וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למזלות האלה יהיה את החודש הטוב ביותר השנה

עודכן לאחרונה: 8.9.2023 / 0:34

כוכב הטיקטוק והאסטרולוג איבן נתניאל גרים חושף עבור מי מהמזלות ספטמבר 2023 הוא החודש הטוב ביותר. אם אתם מופיעים ברשימה שלו - זה הזמן לנצל את החודש המוצלח הזה לטובתכם

ספטמבר 2023: למזלות האלה יהיה חודש מעולה/tiktok.com/@innerworldsastrology

לאסטרולוג איבן נתניאל גרים יש 330 אלף עוקבים בטיקטוק (@innerworldsastrology) ויותר מ-17 מיליון לייקים. מוקדם יותר השבוע הוא שיתף סרטון שצבר כמעט חצי מיליון צפיות, בו הוא חושף עבור מי מ-12 המזלות חודש ספטמבר יהיה המוצלח ביותר.

הוא מתחיל במזל אריה, שלדבריו אנשי המזל יהיו יותר חברותיים ומקסימים החודש ושיהיה קל יותר להזדהות עמם. הם גם יעשו צעד ענק בזוגיות שלהם, בתחביבים היצירתיים שלהם - ויתכן שימצאו הזדמנויות עבודה חדשות.

החודש הזה יהיה חודש מוצלח במיוחד גם עבור מזל דגים. המערבולות בחיי האהבה שלהם ירגעו, הם לא ירגישו עוד כלואים בנוסטלגיה או תקועים במערכת יחסים מהעבר. הם יוכלו לעבור ולהתקדם לאנשים שטובים יותר עבורם.

כשזה מגיע למזלות תאומים ובתולה, הם עשויים שלא להיות מרוצים מהחלק הראשון של ספטמבר, אבל זה הולך להשתנות בחצי השני של החודש. אז הם יוכלו לבטא את המחשבות שלהם ולדאוג שדברים יבוצעו על הצד הטוב ביותר.

הוא גם מסביר מדוע:

המזלות האחרונים שלדברי גרים יהנו מחודש מוצלח במיוחד הם מזל עקרב ומזל שור. הם ימצאו שקט, שלווה והרמוניה בקריירה שלהם ובבית בהתאמה. "אתם כבר מרגישים את הקסם?", הוא שואל בסוף הסרטון.

עוד בנושא:
פתיחה בקלפים: תחזית לספטמבר 2023 לפי המזל שלכם

הקטע הקצר צבר מאות תגובות נלהבות. "מתי זה יהיה חודש טוב יותר למזל קשת?", שאלת אחת בתגובות ולה השיב גרים: "כשסטורן יחזור למסלולו בנובמבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully