא סיפר לה שהוא כאן כי הוא בדיוק פרס ספר שנקרא "הרעיון המטומטם שלי". היא צחקה והתבלבלה ושאלה אותו: "למה הרעיון שלך מטומטם? במה מדובר?" והוא סיפר לה שהיה לו רעיון בעבר, והוא חשב שהרעיון מקורי, אינטואיטיבי עם המון פוטנציאל, וכל אדם שהוא פגש ממשפחה ועד יועצים וחברים, אמרו לו שהרעיון שלו אבסורדי מיותר ודבילי. כשאווי שאלה: "מה היה הרעיון"? הוא ענה בפשטות: נטפליקס. כן מדובר כנראה, במארק המייסד של נטפליקס, שהיום שווה מיליארדים, אבל כמו מלכת החרבות, בעלת החזון והמקוריות, אנשים סביבו לא ראו את החזון כמוהו. ברור לנו מי ניצח פה...

קלף מלכת החרבות בטארוט. וואלה, מערכת וואלה!
קלף מלכת החרבות/מערכת וואלה!, וואלה

מהו המסר לשבוע הזה?

הקלף נותן לנו השבוע את אור ההתעלות מעל מאורעות היומיום, את היכולת לקבוע מטרות על ואסטרטגיית על ולבנות חזון עתידי בהיר. הקלף מעניק לנו השראה ללמוד, להרחיב אופקים ולחקור על מנת להמציא את הדבר הבא בחיינו וגם את היכולת להינתק מהשפעות לא נכונות סביבנו בעת הצורך. אם אנחנו מוצפים רגשית, מלכת החרבות מביאה בהירות, נקודתיות וניקיון מנטלי אל הנתיב, היא מאפשרת את הרגעת הרגש למען פעולה נקייה, והיא חפה מזעם או תשוקה שמבלבלים את הדרך. המלכה היא כמו אוויר הרים, ובדומה לפסגת ההר - היא מעניקה לנו את הכוח להרחיק ראות ולראות את התמונה המלאה.

המסר השבועי מורכב מכמה רבדים: מצד אחד זה הזמן להתמקד בקריירה, בלימודים או בהעמקה בכל תחום. כדאי לשמור על מצב זן מדיטטיבי, לא להתרגז משטויות, להתעלות מעל בעיות היום יום ולדגול בקור רוח בכל סיטואציה. צריך לשים לב לא להזניח את הסובבים, אבל מותר לנו גם קצת להינתק, כך שאם צריך ניתוק זמני (ונראה שצריך), זה כנראה הזמן לעשות זאת. יש לנו צורך בשקט נפשי יותר מתמיד. אם רעיונות מקוריים צצים לכם, נסו להתמקד בהם, רשמו אותם. שימו לב להשראה שנוחתת עליכם ממקורות שונים.

וזה המסר האופטימי של קלף העוצמה >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מדיטציה. ShutterStock
נסו לאפשר לעצמכם להתנתק קצת. נסו מדיטציה/ShutterStock

איך הקלף מקדם אותנו לשלב הבא בחיים?

מורן מספרת שהיא מתקשה להכיר אנשים חדשים. היא עסוקה בלימודים עד מעל הראש, חשוב לה להשקיע ולסיים את התואר, היא בשנה שנייה, אבל היא לא מצליחה ליצור קשרים. בעבר היא התחברה בטבעיות עם "חרשנים" כמוה, אבל כאן זה איכשהו לא קורה. שאלנו אם היא מתנהלת נכון כדי להכיר אנשים חדשים ומלכת החרבות הבהירה לנו את התמונה. בגדול, מלכת החרבות יכולה לרמוז למורן שעליה להתנהג כמו המלכה שיושבת ממול למכלת החרבות - על גלגל המזלות, מלכת המטות שהיא כיפית, משוחררת, חובבת מסיבות והופעות. אבל בכנות, מוכן לא מתה על הדברים האלה. אבל זאת לא סיבה להתייאש.

אפשר להיות חרשנית פופולארית בכיף, זה רק אומר שצריך קצת לצאת מדלת אמותיה ולחפש את אותם חרשנים נחמדים בקבוצות וואטס, פייסבוק, בכיתה ובכלל. נתנו למורן סדרת משימות מסודרת ברוח מלכת החרבות: קודם כל, היא מחויבת להגיד לאנשים שלום בכיתה ולראות מה התגובה. שנית, בכל יום היא חייבת לשאול מישהו מהכיתה שאלה אחת, לא חשוב איזו. משימה אחרונה היא לברר אם יש וואטסאפ קבוצתי לקורסים השונים ולשאול "מי רוצה ללמוד ביחד" לפחות פעם בשבועיים. מורן שונאת לעשות את זה, אבל היא הבינה שצריך לסבול קצת כדי להתקדם - ותוך שבועיים היא יכולה הייתה להגיד שיש לה שני ידידים חדשים מהלימודים.

איך לקבל יותר מהמתנה של הטארוט? - להפוך למנטורים
ברגע שאנחנו לומדים את הקלפים, את הקשרים ביניהם, את השיעורים שלהם ואת המסר אנחנו מתחילים לכבוש מטרות, להתגבר על דפוסים מעכבים, למצוא נתיבים פתוחים ומיטיבים עבורנו וגם, אנחנו מתחילים לגלות את יכולות המנטורינג שלנו. כמו שהמלכה הזו יודעת לחתוך את רעשי הרקע, כך לכל קלף יש איכות שיכולה לתרום לנו בנקודת זמן מסוימת, ולרוב - בדיוק כשפריסה בטארוט מצביעה על נוכחות הקלף. ככה בונים מנטורינג משמעותי וגם מקצוע שיש בו חמלה תבונה והמון עוצמה להוביל. יאללה, בואו נלמד טארוט, את עצמנו - ונעצב ביחד את הנתיב.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא, מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 28 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות אותם הוא מעביר בזום, בתל-אביב, ובערים נוספות ברחבי הארץ. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully