וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירח על כחול יופיע היום - וזו השפעתו האסטרולוגית עלינו

עודכן לאחרונה: 30.8.2023 / 0:19

בתופעה אסטרונומית נדירה שלא תתרחש שוב עד 2037, "ירח על" צפוי להופיע היום בשמיים - ממש על מזל דגים. כך זה ישפיע עלינו

מרקורי בנסיגה/tiktok.com/@innerworldsastrology

תופעה המכונה "ירח על כחול" תתרחש ממש היום, על מזל דגים, ויש לכך השפעה חזקה על כולנו.

שני "ירחי על" הופיעו במהלך חודש אוגוסט, כשהשני קורה ממש היום (ה-30.8.2023). תופעת "ירחי העל" מופיעה 4 פעמים השנה, כאשר הראשון הופיע ב-3 ביולי והרביעי והאחרון של השנה יופיע ב-29 בספטמבר. "ירח על" הוא ירח מלא שנראה גדול ובהיר יותר מירח מלא רגיל - כי הוא קרוב יותר לכדור הארץ.

מבחינה אסטרולוגית, ירח על כחול מגביר את האינטואיציה, הרגישויות והרגשות בקנה מידה קולקטיבי. אנו מתבקשים להתמודד עם הרגשות המוצפים שלנו והצורך שלנו בסגירת מעגלים. מכיוון שדגים הוא המזל האחרון בגלגל המזלות, האנרגיה מקדמת שחרור, סיום תכניות וסגירת פרק בחיים. עם זאת, זה עשוי להיות קשה לקבל החלטות חשובות כעת לגבי מה או מי נשאר בחייכם, במיוחד אם הלב והנפש שלכם סותרים.

עוד בנושא:
מרקורי בנסיגה עד ה-15 בספטמבר ולכולנו כדאי להיזהר

גיף ירח כחול. Giphy
"ירח על כחול"/Giphy

זכרו כעת לנשום ברגעים מתוחים על מנת למצוא בהירות ולהימנע מקונפליקטים עם אנשים הפעילים יתר על המידה - או שיש להם נטייה לדחוף אתכם רחוק מדי. בחרו את המילים שלכם ואת התזמון שלכם בחוכמה בכל הקשור לטיפול בבעיות. רסנו את השיפוט שלכם בעת התמודדות עם אחרים ונסו לזכור שאי אפשר לדעת מה באמת עובר עליהם, בעיקר עכשיו.

עשו כמיטב יכולתכם לראות אחרים דרך עדשה מבינה ואוהדת, מבלי להעמיד את עצמכם בעמדה של פגיעות. אל תתנו לדיאלוגים הפנימיים לפגוע בשיקול הדעת שלכם. נסו לאתר שלווה פנימית. דברו לעצמכם, עודדו את עצמכם. אנשים קצת על הקצה בימים האלה ולכן נסו יותר לתמוך ופחות לתת עצות. הימנעו מביקורת ומחוסר תקשורת.

למרות שהירח המלא הזה מלא בעליות ומורדות, השלימו עם העבר שלכם כדי לשחרר את מה שאתם סוחבים. התמקדו במה שחשוב באמת ובאנשים שחשובים לכם באמת. השקיעו בזמן איכות עם המשפחה והאדם הקרוב ביותר אליכם. בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully