וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: תחזית לספטמבר 2023 לפי המזל שלכם

רוני טארוט

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 12:55

הקוראת בקלפים "רוני טארוט" ביצעה פתיחה אסטרולוגית לחודש ספטמבר 2023 לפי חלוקה למזלות. הנה הטיפים שלה לחודש הקרוב

פתיחה בקלפים לחודש ספטמבר 2023/tiktok.com/@ronistarot רוני טארוט

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש אתר וערוץ טיקטוק עם מגוון סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים. מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות - ולפניכם הפתיחה שלה לחודש ספטמבר 2023.

בתולה- מזל טוב ליום הולדתכם! אתם זקוקים למנוחה גדולה. הלב צריך להתרפא, הראש צריך שקט. אתם עוברים שינוי גדול וזקוקים לחיזוקים ותמיכה מהסביבה. אל תפחדו מחוסר ודאות, היקום שומר עליכם ודואג לכם. כדאי לתכנן יציאה מהשגרה לטובת ריפוי הנפש, כמו טיול בטבע. בנוגע לזוגיות, הצד השני יחליט החלטה שממנה לא יחזור בו.

מאזניים- החודש הוא החודש לו חיכיתם! הזדמנות פז לפרוץ קדימה ולהתחיל התחלה חדשה ומרגשת. לחלקכם קופידון ישלח חץ להתאמה זוגית חדשה?. זה הזמן גם להיות מחוברים לאינטואיציה ולקבל מסרים מלמעלה. אל תתחבאו מהאמת, ואל תפחדו להתייצב אל מול הרגשות, לדבר עליהם ולשתף.

דגים- חודש משמח שבו תהיו מוקפים בחברים ומשפחה. עם זאת אתם עשויים להרגיש שיש לכם הרבה דברים לטפל בהם ולכן תצטרכו לקחת עזרה. המצב הכלכלי שלכם דורש תשומת לב יתרה! שימו לב גם ליחס שלכם כלפי הילדים או החברים, יהיה מישהו שירגיש שקיפחתם אותו! בנוגע לזוגיות, זה הזמן לשים את הלב על השולחן, וכך תגלו איך גם הצד השני מתרכך. למי שמחפש זוגיות, יש צורך בשחרור הישן כדי שחדש יבוא.

גדי- חודש שבו יהיה עליכם לעשות כל שביכולתכם כדי לראות את הטוב, להוקיר תודה, לדאוג לעצמכם ולרווחה שלכם ולא לתת למחשבות שליליות להפיל אתכם למטה. תפסיקו לפחד מהצלחה ופשוט תקפצו למים, חיכיתם מספיק. החודש מישהו יציע לכם הצעה שלא תוכלו לסרב לה. בנוגע לזוגיות, תדעו לבקש ולקבל סליחה, תמיד אפשר לצמוח מקושי.

לתחזית היומית לכל המזלות לחצו כאן >>

סרטן- כדי להגיע לתשובה והחלטה, אל תשקעו יותר מדי בהרהורים פנימיים, תפעלו ותגלו יוזמה ומנהיגות במקום. הזדמנות חדשה צפויה להכנס בתחילת החודש. המצב הכלכלי מתייצב. לחלקכם מישהו מהעבר יצור קשר. בנוגע לזוגיות, אתם נותנים לצד השני לטלטל אתכם עם הדרמות שלו, ובמקום זאת כדאי לעמוד על שלכם ולהיות יותר חדים עם תשובה ברורה, אותה אתם יודעים כבר ממזמן.

שור- חודש שבו תהיו מוקפים באנשים מכל עבר. אתם הולכים לעבור הלאה ולפתוח דף חדש בחייכם. לקראת סוף החודש צפויה הצעה עסקית חדשה. בנוסף, זכרו לא למהר ותהנו מהדרך. בנוגע לזוגיות, לחלקכם התחלה חדשה, ומי שנמצא בקשר, זה הזמן שלכם להיות רומנטיים כלפי הצד השני!

@ronistarot תכתבו בתגובות איזה מזל אתם! #טארוט #מזלות #ספטמבר ♬ L O V E - Michael Bublé

אריה- אל דאגה, נראה כי נסיגת מרקורי לא צפויה להשפיע עליכם החודש! החודש כדאי לשלב בשגרה, גם פעילות שמרגשת אתכם. אם אתם מחכים להכרעה בדבר מה, היא תקרה עד אמצע החודש. בנוגע לזוגיות, תשימו לב ליחסי הכוחות בקשר, אם צד אחד דומיננטי יותר, זה יחליש את השני. זמן טוב להיכרות למי שמחפש.

תאומים- התחלה חדשה ומרעננת החודש! בגלל שיש לכם נטייה להתרגשות יתר ומצבי רוח, קרקעו את עצמכם, השקיטו מכשירים אלקטרונים ותלכו יחפים על אדמה. בנוסף החודש תתנו לבעיות להפתר מאליהן. בנוגע לזוגיות, הצד השני מרגיש מקופח, ולכם אין את הסבלנות להרים אותו כי האנרגיות שלכם בשיא, אל דאגה אתם מהווים לו השראה. זכרו את משפט המפתח לחודש הזה בשבילכם: הכל אפשרי ופתוח!

טלה- תמשיכו לנוע בקצב אחיד, אל תעצרו ואל תמהרו. הזהרו מאוד בלשונכם החודש, פן תפגעו באדם קרוב ללא כוונה, על כך ההשלכות יהיו בעייתיות. אתם נזכרים בחוויה מחו"ל שעשתה לכם טוב על הלב, ומתעודדים לקראת תכנון הנסיעה הבאה. בנוסף, שימו לב למצב הכלכלי החודש. בנוגע לזוגיות, יש לכם את כל מה שדרוש כדי להנות מזוגיות טובה!

דלי- החודש תצטרכו להפגין יכולות מנהיגות, יוזמה ועוצמה. היקום מנסה לבחון את האמונה שלכם בעצמכם. תדעו להסתדר לבד. יתכן כי מישהו מהעבר שפגע בכם, ירצה להתקרב אליכם שוב ולא בטוח שזה הדבר הנכון בשבילכם. בנוגע לזוגיות, כדאי לנקוט גישה פשרנית שמעדיפה את דרך האמצע מאשר ניצחון יחיד.

קשת- הכל הולך להסתדר, תפסיקו לנבא שחורות. יש לכם כל כך הרבה יכולות וכשרונות וכדאי שתביאו אותם לידי ביטוי, אל תשארו בינוניים ותשחררו ממה יגידו. מי שיקח את לתשומת ליבו יעשה קפיצת דרך אדירה החודש! כדאי לקחת עזרה ממישהו מקצועי שיודע לטפל בפחדים וחרדות למי מכם שסובל מטראומה או פחד. בנוגע לזוגיות, כדאי לנסות לסמוך יותר על הצד השני ולהנות מהקשר.

עקרב- החודש נראה שתהיו מעורבים בהרבה אירועים עם אנשים שלא מסכימים עם דעתכם. יש להתנהל בחכמה, לעמוד על שלכם ומצד שני לא לשלוף סכינים ולא לשרוף גשרים, אל תתנו לאגו לעשות את הדרמות שלו, מה שנקרא, תהפכו את האוייב לחבר. החודש תנסו לשמור על איזון רגשי והמנעו ממסיחי דעת שעלולים לגרום לעליות וירידות במצב הרוח. בנוגע לזוגיות זכרו- מי שלא טוב לו, יום טוב לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully